Alienware راه اندازی 'جهان قدرتمند ترین لپ تاپ'

Dell رسما نشان داد Alienware Area-51m R2 جانشین 'جهان قدرتمند ترین لپ تاپ'. قبلی منطقه-51m برداشت سرفصل برای

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

Dell رسما نشان داد Alienware Area-51m R2 جانشین 'جهان قدرتمند ترین لپ تاپ'.

قبلی منطقه-51m برداشت سرفصل برای یکی از اولین لپ تاپ به ویژگی دسکتاپ-معادل, مشخصات, در حالی که همچنین شامل یک طراحی مدولار بنابراین کاربران می تواند ارتقاء امثال CPU و GPU.

جدید R2 تکرار در ادامه به ارائه این ذهن ترا درهم میشکنند ویژگی های در حالی که همچنین ارتقا قطعات شامل امثال 10th Generation Intel Core S-پردازنده های سری (معمولا این سایت متعلق به دسکتاپ) که می توانید با دیدن فرکانس پیش افتادن 5GHz است.

تنظیمات را نیز ببینید Nvidia RTX فوق العاده کارت گرافیک و گزینه 4K صفحه نمایش بود که به طرز محسوسی وجود ندارد و با سلف.

برای تمام جزئیات در Alienware Area-51m R2, نگه داشتن خواندن. و اگر شما می خواهید به اتمام بررسی ما نگه داشتن چشم در مورد اعتماد, بررسی, در هفته های آینده.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

Alienware Area-51m R2 تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

Alienware Area-51m R2 قرار است به راه اندازی در انگلستان در 23 ژوئن.

Alienware Area-51m R2 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

انگلستان قیمت گذاری است که هنوز به تایید برای Alienware Area-51m R2 اما شما می توانید انتظار آن را به بسیار گران است.

اصلی منطقه-51m لپ تاپ تا به حال شروع قیمت از £2599 بنابراین شما می توانید انتظار یک شبیه شکل با آخرین مدل. اما انتخاب high-end قطعات خود را پیکربندی و قیمت به طور بالقوه می تواند خزش به سمت £4000 خوانده شده را علامت.

مرتبط با: Alienware Area-51m نقد و بررسی

Alienware Area-51m

Alienware Area-51m R2 مشخصات – چگونه قدرتمند آن خواهد بود ؟

Alienware Area-51m R2 به نظر می رسد مانند یک هیولا از یک لپ تاپ با مشخصات شرمسار حتی قدرتمند ترین رقبای.

10 Generation Intel Core S-سری پردازنده ها معمولا تنها در رایانه های رومیزی پس از دیدن یکی در اینجا است که فوق العاده قابل توجه است.

Alienware ارائه شده است متناوب بوفه از مشخصات در اینجا از جمله Nvidia RTX فوق العاده گرافیکی کارت های AMD Radeon RX 5700M. حتی گزینه Nvidia GTX 1660 Ti اگر چه ما وجود دارد نقطه قرار دادن چنین کم شده GPU در چنین درشت سیستم.

نمایش تا 17.3 اینچ, 3840 x 2160
نرخ تجدید تا 300Hz
CPU تا به پردازنده Intel Core i9-10900K
رم تا 32GB DRR4 (32000MHz)
GPU تا به Nvidia RTX 2080 فوق العاده
ذخیره سازی تا 4TB (RAID0)
ابعاد 403 x 319 x 44 mm
وزن از 4.1 کیلوگرم

رم و SSD نیز توده از گزینه های مختلف صعود تمام راه را تا 32GB و 4TB بود. اگر این لپ تاپ است هر چیزی مانند سلف خود را نیز ارتقا بنابراین شما می توانید در قطعات جدید در تاریخ بعد اگر شما علاقه داشتن به.

یکی از بهترین پیشرفت از تکرار قبلی معرفی شده است از یک صفحه نمایش 4K است که می تواند کمک به دریافت بیشتر از این بالا پایان RTX 2080 فوق العاده پیکربندی. اما 4K مدل محدود به 60 هرتز سرعت رفرش. اگر شما انتخاب کردن برای Full HD صفحه نمایش شما می توانید میل لنگ نرخ تجدید تا به توانا 300Hz بنابراین شما در حال رفتن به مجبور به انتخاب بین کیفیت بصری و عملکرد.

مرتبط: بهترین لپ تاپ Dell

Alienware Area-51m R2

Alienware Area-51m R2 طراحی – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

بزرگترین نگرانی ما با Alienware Area-51m R2 است که اندازه و وزن است. هدف قرار دادن در مقیاس عظیم 4.1 کیلوگرم این دستگاه است و حتی بیشتر دست و پا گیر تر از سلف خود.

این است که قطعا یک جایگزین دسکتاپ به جای " حمل " لپ تاپ بنابراین شما باید در نظر بگیرید که آیا شما بهتر از خرید یک ثابت gaming PC به جای. که گفت:, Alienware یک گزینه ارزشمند برای کسانی که مکرر شبکه احزاب است.

Alienware Area-51m به نظر می رسد که همان طراحی و شاسی به عنوان سلف خود. در اینجا چیزی است که ما در مورد گفت: اصلی Alienware Area-51m در بررسی ما:

"Alienware منطقه 51m لپ تاپ به نظر می رسد کاملا زرق و برق دار – به خصوص در مقایسه با مشابه-دستگاه های اندازه. این شاسی فلزی درجه یک به نظر می رسد در حالی که هر دو قمری نور و تاریک از ماه رنگ گزینه های کمک به sci-fi یک ظاهر طراحی شده Alienware است که آشکارا با هدف."

کسانی که گزینه های رنگ باز گشت هم که نگاه gorgeously نرم و صاف کردن – حتی اگر آنها فقط عجیب راه های گفتن سفید و سیاه و سفید.

این سس یکی از ویژگی های این لپ تاپ Alienware هر چند که توانایی برای باز کردن پایین لپ تاپ و ارتقاء قطعات خود را. ما قادر به سازگاری با پردازنده های جدید به اصلی لپ تاپ و در حالی که آن را یک رنجآوری روند آن کار کرده مطلق جذابیت.

Alienware Area-51m R2 ویژگی های یک آرایه بزرگ از پورت ها از جمله USB-A, صاعقه 3, HDMI, کارت حافظه microSD reader و یک قاتل پورت اترنت برای اتصال به شبکه سیمی.

نگه داشتن چشم در مورد اعتماد, بررسی, در هفته های آینده اگر شما می خواهید برای دیدن ما بررسی و حکم نهایی برای این بازی های فوق العاده لپ تاپ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن