BBC همراه اجازه می دهد تا شما و عزیزان خود را همگام سازی iPlayer binges در طول مستند برای بهتر یا بدتر

این Beeb به تازگی راه اندازی سی هم تجربی و ویژگی های جدید است که اجازه می دهد تا شما شراب خواری قتل حواو یا مر

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

این Beeb به تازگی راه اندازی سی هم تجربی و ویژگی های جدید است که اجازه می دهد تا شما شراب خواری قتل حواو یا مردم عادیو یا هر آنچه که نشان می دهد شما را به در iPlayer همگام با مردم شما بوده ام از دست رفته در طول مستند. در اینجا چگونه کار می کند.

اگر شما در حال میزبانی وب, گام اول است برای انتخاب یک برنامه است. و همچنین به عنوان iPlayer بی بی سی هم با این نسخهها کار با محتوای مختلف برای تلفن های موبایل Bitesize اخبار و ورزش.

گام دوم این است که انتخاب مردم شما می خواهم به تماشای همراه با. یکی از شما به اتمام گام اول شما یک لینک که شما قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن با دیگران است. همه آنها نیاز به انجام برای پیوستن به است روی آن کلیک کنید.

مرتبط: 13 کلاسیک را نشان می دهد شما نیاز به سازمان دیده بان در iPlayer در حالی که در مستند

هنگامی که همه آماده فقط آمار بازی و Wi-Fi اجازه همه شما باید به همراه کاملا در هماهنگی. آن را مانند برنامه های زنده تلویزیونی, تنها بر روی تقاضا.

از یک طرف آن را از ویژگی های مناسب برای این لحظه. خانواده و دوستان از دست رفته هر یک از دیگر عمیقا و با هم به آنها توانایی سعی کنید برای انجام کاری کاملا عادی با هم.

اما از سوی دیگر, آن را سخت به تصور آن باعث خرابی تلویزیون زمان برای برخی از.

BBC Together

BBC هم خود را ندارد چت, عملکرد, اما آن را به وضوح طراحی شده برای استفاده در کنار تصویری برنامه چت مانند زوم گوگل ملاقات و یا واتساپ. بنابراین به عنوان به خوبی به عنوان ثابت قروچه, شما به احتمال زیاد باید به قرار داده تا با داشتن توجه خود را تقسیم شده بین دو چیز, و احتمالا حتی دو صفحه نمایش است.

هر کس هم در رحمت میزبان است که توانایی به عقب و یا جست و خیز پیش رو − برای همه. که بدان معنی است که اگر شما نیاز به پهلو به لوو در هر نقطه شما باید به درخواست میزبان ،

و البته بی بی سی هم تنها به عنوان هموار به عنوان کمترین Wi-Fi.

من فراموش فکر می کنم وجود دارد بالقوه هر چند.

مرتبط با: Zoom vs Google دیدار

"ما می خواستیم برای دیدن اگر تکنولوژی می تواند مردم را با هم به تماشا و گوش دادن به بی بی سی نشان می دهد از راه دور به عنوان یک تجربه مشترک است که ما انجام داده ایم با BBC هم گفت:" دکتر لیبی میلر ارشد R&D تولید کننده در R&D.

"این مهم است که به می گویند که این فقط یک تست در این مرحله می کنیم و با نظارت چگونه به خوبی کار می کند و فکر کردن در مورد چگونه ما می تواند آن را تغییر دهید در آینده, اما ما به دنبال به جلو به دیدن و شنیدن در مورد راه های خلاق است که مردم از آن استفاده کنید و انتقادات و پیشنهادات خود را در Taster."

چشنده است که این آزمایش برای اخبار و ویژگی های. این لینک را دنبال کنید سعی کنید از BBC با هم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن