HTC اعلام خواهد کرد یک گوشی هوشمند جدید در ژوئن 20

در روزهای اولیه از گوشی هوشمند HTC یکی از بازیکنان بزرگ و در اطراف آن همیشه هیجان انگیز است برای دیدن چه نوع ا

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

در روزهای اولیه از گوشی هوشمند HTC یکی از بازیکنان بزرگ و در اطراف آن همیشه هیجان انگیز است برای دیدن چه نوع از محصولات جدید این شرکت تا به حال تا آستین خود را. اما در سال های اخیر این شرکت به نوعی یک عقب در گوشی های هوشمند توسعه, اما به نظر می رسد که آنها به طور کامل داده نشده فقط رتبهدهی نشده است.

تبلیغات

در یک پست در HTC تایوان Instagram شرکت طعنه که آنها اعلام خواهد شد یک گوشی هوشمند جدید در هفته های آینده. برای مشخص تر HTC تایوان است اذیت کردن تلفن اطلاعیه برای 20 ژوئن 2020. متاسفانه اگر شما امیدوار بودند برای چیزی بالا پایان, آماده شدن به نا امید.

دلیل این است که با توجه به بازی فکری مشترک در سراسر HTC در کانال های رسانه های اجتماعی تلفن در سوال این است که انتظار می رود به یک ترکیب جدید از HTC Desire 20 گوشی های هوشمند که به احتمال زیاد تا پایان mid-range سری بر اساس قبلی تمایل به گوشی که منتشر شد.

که گفت:, آن نیز مشخص نیست اگر این میل جدید گوشی های هوشمند خواهد پیدا کردن راه خود را به بازار ایالات متحده, اما ما فرض کنید ما باید صبر کنید تا مطمئن شوید برای بررسی با ما در 20 ژوئن برای جزئیات بیشتر.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره HTC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن