جنگ ستارگان کانن جدول زمانی: یک دستور راهنمای فیلم, تلویزیون را نشان می دهد و بازی

آن را ممکن است 4 شما رو دیزنی به علاوه اشتراک برخی از اوقات فراغت شما را در خلق و خوی برای جنگ ستارگان. اما جا

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

آن را ممکن است 4 شما رو دیزنی به علاوه اشتراک برخی از اوقات فراغت شما را در خلق و خوی برای جنگ ستارگان. اما جایی که شما شروع چه کانن, چه, نیست, و, که منظور شما باید در حال مشاهده (و یا بازی) اصلی فیلم تلویزیون را نشان می دهد و بازی ؟

بر خلاف یک مدعی پروتکل droid ما در واقع در اینجا برای کمک به. این راهنما با تمرکز بر نظم پس از دیزنی/لوکاس فیلم خرید. ما در حال رفتن به شامل رمان کمیک وب سری میکرو-سری انیمیشن های iOS و یا مرورگر یا بازی به عنوان ما در اینجا خواهید بود برای همیشه لطفا برای.

هنوز هم با ما ؟ در اینجا راهنمای به جنگ ستارگان کانن برای فیلم و تلویزیون را نشان می دهد و بازی ها.


چه جنگ ستارگان Canon?

جنگ ستارگان: جمهوری قدیمی

قدیمی جمهوری است که مجموعه ای از چندین هزار سال قبل از گاهشمار اصلی این فیلم بود و فکر نمی شود بخشی از کانن. اما جنبه های از افسانه هاو روایات قومی – مانند Mandalorian جنگ – به ویژه در حملات شورشیان و Mandalorian.

The Phantom Menace

مشخصات فنی متعارف جنگ ستارگان جهان گفت: برای شروع با جمهوری. با این که هنوز به طور دقیق نقطه ورود برای همه چیز Star Wars همچنان تهدید شبح در حال حاضر.

حمله کلونها

کلون جنگ (فیلم)

اعتقاد بر این است که جنگ های کلون فیلم رخ می دهد چند قسمت به جدول زمانی از جنگ های کلون سری انیمیشن هر چند تا آنجا که ما می تواند به آن نشده است و به صراحت اعلام کرد که.

جنگ های کلون (s1-7)

این جنگ های کلون سری است که به اشتباه با Genndy Tartakovsky انیمیشن است که در نظر گرفته نمی شود canon (اما تماشای آن را به هر حال آن بزرگ). این نمودار دوره بین حمله کلون ها به هنگام Anakin خیانت جدی نظم و ترتیب 66 فرمان اعدام امپراتور در انتقام از Sith.

انتقام از Sith

جدی: Fallen سفارش

جدی: Fallen منظور این است که یک بازی سوم شخص بازی های ویدئویی است که مجموعه ای در طول prequel جدول زمانی و زیر یک جدی padawan شکار توسط امپراتوری پس از سفارش 66.

انفرادی: جنگ ستارگان داستان

Star Wars: Rebels (s1-4)

شورشیان یک سری انیمیشن است که تحت پوشش span بین انتقام از Sith و امید جدید. شورشیان می بیند امپراتوری ایمن نگه دارید در کهکشان و شکار تاریخ و زمان آخرین باقی جدی در حالی که همچنین جزئیات در حال ظهور داستان شورشی داد.

فقط به تایید جای خود را در canon دیدم Gerrera از Rogue یکی از ویژگی های شورشیان و ابراز شده توسط فارست ویتاکر بیش از حد. بازیگران دیگر از این سری را که صدای خود را همراه شامل Ian McDiarmid را امپراتور و Genevieve o'reilly را دوشنبه Mothma.

Rogue One: A Star Wars داستان

جنگ ستارگان: امید تازه

Battlefront

2015 اندازی مجدد Battlefront سری در نظر گرفته می شود, حکم به عنوان آن را با دقت شرح وقایع سری. این هر دو اول/سوم شخص تیرانداز است که در درجه اول چند نفره مبتنی بر.

آن را به عنوان یک عاقبت به اصلی Battlefront سری به این معنی که Battlefront و Battlefront II, بازی های ویدئویی ساخته شده توسط همه گیر در اوایل 2000s به عنوان غیر متعارف به عنوان تمام فیلم های ساخته شده قبل از نوامبر 2015.

امپراتوری حملات برگشت

بازگشت جدای

Battlefront II

داستان Star Wars: Battlefront 2 جنس بازی شروع می شود در اطراف بازگشت جدی است اما به طور عمده در اطراف مجموعه نیروی بیدار و شامل DLC است که می رود بیش the Battle of Jakku توصیف چگونه امپراتوری در نهایت از دست رفته جنگ.

این Mandalorian

مجموعه پنج سال پس از بازگشت از جدی اما قبل از اولین سفارش به قدرت. آن را عمدتا در مورد یک شکارچی فضل عنوانی Mandalorian که طول می کشد در یک فضل و به زودی می یابد خود را شکار.

نیروی شفا اول باعث می شود ظاهر آن پیش از ظهور اسکای واکر و بخشی از جمهوری افسانه هاو روایات قومی نیز از ویژگی های.

Star Wars: مقاومت

مقاومت های متحرک سری اول مجموعه در سال قبل از نیروی بیدار. این داستان یک جوان مقاومت خلبان که وظیفه است با ماموریت بررسی حضور رو به رشد از دستور اول است.

نیروی بیدار

Star Wars: مقاومت s2

فصل دوم مقاومت میدارد تا پس از پایان وقایع نجومی در حال اجرا به صورت همزمان با آخرین جدی و منجر به چه اتفاقی می افتد در ظهور اسکای واکر.

آخرین جدی

ظهور اسکای واکر

ظهور اسکای واکر روابط سری فیلم به عنوان بخشی از نه بخش اسکای واکر حماسه. برخی آن را به صورت رضایت بخش پایان در حالی که دیگران بیشتر شده است مخلوط به تصمیمات این فیلم طول می کشد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن