Instagram معرفی ابزارهای جدید برای مبارزه با قلدری آنلاین

آنلاین قلدری و آزار و اذیت جدید نیست اما با بیشتر مردم متصل بودن از این است که یک مشکل رو به رشد است که نیاز ب

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

آنلاین قلدری و آزار و اذیت جدید نیست اما با بیشتر مردم متصل بودن از این است که یک مشکل رو به رشد است که نیاز به خطاب. به این منظور Instagram اعلام کرده است یک دسته از ابزار جدید خود را برای پلت فرم است که کمک خواهد کرد که کاربران آن مبارزه با آنلاین آزار و اذیت و قلدری.

تبلیغات

یکی از این ابزارهای جدید شامل توانایی برای کاربران قادر به پاک کردن نظرات به صورت فله. پیش از این کاربران تنها می تواند انتخاب کنید به آنها را حذف کنید یک به یک است که می تواند خسته کننده به خصوص اگر شما یک زیر بزرگ و صدها اگر نه هزاران نفر از نظرات به غربال کردن از طریق. این نیز به ارمغان می آورد در مورد توانایی برای کاربران به مسدود کردن حساب های متعدد در یک بار.

به تشویق مثبت Instagram نیز معرفی یک پین جدید ابزار که در آن پوستر اصلی می توانید انتخاب کنید به پین یک نظر به بالا. این به این معنی است که این خواهد بود که اولین نظر که هر کس می بیند بنابراین اگر شما را دریافت کرده اند به خصوص خوب یا مفید, نظر, شما می توانید پین آن را به اشتراک گذاری آن را با هر کس دیگری.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, Instagram نیز ساخت آن را آسان تر برای کاربران را انتخاب کنید که می توانید برچسب و ذکر آنها در پست ها. برچسب ها و اشاره ها گاهی اوقات مورد آزار قرار گرفته در دادن و همچنین مورد استفاده در قلدری آنلاین. در حالی که کاربران می تواند قبلا به صورت دستی تایید دسته جدید به روز رسانی خواهد شد به کاربران اجازه انتخاب کنید که می توانید آنها را برچسب. این تغییرات باید طوری زندگی کنند آنها را بررسی کنید اگر شما می خواهم بهتر است کنترل خود را Instagram account.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Instagram. منبع: در مورد.instagram



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن