شارژ سریع: مدرن اپل و پیکسل های بسیاری برای تشکر از HTC برای

این هفته OG کاربران گوشی های هوشمند تحت درمان قرار گرفتند به یک انفجار از گذشته به عنوان اخبار را شکست که سابق

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

این هفته OG کاربران گوشی های هوشمند تحت درمان قرار گرفتند به یک انفجار از گذشته به عنوان اخبار را شکست که سابق تلفن همراه سنگین وزن HTC ممکن است کار بر روی یک پرچمدار جدید در سطح گوشی های هوشمند.

برای بسیاری ممکن است این خبر بزرگ. برای چند سال گذشته HTC شده است یک واقعیت مجازی با نام تجاری متمرکز بر ایجاد جدید هدست Vive. حتی کسانی که به یاد داشته باشید نهایی آن تو خط نمی خواهد که خاطرات به عنوان این سری واقعا هرگز تا به حال بسیار تاثیر و یا حامل پشتیبانی در انگلستان است. به عنوان یک نتیجه, آن را خیلی تعجب آور است که اخبار HTC ممکن است ساخت یک دمنده را بر روی آی فون 11 و کهکشان S20 ممکن است ملاقات با عمیقی 'meh'.

اما برای من فوق العاده بود خبری که کشیده آه بنابراین بسیاری از نوستالژی رشته ها. این است زیرا با وجود حذف از بازار سال پیش HTC همیشه خواهد بود و این شرکت مسئول برای برخی از مورد علاقه من گوشی های آندروید در حال رشد است.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

HTC Wildfire شد و من برای اولین بار گوشی های هوشمند آندروید و میل هنوز هم دارای یک نقطه به عنوان یکی از مهمترین و از روی علاقه به یاد گوگل-سیستم عامل گوشی های تا کنون ساخته شده است. این آتش سوزی به طور خاص معروف است به عنوان آن را در ابتدا خوب و مقرون به صرفه آندروید تلفن. برای سال های من می خواهم belligerently گیر برای گوشی های نوکیا با وجود سیمبین را آشکار کاستی چرا که مناسب گوشی های آندروید جهانی هزینه یک دست و پا.

این آتش سوزی این تغییر و نشان داد top-dog Android سازندگان تلفن ممکن بود برای ایجاد یک مناسب و معقول و مقرون به صرفه گوشی با سیستم عامل. در این مجموعه زمینه را برای موتورولا Moto G خط است که پس گرفته شده از گوشته از HTC با هر مطلب جدید به خط درآمد یک محل به عنوان یکی از, اگر نه بهترین ارزان گوشی اندروید در سال در سال.

این شرکت اولین دسته از یک نام تجاری گوشی های هوشمند نیز هنوز بسیار از روی علاقه به یاد و دوباره نمایش HTC است گمنام مبتکر بود که راه جلوتر از زمان خود. دلیل این است که این گوشی اولین کسانی بودند که به استفاده از صفحه binning دوربین با تکنولوژی.

این یک فرایند است که ترکیبی از چهار پیکسل را در یک پیکسل در هنگام عکسبرداری در یک پیشنهاد برای حذف سر و صدا از پایان ضرب گلوله کشته است. اگر آن را برای تلفن های موبایل آشنا باید آن را تقریبا هر گوشی های هوشمند از جمله زمان آی فون 11 خط و صفحه 4 خانواده از آن استفاده کنید. اما زمانی که HTC این کارو فناوری نادر و نقطه فروش منحصر به فرد برای یک خط و بیشتر اثبات HTC بود بیشتر از یک مبتکر از اکثر مردم به آن اعتبار را در فضای تلفن همراه.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

قبل از دیوهای آمده مواج در من قرار داده خواهد شد تا دست من و اعتراف همه از HTC در آزمایش های با تکنولوژی جدید پرداخت می شود. کمتر ما می گویند در مورد آن گوشی های ویندوز بهتر است... و بله, HTC First اولین و آخرین Facebook تلفن هر کسی با توجه به برای یک دلیل خوب. اما شما نمی توانید انکار است که بسیاری از آن آزمایش ثابت کرده اند با توجه به آزمون زمان و کمک به شکل دادن به تلفن همراه در حال حاضر چشم انداز است.

به همین دلیل است که با وجود گوشی جدید HTC تنها یک شایعه با وجود آن مسلما تنها بودن برای یک, تایوان, انتشار, من نمی تواند کمک کند اما کمی هیجان زده در مورد چشم انداز از آن بازگشت به گل سرسبد بازار است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن