اینتل Lakefield: تاریخ انتشار اتصال و مشخصات توضیح داده شده

اینتل Lakefield جدید پردازنده های طراحی شده به طور خاص به قدرت فوق العاده قابل حمل لپ تاپ و تاشو, کامپیوتر. ک

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

اینتل Lakefield جدید پردازنده های طراحی شده به طور خاص به قدرت فوق العاده قابل حمل لپ تاپ و تاشو, کامپیوتر.

کتاب کهکشان S دستگاه برای اولین بار به ویژگی های اینتل پردازنده های جدید در حالی که Lenovo ThinkPad X1 برابر شده است و همچنین مجموعه ای از ویژگی های این تراشه بعد از این سال.

پس اینتل Lakefield می بیند حداکثر پنج هسته و موضوعات در حالی که همچنین با استفاده از تکنولوژی هیبریدی آن پتانسیل عملکرد قابل ملاحظه ای پایین تر از آنچه سنتی 10th نسل پردازنده های اینتل قادر به.

اما پس از Lakefield را در تئوری اجازه تولید کنندگان ایجاد مرز-هل دادن طرح و بهبود عمر باتری قابل ملاحظه ای در آن پتانسیل به اولترابوک بازار بسیار مورد نیاز لرزش. این به نوبه خود می تواند طلیعه چیزی بودن در یک رده جدید از بیمه لپ تاپ برای افرادی که اولویت حمل و عمر باتری بالاتر از همه چیز.

مرتبط: Intel vs AMD 2020

اینتل Lakefield تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

اینتل Lakefield خواهد شد به نظر می رسد برای اولین بار در سامسونگ کهکشان کتاب S با مدل انتظار می رود برای رسیدن به در دوم نیمی از ماه ژوئن است. خیر ThinkPad X1 برابر ظاهرا خواهد بود دوم دستگاه تبدیل شدن به یکی از اولین foldable کامپیوتر.

مایکروسافت سطح Neo نیز تایید به ویژگی های Intel Lakefield اما شده است که با تاخیر به 2021. ما انتظار داریم بسیاری از Lakefield دستگاه ها اعلام می شود در ماه های آینده.

اینتل Lakefield مشخصات – چگونه قدرتمند است ؟

اینتل Lakefield یک تکنولوژی هیبریدی است که بسته به 10nm آفتابی یارو هسته های موجود در بیشتر لپ تاپ های سنتی با چهار قدرت کارآمد Tremont هسته که برای کمک به آهنگسازی عمر باتری را به یکی از تراشه.

اینتل با استفاده از یک تکنولوژی به نام Foveros 3D انباشته به خودرا برای امتحان اماده همه این هسته را در یک منطقه جمع و جور. این اجازه می دهد تا تولید کنندگان برای ایجاد طعم لپ تاپ به عنوان دیده می شود با کتاب کهکشان S.

Intel Core i3-L13G Intel Core i5-L16G7
Cores / Threads 5 / 5 5 / 5
پایگاه frequency (GHz) 0.8 1.4
حداکثر تک-هسته توربو (GHz) 2.8 3.0
گرافیک اینتل UHD گرافیک اینتل UHD گرافیک
TDP 7W 7W

پس Lakefield با استفاده از تکنولوژی هیبریدی در مقایسه با هسته و موضوع شمارش با سنتی لپ تاپ کمی احساس می کند. اما شما توجه داشته باشید یخ دریاچه و دنباله دار دریاچه لپ تاپ به مراتب برتر افزایش سرعت و به احتمال زیاد ادامه خواهد بهتر مجهز برای چند tasking حجم کار به عنوان یک نتیجه.

این همه بدان معنی است که Lakefield دستگاه احتمالا نمی خواهد ارائه عملکرد عالی و به جای آن در نظر گرفته شده برای کسانی که می چسبد به وظایف اساسی. در بازگشت Lakefield می تواند اجازه می دهد برای بهبود عمر باتری و بسیار نازک تر و سبک تر عوامل شکل از آنچه در حال حاضر در بازار است.

اینتل Lakefield نیست اولین بازوی مبتنی بر پردازنده برای تشویق این طرح به عنوان کوالکام قبلا راه اندازی Snapdragon 8cx که نشانی از یک کار مشابه. این تراشه Snapdragon دیده است مسائل مربوط به سازگاری با ویندوز 64 بیتی برنامه های کاربردی. اینتل ادعا می کند Lakefield تراشه های به طور کامل سازگار با هر دو 32 - و 64 بیتی ویندوز و برنامه های کاربردی به آن یک مزیت بزرگ است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ دانشجویی

Galaxy Book S

اینتل Lakefield اتصال – آن را پشتیبانی LTE?

اینتل تایید کرده است که Lakefield پشتیبانی خواهد کرد اینتل LTE راه حل های که نشان می دهد آن را اجازه می دهد لپ تاپ ها را به ماندن متصل به اینترنت را از شما دور Wi-Fi router – ارائه شده شما یک سیم کارت.

که گفت: Lakefield مدل از کتاب کهکشان S گزارش نمی قابلیت LTE که بدان معنی است که تولید کنندگان ممکن است قادر به انتخاب کردن در و یا برای این جایزه از ویژگی های.

اینتل Lakefield نیز تایید به پشتیبانی از Wi-Fi 6 شاهد افزایش قابل اعتماد تر و اتصال به شبکه که متصل به یک روتر سازگار است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن