جدید لانه آگاه و سفید: شما باید ارتقا ؟

لانه آگاه همواره یکی از بهترین خدمات ذخیره سازی ابر برای دوربین های امنیتی وجود آن همواره نسبتا گران قیمت, افز

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

لانه آگاه همواره یکی از بهترین خدمات ذخیره سازی ابر برای دوربین های امنیتی وجود آن همواره نسبتا گران قیمت, افزایش قیمت با هر دوربین است که شما اضافه کردن.

که در حال حاضر با تغییرات جدید لانه آگاه اشتراک می دهد که شما یک قیمت ماهانه برای تمام دوربین های خود را. در اینجا ما مقایسه جدید لانه آگاه, ها شما باید ارتقا ؟

جدید لانه آگاه-قدیمی – تفاوت در چیست ؟

با لانه آگاه شما پرداخت می شود قیمت هر دوربین. مقدار شما پرداخت می شود بستگی به نوع حساب شما تا به حال اما یکی از محبوب ترین شد £4 ماه (£40 سال) که شما رو ضبط مداوم و پنج روز از ذخیره سازی ویدئو. وجود دارد و سپس یک تخفیف کوچک برای هر یک از دوربین های اضافی است که شما اضافه شده: هر یک دوربین اضافی در پنج روز طرح هزینه اضافی £3 ماه است.

تا در گام بعدی برای 10 روز تاریخ است که هزینه £8 ماه هر دوربین (£80 سال) پس از آن با دوربین های هزینه £4 اضافی یک ماه (£40 سال).

با جدید لانه آگاه در گوگل در تلاش است برای ساده کردن همه چیز تنها با یک اشتراک ماهانه برای پوشش تمام دوربین های خود را. وجود دارد دو برنامه جدید. استاندارد لانه آگاه است £5 ماه یا 50 پوند در سال می شود که شما 30 روز از ویدئو تاریخ.

اما شما دیگر را مداوم ضبط ویدئو و در عوض محدود به رویداد تصویری ضبط شده است. بسیار شبیه به رقیب سیستم به این معنی است که تصویری است که تنها ذخیره شده در ابر هنگام حرکت و فعالیت شناسایی شده است در یکی از فعالیت های مناطق است که شما ایجاد می کنید.

گام به لانه آگاه به علاوه که هزینه £10 یک ماه یا 100 پوند در سال و به مدت 60 روز از رویداد تصویری, تاریخ, اما شما همچنین دریافت 10 روز گذشته از 24/7 فیلم نیز هست.

مرتبط: بهترین دوربین های امنیتی

جدید لانه آگاه در مقابل پیر مداوم و یا رویداد تصویری چه چیزی بهترین است ؟

داشتن مداوم تصویری بود که همیشه یکی از نقاط قوت از لانه سیستم و شما هنوز هم می توانید این اگر شما می خواهید. هنگامی که شما ضبط 24/7 به این معنی است که شما می توانید حرکت را از طریق جدول زمانی خود را و مشاهده آنچه اتفاق افتاده است قبل از حرکت باعث یک رویداد. این می تواند به شما بیشتر در زمینه و یا شما می توانید گرفتن مردم معلق در هوا فقط در خارج از دوربین میدان دید.

که گفت: پیوسته تصویری می خورد تا مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی و گران قیمت است که از این رو قیمت های بالاتر از لانه آگاه در مقابل رقابت مانند حلقه محافظت می کند. در حال حرکت به تاریخ رویداد بدان معنی است که شما از دست دادن برخی از این فیلم در اطراف یک رویداد اما شما جذب چه چیزی مهم است.

آن را به ارزش اشاره به این که با هر لانه آگاه برنامه شما می توانید مجموعه ای کامل از ویژگی ها (بسته به نوع دوربین) از جمله تشخیص چهره هوشمند هشدار (شما می توان گفت که یک فرد کشف شده است) و فعالیت های مناطق.

جدید لانه آگاه در مقابل قدیمی – کدام یک بهتر است ارزش ؟

ارزش می تواند سخت به تعریف به عنوان آنچه شما می خواهید از دوربین های خود را و ذخیره سازی ابر است که واقعا مهم است. اما وجود دارد برخی از پایه ریاضی است که می تواند به شما کمک کند را انتخاب کنید.

اگر شما تنها یک لانه دوربین و سپس به سبک قدیمی پنج روز مداوم ضبط برنامه ارزان تر از استاندارد جدید طرح. با این طرح جدید شما ممکن است 30 روز ذخیره سازی اما تنها از حوادث; ما معتقدیم که پنج روز مداوم تاریخچه بهتر است و می دهد زمان کافی برای دانلود هر کلیپ مهم.

اگر شما می خواهید ضبط مداوم در لانه جدید آگاه شما را به صرف £10 ماه بر علاوه اشتراک است که £6 ماه بیشتر از ورود به سطح ضبط مداوم طرح است.

اگر شما تا به حال دو دوربین و سپس به لانه جدید آگاه شروع به کار کردن ارزان تر اگر شما برای استاندارد £5 طرح ماه. و حتی لانه آگاه به علاوه در ارزش برای دو دوربین, به خصوص اگر شما پرداخت گردد. این نیز به شما می شود دو مقدار 24/7 سازی و 60 روز پس از رویداد تاریخ در مقابل استاندارد 5 روز بسته است.

من قرار دادن یک زن و شوهر از نمودار زیر نشان می دهد که شما چگونه قیمت پشته جدید لانه آگاه, ها بر اساس تعداد دوربین. من دو نمودار ماهانه و سالانه پرداخت برای مقایسه آسان تر است. فقط یک نگاه که در آن برنامه قطع با امکانات جدید و آن را به شما یک ایده از زمانی که شما شروع به صرفه جویی در پول.

New Nest Aware vs Old monthly cost

New Nest Aware vs Old yearly cost

جدید لانه آگاه در مقابل قدیمی – آیا شما به روز رسانی ؟

خبر خوب این است که اگر شما آن لانه آگاه شما لازم نیست برای به روز رسانی و اشتراک خود را خواهد شد بیش از رول ماهانه. اما اگر شما به مهاجرت لانه خود را به حساب گوگل شما نمی توانید اضافه کردن دوربین در لانه آگاه اشتراک آنها باید در لانه جدید آگاه است.

این حرکت حداقل به این معنی است که مردم با آنها پرداخت و آنچه آنها می تواند قرار ارتقاء در حال حاضر.

جدید لانه آگاه در مقابل قدیمی – شما باید ارتقا ؟

اگر شما یک دوربین تنها پس از آن چسبیده با جریان لانه آگاه است که احتمالا ارزش بهتر برای شما. اگر شما دو یا چند دوربین و سپس شما می توانید پول را نجات دهد اگر چه شما ممکن است نیاز به قربانی کردن ضبط مداوم.

توصیه های ما برای مردم با دو یا بیشتر از دو دوربین است که برای ارتقاء به لانه جدید آگاه برای £5 ماه و مانیتور چگونه به خوبی این کار را برای شما. سپس شما می توانید ارتقاء به لانه آگاه Plus در تاریخ بعد اگر شما از دست ضبط مداوم.

اگر ضبط مداوم است که واقعا برای شما مهم است و سپس به لانه جدید آگاه Plus است ارزش بسیار خوبی داده شده چقدر سازی می کنید. به یاد داشته باشید برای بررسی نمودار بالا به کار کردن که در آن برنامه های جدید کار کردن با همان قیمت و یا بهتر از آنهایی که قدیمی و را به حساب جدید که لانه آگاه به علاوه به شما می دهد 10-روز تصویری, تاریخ, جای, پیر ورود به سطح پنج روز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن