Xfinity فلکس نقد و بررسی: باید به شما استفاده از Comcast در رایگان جریان دستگاه ؟

Xfinity ارائه اینترنت آن را فقط به مشتریان جدید و رایگان راه برای جریان های تلویزیون.اما Xfinity فلکس دستگاه ب

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

Xfinity ارائه اینترنت آن را فقط به مشتریان جدید و رایگان راه برای جریان های تلویزیون.

اما Xfinity فلکس دستگاه به اندازه کافی خوب به نظر دادن Roku خود را بیان و یا آمازون آتش تلویزیون استیک?

من برای امضا Xfinity اینترنت زمانی که من نقل مکان به یک خانه جدید به تازگی. این Comcast تکنسین نصب و راه اندازی به من گفت من واجد شرایط برای دریافت فلکس دستگاه به صورت رایگان از آنجایی که من یک اینترنت-تنها مشتری. من شک و تردید بود اما او در سمت چپ آن با من را امتحان کنید.

Xfinity provides both a receiver box and a remote control with the Flex device.

پس از بررسی چندین جریان دستگاه برای تیم کلارک از جمله جدید TiVo جریان 4K, من تصمیم گرفت از آن زمان برای قرار دادن انعطاف پذیری به آزمون.

در این بررسی من به شما بگویم آنچه که من دوست داشتم و دوست ندارم در مورد انعطاف پذیری پس از گذراندن چند روز با استفاده از آن به عنوان اصلی جریان دستگاه در یکی از تلویزیون. من هم مقایسه انعطاف پذیری به برخی از محبوب ترین پخش آنلاين دستگاه.


Xfinity فلکس: اصول اولیه

چه Xfinity فلکس?

این Xfinity فلکس تلویزیون پخش آنلاين دستگاه ارائه شده رایگان به وای فای اینترنت-تنها مشتریان. این جریان بر روی تقاضا را نشان می دهد تلویزیون و فیلم به عنوان به خوبی به عنوان برخی از جریان زنده محتوا. جریان مشتریان از Netflix و Hulu و آمازون نخست تصویری می توانید دسترسی به اشتراک خود را بر روی تلویزیون خود را از طریق این Comcast دستگاه.

انعطاف پذیری همچنین اجازه می دهد تا Xfinity مشتریان با استفاده از تلویزیون خود را به کنترل دیگر Xfinity خدمات مانند کنترل والدین برای اینترنت و در صفحه اصلی امنیت (اگر آنها با استفاده از Xfinity Home).

چگونه می توانم دریافت Xfinity فلکس?

شما باید یک Xfinity اینترنت مشترک برای دسترسی به Xfinity انعطاف پذیری. این دستگاه برای فروش در بازار آزاد و نه سازگار با غیر Comcast خدمات اینترنت.

تماس با وای فای و یا ورود به متن ترانه به درخواست فلکس دستگاه برای حساب کاربری خود.

تبلیغات

چرا از آن رایگان است ؟

اگر شما مانند من هستید, شما ممکن است تعجب: چه گرفتن ؟

احتمالا با وای فای ارائه می دهد انعطاف پذیری به عنوان یک راه برای نگه داشتن یک رقابت جریان دستگاه — مانند Roku یا Amazon Fire محصول — از دست شما. و در این روند Comcast نگه داشتن مشتریان در محتوای آن اکوسیستم بنابراین شما بیشتر تمایل به اجاره فیلم, اشتراک HBO یا حتی انتخاب کردن به اضافی Xfinity خدمات مانند تلویزیون کابلی و یا امنیت خانه.

آن را نیز یک راه عالی برای ترویج NBCUniversal-مرتبط با محتوا مانند جدید طاووس شبکه جریان.

آنچه می آید از قبل بر روی دستگاه ؟

خبر خوب این است که محبوب بسیاری از گزینه های جریان در حال حاضر لود شده بر روی دستگاه. هنگامی که شما به نوبه خود بر روی فلکس دستگاه شما فورا دسترسی به شرح زیر است:

  • طاووس (دسترسی رایگان)
  • پلوتون تلویزیون (دسترسی رایگان)
  • HBO (اشتراک مورد نیاز)
  • Netflix بکشد (اشتراک مورد نیاز)
  • آمازون نخست تصویری (اشتراک مورد نیاز)
  • Hulu (اشتراک مورد نیاز)
  • فردا همه دسترسی (اشتراک مورد نیاز)
  • Xumo (دسترسی رایگان)
  • Tubi تلویزیون (دسترسی رایگان)

شما همچنین می توانید موسیقی را با انعطاف پذیری با استفاده از خدمات محبوب مانند پاندورا iHeart Radio یوتیوب و آمازون موسیقی.

خبر بد این است که شما از شانس هستید اگر شما ترجیح می دهید یک جریان است که نه قبل بر روی فلکس دستگاه. Xfinity نگه می دارد و اکوسیستم های قفل شده را به شریک زندگی خود را برنامه های در جریان: شما نمی توانید از دانلود خارج خدمات مانند شما که در بیشتر برنامه ریزی. بنابراین برای مثال شما نمی خواهید به قادر به تماشای YouTubeTV یا زنجیر تلویزیون در Xfinity انعطاف پذیری.


3 چیز در مورد Xfinity فلکس که من دوست داشتم

1. تنظیم آن بسیار آسان

این Xfinity فلکس راه اندازی فرایند بدون درد بود. مجمع به من در زمان کمتر از دو دقیقه است.

The Xfinity Flex has four components: a remote control, receiver box, power cord and HDMI cord.

وجود دارد فقط چهار مورد همراه با دستگاه:

  • انعطاف پذیری گیرنده
  • صدای فرمان کنترل از راه دور
  • آداپتور برق
  • HDMI بند ناف

راه اندازی طول می کشد فقط پنج مرحله: 1) اتصال آداپتور برق به پشت فلکس گیرنده; 2) اتصال HDMI طناب به پشت فلکس گیرنده; 3) اتصال آداپتور برق به نزدیک ترین پریز برق; 4) اتصال HDMI سیم به تلویزیون خود را; 5) به نوبه خود بر روی فلکس گیرنده خود را با کنترل از راه دور.

تبلیغات

از آنجا که دستگاه در حال حاضر زوج خود را با Xfinity اینترنت حساب فلکس به طور خودکار متصل به خود را در صفحه اصلی Xfinity WiFi. که کاهش در زمان راه اندازی بسیار قابل ملاحظه ای است.

(توجه داشته باشید: تجربه خود را ممکن است متفاوت باشد اگر شما نمی اجاره Xfinity روتر/مودم دسته کوچک موسیقی جاز. شما ممکن است مجبور به راه اندازی فلکس دستی, اما شما همچنین ممکن است صرفه جویی در پول با استفاده از تجهیزات خود را. کار خوب!)

2. طاووس است که شامل به صورت رایگان

این ممکن است بالا گرفتن از انعطاف پذیری. NBCUniversal که آن هم متعلق به Xfinity-پدر و مادر Comcast زندگی می کنند و بر روی تقاضا جریان ویدئو اشتراک سرویس به نام طاووس. از آن خواهد شد در دسترس را به مشتریان با هر جریان دستگاه در ژوئیه آغاز 2020, اما از آن خواهد شد به صورت رایگان برای Xfinity مشتریان که با استفاده از فلکس دستگاه. قیمت عادی برای اشتراک سطح طاووس است 4.99 $در هر ماه.

آمار ان بی سی نشان می دهد مانند دفتر, 30 Rock و پارک و تفریح و سرگرمی به زودی تماس طاووس منحصر به فرد خود جریان اصلی.

شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد طاووس جریان خدمات در تیم کلارک نظر از پلت فرم است که یکی از ما بسیاری از جریان های ویدئویی سرویس بررسی است.

3. انعطاف پذیری در خدمت بسیاری از توابع اگر شما متصل به Xfinity اکوسیستم

Xfinity مشتریان را پیدا خواهد کرد که شما می توانید بیش از فقط stream TV با انعطاف پذیری.

Xfinity Flex allows users to set parental controls on the Xfi internet device.

اگر شما اجاره Xfinity را XFi به عنوان روتر و WiFi دستگاه شما قادر خواهید بود به فرد خود را در شبکه WiFi خود را با انعطاف پذیری کنترل از راه دور. آن را به شما می دهد دسترسی به اطلاعات مانند اطلاعات چقدر شما با استفاده از چه زمان از روز شما با استفاده از اینترنت و یک دستگاه-با-دستگاه تجزیه و تحلیل از استفاده که شما می توانید نظارت و محدود با کنترل والدین.

Xfinity مشترکین که برای پرداخت های امنیتی از طریق Xfinity Home می توانید با استفاده از فلکس برای کنترل و نظارت بر تنظیمات از طریق تلویزیون های خود را. و با صدای-فرمان از راه دور شما قادر به تماس بگیرید تا این توابع با سهولت نسبی.

تبلیغات

شما همچنین می توانید دسترسی به یک گزارش آب و هوای محلی و سرپرستی اخبار از Xfinity انعطاف پذیری صفحه نمایش منو.


3 چیز در مورد Xfinity فلکس که خیلی شپشو

1. آن را نشانی از محبوب ترین پخش زنده برنامه های تلویزیون

توجه به این گله چون من فکر می کنم آن را احتمالا یک معامله شکن برای بسیاری از جریان junkies.

در حالی که Xfinity فلکس می کند به شما اجازه ورود به برخی از جریان اصلی جریان ویدئو اشتراک خدمات مانند Netflix و Hulu, آن را نمی خواهد اجازه می دهد برای پخش زنده تلویزیون اشتراک از غیر Comcast نهاد.

این بدان معناست که شما نیاز به رفتن به یک راه جایگزین برای جریان تلویزیون اگر شما مشترک شدن در یوتیوب, تلویزیون, تلویزیون رسن یا Hulu زندگی می کنند.

اگر شما به دنبال برای streaming TV گزینه های انعطاف پذیری دارای خدمات پلوتون تلویزیون Xumo و Tubi قبل نصب شده بر روی دستگاه. کسانی که برخی از عناصر زنده به آنها در حال گریه به دور از خدمات پرداخت می شود.

2. شما نمی توانید اضافه کردن هر گونه جریان ویدئو خدمات

آیا شما لذت بردن از محتوا بر روی دیزنی+? آیا شما هیجان زده برای دیدن آنچه که جدید AT&T خدمات جریان HBO Max ارائه کرده است ؟ آنچه در مورد اپل جدید, جریان, خدمات ؟

در زمان نوشتن این مقاله وجود دارد هیچ راهی برای دسترسی به هر یک از کسانی که در جریان خدمات از طریق وای فای انعطاف پذیری. وقتی که در مقایسه این به Roku یا آمازون آتش تلویزیون دستگاه که یک اشکال عمده. هر دو از کسانی که به شما اجازه می دهد برای اضافه کردن برنامه های کاربردی برای بسیاری از محبوب ترین خدمات جریان.

3. از راه دور است که کمی Clunky

پس از چند سال با استفاده از یک کوچکتر بیشتر مینیمالیستی از راه دور با Roku و آمازون Fire دستگاه آن از نوع سخت به پشت ساعت به استفاده از کنترل از راه دور Xfinity به من داد برای انعطاف پذیری.

نگاهی به. از چپ به راست: Roku برتر آمازون آتش تلویزیون استیک با استفاده از ویدئو جریان 4K و Xfinity انعطاف پذیری از راه دور.

In a side-by-side comparison, the Xfinity Flex remote is much larger than those offered streaming TV competitors.

تبلیغات

به عنوان شما می توانید ببینید وجود دارد قابل توجه اندازه تفاوت است. از ظاهر انعطاف پذیری از راه دور است که بسیار نزدیک به سنتی کابل یا ماهواره ای تلویزیون از راه دور.

این قابلیت این است که احتمالا نزدیک به یک کلاسیک "جعبه گیرنده" از راه دور به عنوان به خوبی. در حالی که وجود دارد برخی از تفاوت های جزئی این Xfinity انعطاف پذیری از راه دور احساس می کند و عملکرد بسیار شبیه به کنترل از راه دور شما را با Xfinity را X1 کابل سرویس تلویزیون.

همانطور که قبلا ذکر شد از راه دور می کند باید پاسخگو فرمان صوتی سیستم پس از آن همه خبر بد.


می توانید از Xfinity انعطاف پذیری جایگزین Roku یا آمازون آتش تلویزیون دستگاه ؟

اگر شما با توجه به Xfinity انعطاف پذیری است که به احتمال زیاد به معنی شما در حال حاضر تصمیم به قطع بند ناف از Comcast سنتی کابل اشتراک.

به عنوان یک "گام اول" به جریان های دنیا, من می توانید ببینید که چگونه Xfinity انعطاف پذیری می تواند خوب سنگ دستگاه. آن را بسیار آسان برای استفاده و آن را به یک آشنا "تلویزیون کابلی" احساس با رابط کاربری و کنترل از راه دور قابلیت.

آن را ارائه می دهد صوتی-قابلیت فرمان خود را از راه دور جریان در 4K و کاربر پسند تابع جستجو است که باعث می شود آن را آسان برای پیدا کردن محتوا در دسترس در تمام برنامه های. آن دسته از توابع است که پشته تا به خوبی در برابر Roku یا آمازون آتش تلویزیون دستگاه.

اما برای بسیاری از مردم آن را یک جایگزینی مناسب برای محبوب ترین پخش آنلاين دستگاه. به عنوان جریان جهانی پیشرفت ها و خدمات جدید محصول ظاهرا روز به روز انعطاف پذیری است که پادشاه خود را با پخش آنلاين دستگاه.

و Xfinity از دست رفته است این علامت به استثنای برنامه های است که می تواند دیده می شود به عنوان رقبای خود خط موجود از تلویزیون محصولات.

اگر شما به عضویت محبوب جریان خدمات مانند دیزنی+ یا یوتیوب تلویزیون آن احتمالا باعث می شود حس به نبرند فلکس و صرف 30 دلار برای Roku اکسپرس بنابراین شما در واقع می تواند جریان محتوای شما را دوست دارم.


فکر نهایی

شما با توجه به استفاده از Xfinity انعطاف پذیری به عنوان یک جریان دستگاه برای یکی از خود تلویزیون? در اینجا برخی از جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید قبل از حرکت:

تبلیغات

Xfinity فلکس: جوانب مثبت و منفی

جوانب مثبت منفی
رایگان برای Xfinity مشتریان اینترنت دسترسی محدود به زندگی می کنند جریان گزینه های مانند یوتیوب و تلویزیون
تعریف دسترسی به ان بی سی طاووس از دست رفته بر روی تقاضا جریان از دیزنی+ و HBO Max
صدای فرمان از راه دور گنجانده شده است تنها در دسترس برای مشتریان Xfinity

خط پایین: اگر شما در حال حاضر یک Xfinity فقط اینترنت مشترک, آن را به ارزش تلاش کردن انعطاف پذیری از هیچ تعهد مالی. شما ممکن است دریابید که شما آن را می خواهم. و شما ممکن است پیدا کردن دسترسی رایگان به اشتراک سطح طاووس است که ارزش نگه داشتن انعطاف پذیری در یکی از تلویزیون.

اما این دستگاه بی فایده است به غیر Comcast مشتریان و آن را به شدت مانع آن محدودیت برای پخش زنده برنامه های تلویزیون. برای بسیاری از جریان مصرف کنندگان این است که رفتن به انجام این کار اگر شما به دنبال جایگزین Roku, Amazon Fire یا اپل جریان محصول.

آیا شما Xfinity فلکس متصل به یکی از تلویزیون? ما دوست دارم به شنیدن در مورد تجربیات خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن