جدید سونی ZV-1 می تواند این دوربین مناسب برای یوتیوب vloggers

سونی راه اندازی کرده است جدید دوربین جمع و جور طراحی شده برای کسانی که به دنبال ایجاد ویدئو با کیفیت بالا برای

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

سونی راه اندازی کرده است جدید دوربین جمع و جور طراحی شده برای کسانی که به دنبال ایجاد ویدئو با کیفیت بالا برای به اشتراک گذاری آنلاین.

جدید ZV-1 دوربین قرض طراحی و بسیاری از امکانات از سونی محبوب RX100 دوربین های سری, اما باعث می شود چند ترفند مهم برای کسانی که تغییر تمرکز در جهت مخالف است.

با توجه به گسترده سربازان ارتش در تصویری وبلاگ نویسی در طول coronavirus ناشی از مستند این می تواند علاوه بر محبوب به این محدوده با توجه به سنسور بزرگ و قدرتمند سه کپسول میکروفون در بالای دوربین (که می تواند تحت پوشش فازی باد صدا خفه کن) و این جدید بزرگ با دکمه ضبط.

صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی را می توان معکوس در سفارش به صورت کاربر آن را ایده آل برای کسانی که به خود شات ویدئوها محبوب در میان YouTube creators. تصویربرداری لبه برنامه را قادر می سازد انتقال آسان از ZV-1 برای آندروید یا iOS دستگاه به صورت سریع های, در حالی که پرتره عکسبرداری است و همچنین پشتیبانی برای برنامه های که با تکیه بر این که جهت گیری.

مرتبط: بهترین دوربین جمع و جور 2020

ضبط ویدئو maxes در 4K 30fps یا 120fps در وضوح HD است. نیز وجود دارد پشتیبانی برای HLG و HDR استاندارد برای بهبود محدوده دینامیکی. عکسهای 20-مگاپیکسل و وجود واجب زایس لنز (24-70mm معادل F/1.8-2.8) با فوکوس اتوماتیک و قرار گرفتن در معرض. زمان واقعی چشم تشخیص باید در این زمینه کمک کند بیش از حد.

سونی همچنین آوردن یک جدید یک نسخه از مات کردن پسزمینه حالت شایع در بسیاری از دوربین های خود را به بازی در اینجا معنی آن را آسان به نگه داشتن به تمرکز که در آن تعلق دارد. هنگامی که ضبط شروع شده و یک دکمه قرمز بزرگ در سمت چپ لنز را به روشنی میدرخشند.

نیز وجود دارد گرفتن که تضمین می کند شما قادر خواهید بود برای حفظ جامد گرفتن در اهمیت در حالت دستی.

آن را ممکن است برای قبل از سفارش سونی ZV-1 امروز پیش از ژوئن 5 تاریخ انتشار. این £699.99 برای کسانی پیشگامانی. شما می توانید قبل از سفارش از مرکز سونی امروز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب