آمازون متهم از سرمایه گذاری در راه اندازی تنها به راه اندازی رقابت تکنولوژی

آمازون ملاقات با شروع یو پی اس در مورد سرمایه گذاری تنها برای راه اندازی 'کاملا شبیه محصولات در مدت کوتاهی پس

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

آمازون ملاقات با شروع یو پی اس در مورد سرمایه گذاری تنها برای راه اندازی 'کاملا شبیه محصولات در مدت کوتاهی پس از آن, وال استریت ژورنال گزارش مدعی.

گزارش لیست چند نمونه از زمانی که آمازون سرمایه گذاری در شرکت های نوپای آن را داده اند این شرکت دسترسی به اطلاعات مالی و داخلی طرح منجر به رقابت محصولات در حال راه اندازی شد.

در یک مثال ذکر شده توسط مجله آمازون الکسا صندوق سرمایه گذاری در یک شرکت به نام هسته بود که ساخت یک ارتباط تصویری دستگاه برای خانه. هشت ماه بعد آمازون عرضه الکسا-صفحه اکو نشان می دهد.

آمازون به پایان رسید تا اقامت در خارج از دادگاه برای $5m اما اعتراف به هر گونه خطا. هسته آنجا منتقل ساخت دستگاه های پزشکی.

مرتبط: بهترین اکو بلندگو برای خرید

در مثال دیگر زمانی که آمازون در زمان 30% سهام در Groupon-رقیب LivingSocial آن خواستار اطلاعات آب کارکنان و شروع undercutting LivingSocial ارائه شده توسط مشتریان معاملات بهتر منابع گفت: وال استریت ژورنال.

بعلاوه Ubi ساخته شده است که یک سلف به آمازون اکو بلندگو با صدای-مجهز به دستیار شخصی ادعا کرد که پس از سرمایه گذاری آمازون شروع به استفاده از یک تکنولوژی مشابه است.

"آنها را دیدم همه چیز ما می خواستیم به انجام با دستگاه [مانند] موسیقی و خرید. این تقریبا یک نقشه راه برای محصول" Ubi را Leor Grebler گفت. "ما به پایان رسید تا سوزاندن از طریق ما به صورت نقدی و به پایان رسید تا نیاز به کوچک ترین شرکت است."

او گفت که این شرکت ندارد این بودجه را به آمازون به دادگاه پس از آن گفته فسخ عدم افشای توافق بین جفت قبل از راه اندازی اکو بلندگو در سال 2015. آمازون گفت: وال استریت ژورنال آن را در حال حاضر کار بر روی اکو قبل از آن ملاقات با Ubi.

آمازون سخنگو گفت: وال استریت ژورنال که "برای 26 سال ما پیشگام بسیاری از ویژگی های محصولات و حتی کل دسته بندی جدید. از amazon.com خود را برای روشن شدن به اکو به AWS تعداد کمی از شرکت ها ادعا می کنند می تواند یک رکورد برای نوآوری که رقبای آمازون. متاسفانه همیشه وجود خواهد داشت خود را علاقه مند به احزاب که به جای شکایت ساخت. هر مشروع اختلافات مربوط به مالکیت معنوی مالکیت هستند به درستی حل و فصل در دادگاه."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن