تبلیغات در مورد حمله به Instagram را IGTV ویدئوها

در حالی که مرور Instagram داستان گاهی اوقات شما در سراسر یک آگهی یا دو. برای بیشتر قسمت ها, Instagram را IGTV

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399
در حالی که مرور Instagram داستان گاهی اوقات شما در سراسر یک آگهی یا دو. برای بیشتر قسمت ها, Instagram را IGTV ویدئوها نگه داشته شده است ad-free است و انتظار می رود را تغییر دهید. در حالی که ممکن است آزار دهنده برای بینندگان که نفرت تبلیغات آن را در واقع ممکن است خبر خوبی برای سازندگان که به دنبال ایجاد یک زندگی با ساخت IGTV ویدئوها.
تبلیغات

در یک اطلاعیه توسط Instagram آنها نشان داد که تبلیغات خواهد بود که به IGTV ویدئوها اما مانند ما گفت: این می تواند یک چیز خوب برای سازندگان. این است زیرا Instagram خواهد شد به اشتراک گذاری درآمد حاصل از تبلیغات شبیه به یوتیوب نیز سهام درآمد تبلیغ با سازندگان آن است. این را Instagram یک جایگزین مناسب تر برای یوتیوب.

با توجه به Instagram, "شروع هفته آینده ما معرفی تبلیغات در IGTV ما صورت تصویری مقصد. ما می خواهیم برای حمایت از سازندگان' سرمایه گذاری در IGTV توسط های تبلیغات درآمد با آنها. IGTV تبلیغات را در ابتدا به نظر می رسد هنگامی که مردم را کلیک کنید به تماشای IGTV ویدئوها از پیش نمایش در خوراک خود را. ویدیو تبلیغات خواهد بود ساخته شده برای تلفن همراه و تا 15 ثانیه طولانی است."

برای کسانی که ناآشنا IGTV است که در آن Instagram کاربران قادر خواهد بود برای آپلود فیلم ها هستند که دیگر در طول. این است که در مقابل داستان آن محدود به 15 ثانیه در هر داستان. اینکه آیا یا نه این تغییرات را شروع به دیدن سازندگان مبادله از یوتیوب برای IGTV باقی مانده است دیده می شود.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Instagram. منبع: در مورد.instagram



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن