نحوه ثبت نام برای امتیاز اعتباری رایگان سرویس مانیتورینگ

این که آیا شما در حال حاضر اعتبار بسیار عالی و یا در حال تلاش برای ساخت آن حفاظت از اعتبار خود را مهم است. پول

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

این که آیا شما در حال حاضر اعتبار بسیار عالی و یا در حال تلاش برای ساخت آن حفاظت از اعتبار خود را مهم است. پول متخصص کلارک هوارد می گوید: یکی از بهترین راه برای انجام این کار است به ثبت نام برای امتیاز اعتباری رایگان آنلاین اعتبار نظارت بر خدمات.

به عنوان یک دیرین کاربر امتیاز اعتباری, من می توانم به این سایت مفید. نه تنها می تواند سایت شما محافظت در برابر سرقت هویت آن را نیز نشان می دهد که شما گزارش اعتبار خود را — و عوامل موثر بر آن است.

در این مقاله من قصد دارم به شما نشان دهد چگونه به ثبت نام برای امتیاز اعتباری در چهار مرحله آسان. شما همچنین باید یاد بگیرند در مورد دیگر ویژگی های این سایت ارائه می دهد.

نحوه ثبت نام برای Credit Karma: A Step-by-Step Guide

آماده برای راه اندازی رایگان نظارت بر اعتباری با اعتبار خوب چیست ؟ بیایید نگاهی به چند دقیقه برای راه رفتن را از طریق مراحل.

فهرست مطالب:

  1. ایجاد یک حساب کاربری
  2. نمره اعتباری خود را چک کنید
  3. تایید هر گونه سوالات
  4. نگاه برای اشتباهات

1. ایجاد یک حساب کاربری

Credit Karma homepage

برای ثبت نام و رفتن به CreditKarma.com نوع در آدرس ایمیل خود و رمز عبور را انتخاب کنید شما می توانید به یاد داشته باشید.

شما سپس وارد صفحه که در آن شما را وارد کنید اطلاعات شخصی خود را. شما نیاز به نوع در:

  • نام و نام خانوادگی و آدرس
  • تاریخ تولد
  • آخرین چهار رقم از شماره امنیت اجتماعی

در برخی موارد اعتبار کارما ممکن است بخواهید برای شما شماره امنیت اجتماعی خود را به تایید هویت است.

شما ممکن است تعجب است که امتیاز اعتباری امن به اندازه کافی برای شما برای وارد کردن اطلاعات حساس است. شما نباید نگران باشید: این سایت با استفاده از رمزگذاری 128 بیتی. مشاهده بیشتر امتیاز اعتباری را از ویژگی های امنیتی در اینجا.

تایید هویت شما

هنگامی که شما وارد اطلاعات شخصی شما با کلیک بر روی "بعدی" که منجر شما به صفحه ثبت نام. در اینجا آن را به شما یک سری از سوالات برای کمک به تایید هویت خود را.

تبلیغات

زمانی که من امضا کرده تا یک زن و شوهر از سوالات من:

  • "فایل های اعتباری خود را نشان می دهد شما ممکن است یک وام...?"
  • "است که اعتبار دهنده برای این حساب؟"

یک بار من پر شده که من فشار دکمه سبز است که می گوید: "من نمره."

2. نمره اعتباری خود را چک کنید

در یک ماده از ثانیه سایت شما را به یک داشبورد نشان می دهد که نمره اعتباری خود را به عنوان گزارش شده توسط TransUnion و Equifax.

شما می توانید شماره های مختلف به دلیل در حالی که هر دو سازمان استفاده VantageScore 3.0 پیشرو مدل به ثمر رساند که یک جایگزین برای FICO آنها کمی متفاوت فرمول.

Credit Karma credit scores for TransUnion and Experian

شما همچنین توجه کنید که هیچ Experian اعداد. چرا که Experian را ندارد گزارش اعتبار رایگان در دسترس به اعتبار خوب. در اینجا چگونه برای دیدن گزارش های اعتباری از هر سه سازمان.

که می شود گفت, Credit Karma اجازه می دهد تا شما را به حفاری عمیق تر به خود TransUnion و یا Equifax گزارش اعتبار توسط کلیک کردن بر روی نمرات اعتباری بر روی صفحه نمایش.

اگر شما می بینید که نمره اعتباری خود را پایین رفته و در همان صفحه امتیاز اعتباری شما از طریق پیاده روی چه برای انجام بعدی با ویژگی های زیر:

'ببینید چه تغییر" را فشار دهید

اگر شما با کلیک بر روی "ببینید چه تغییر" را فشار دهید سایت شما بگویید چرا اعتباری خود را کاهش یافته یا افزایش یافته است به تازگی. شما می توانید از طریق لیست خود را از حساب برای دیدن جزئیات.

See what's changed button on Credit Karma

تبلیغات

اعتبار مربیگری

اعتبار مربیگری نشان می دهد همه چیز شما می توانید انجام دهید که برای افزایش اعتبار خود را (از تصویر زیر آن را توصیه می کند که من را اضافی پرداخت کارت اعتباری امروز به افزایش نمره من).

Credit Karma coaching suggestion

گزارش اعتبار

شما همچنین می توانید تغییر دهید به گزارش اعتبار بخش برای دیدن یک لیست از حساب و بیشتر.

اعتبار عوامل

با نگاه کردن به اعتبار عوامل بخش شما می توانید تمام چیزهایی که باید تحت تاثیر قرار نمره اعتباری خود از سخت سوالات و موهن مارکس به تاریخ پرداخت و بیشتر.

در اینجا یک تصویر از آنچه که به نظر می رسد مانند:

Credit Karma Credit Factors feature

3. تایید هر گونه سوالات

در همین بخش یکی از چیزهایی که شما می خواهید به توجه ویژه ای به هر سختی سوالات. این اتفاق می افتد زمانی که وام دهندگان "اعتبار خود را بکشد" خود را برای بررسی اعتبار.

اگر شما با کلیک بر روی "سوالات سخت" جعبه و پایین آن را نشان دهنده و کسب اطلاعات بیشتر.

در اینجا آنچه که روی صفحه نمایش به نظر می رسد مانند:

Credit Karma: Hard Inquiries

تبلیغات

و نگران نباشید: سوالات سخت یا "سخت می کشد" اعتباری خود صدمه دیده است در کوتاه مدت اما به طور معمول دوباره بجای اول برگشتن بعد از چند ماه.

4. نگاه برای اشتباهات

نکته بعدی شما باید انجام دهید پس از ثبت نام شما این است که به دنبال خطاهای علائم ID سرقت و یا هر چیزی که به نظر می رسد جعلی و یا مشکوک.

نگه داشتن در ذهن است که گزارش های اعتباری ایدهآل نیست. مقدار زیادی از مصرف کنندگان باید رقابت اشتباهات آنها در بر داشت در گزارش های اعتباری خود را و برنده شد.

نگاهی به برخی از زمان برای اشتباهات زیرا آنها واقعا می تواند نمره اعتباری خود صدمه دیده. در اینجا چه باید بکنید:

رفتن به حساب در منوی بالا:

  • حرکت خود را از طریق کارت های اعتباری و وام خانه و توجه ویژه ای به توازن.
  • اگر شما یک اشتباه را, مطمئن شوید که شما را توجه داشته باشید از آن.

شما می خواهید به تماس با TransUnion و یا Equifax به طور مستقیم به طوری که آنها می توانید به آدرس نگرانی های خود را.

نشانه هایی از سرقت هویت

لیست حساب های خود فعالیت Credit Karma این سرویس به شما کمک می کند نقطه سرقت هویت.

برخی از نشانه های شما می خواهید به دنبال عبارتند از:

  • غیر مجاز و یا ناآشنا خرید
  • بالا استفاده از کارت اعتباری
  • نرم افزار شما به رسمیت نمی شناسد
  • صورتحساب و خدمات شما نمی توانید تایید برای

فعالیت های مشکوک

شما همچنین می توانید نگاه برای فعالیت های مشکوک:

برخی از نشانه های شما می خواهید به دنبال عبارتند از:

تبلیغات

  • آیا کارت اعتباری و حساب شده است بسته یا باز
  • آیا این نشان می دهد شما از دست رفته پرداخت

نگه داشتن در ذهن که این گزارش ها را دریافت نمی به روز رسانی در زمان واقعی به طوری که برخی از اطلاعات شما ممکن است انتظار می رود برای دیدن ممکن است به نظر می رسد در گزارش های خود نشده است.

اگر شما از دست رفته پرداخت اما آن را بیش از هفت سال پیش شما می توانید آن را حذف از فایل های خود اعتباری کارما می گوید در یک پست وبلاگ.

آخرین افکار

همانطور که می بینید امتیاز اعتباری ارائه می دهد بسیار قوی گزارش اعتبار و نظارت بر خدمات. پس از شما ثبت نام به صورت رایگان و گام های اولیه دقیق و بالا, همه شما باید انجام دهید این است که سازمان دیده بان خود را ایمیل.

که در آن شما می خواهید برای دریافت کارت اعتباری ارائه می دهد (که چگونه امتیاز اعتباری پشتیبانی) خود را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر اطلاعیه با یک خط موضوع شبیه به این:

Credit Karma email notification

کلارک همیشه توصیه اعتباری سرنوشت زمانی که او در مورد انجماد اعتباری خود را. و او می گوید: شما باید برای ثبت نام این سرویس قبل از شما یخ اعتباری خود را به دلیل خدمات به شما هشدار اگر کسی تلاش می کند برای باز کردن یک حساب به نام شما.

می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد مسائل شما در گزارش اعتبار خود را? در اینجا چگونه به اختلاف یک خطا در گزارش اعتبار خود را و برنده شوید.

بیشتر داستان های شما ممکن است لذت بردن از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن