اینستاگرام به خاطر خالی نکردن سطل زباله شما

تحت آتش قرار گرفته است اینستاگرام پس از آن که یک محقق امنیتی تصاویر و پیام های مستقیمی را که از حساب خود پاک ک

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399
تحت آتش قرار گرفته است

اینستاگرام پس از آن که یک محقق امنیتی تصاویر و پیام های مستقیمی را که از حساب خود پاک کرده بود بیش از یک سال بر روی سرورهای شرکت باقی ماند، با انتقادهای جدیدی مواجه است.

TechCrunch می آورد کلمه از محقق Saugat Pokharel، که کشف نگران کننده ساخته شده زمانی که او دانلود داده های خود را از این سرویس پس از جدید 2018 قوانین داده های اتحادیه اروپا به کار آمد.

اینستاگرام حتی زمانی که آنها را از انتهای خودم حذف کردم، داده های مرا حذف نکرد. او نـه هـم ـه سـاگا را در پـستدر مدیوم توضیح میدهد.

مرتبط با : چگونه به حذف حساب کاربری اینستاگرام خود را

پس از اطلاع اینستاگرام از کشف نگران کننده خود، این شرکت ادعا کرد که آن را یک اشکال است و به محقق پرداخت باگ 6،000 $ برای مشکلات خود. شرکت معمولا می گوید حدود سه ماه طول می کشد تا داده ها از سرورها حذف شوند. موضوع در اکتبر سال گذشته به اینستاگرام گزارش شد و شرکت گفت که به سرعت ثابت شده است.

در بیانیه ای، شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک گفته است: «محقق موضوعی را گزارش کرد که در صورت استفاده از ابزار دانلود اطلاعات شما در اینستاگرام، تصاویر و پیام های اینستاگرام حذف شده کسی در یک کپی از اطلاعات شان گنجانده می شود. ما این موضوع را ثابت کرده و هیچ مدرکی از سوء استفاده ندیده ام. ما از محقق تشکر می کنیم که این موضوع را به ما گزارش داده است."

پس به یاد داشته باشید مردمی، فقط به خاطر اینکه شما فکر می کنید شما آن عکس ها و پیام ها را حذف کرده اید، به این معنی نیست که آنها برای همیشه رفته اند. اما بعدش اين فيس بوکه که ما اينجا باهاش سروکار داريم احتمالا ً قبلا ً ميدونستي

فیس بوک است هر چند تنها نیست. Twitter به شدت برای یک حادثه مشابه در سال گذشته مورد انتقاد قرار گرفت زمانی که پیام های حذف شده در سرورهای شرکت باقی مانده بود مدت ها پس از آن که کاربر آنها را از حساب کاربری خود را اخراج کرده بود.

...این واقعا به همین سادگی غول های رسانه های اجتماعی فراموش کردن خالی کردن زباله های خود هستند؟ به ما @trustedreviews توییتر خبر دهید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن