اسباب بازی بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

محصولات اینتکس از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند وهمچنین ظاهری شیک و جذاب دارند. با طرح ها و رنگ بندی ها

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

محصولات اینتکس از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند وهمچنین ظاهری شیک و جذاب دارند. با طرح ها و رنگ بندی ها و اشکال بسیار شاد و مهیج که این گونه از محصولات از آن برخوردار هستند و قیمت فروش ارزان و مناسب جهت استفاده از سنین نوزادی به بالا تولید میشوند و برای کودکان نیز یک اسباب بازی بسیار پرهیجان و دوست داشتنی میباشند ضمن اینکه با تاییدیه و استاندارد های می بایست به فروش برسند، کودک براحتی میتواند از سایر اسباب بازی های بادی استفاده نماید و به راحتی می توانند با آن ها بازی نمایند. تقویت تعادل با اسباب بازی های بادی : اسباب بازیهای بادی اسباب بازیهای ایمنی هستند. و همچنین این نوع سرسره بادی ها اعتماد به نفس و هماهنگی عضلات چشم و دست را در کودک تقویت می کند و باعث افزایش دقت و تمرکز کودک می شود. بازی کردن در این استخر کمک میکند عضلات تمام بدن کودک به ویژه مچ دستان او تقویت شود و با راه رفتن روی توپها یاد بگیرد تعادل خود را بهتر حفظ کند. استخر بادی محصولی از جنس پی وی سی یا همان پلاستیک نرم در شکل های مربع و دایره و مستطیل تولید شده اند با این تفاوت که چند لایه طراحی شده تا در برابر نور آفتاب و دمای آب سرد و گرم مقاوم باشد و در هر فضایی به سادگی قابل نصب است استخر های بادی در سایز های خردسال ، کودک ، بزرگسال و خانوادگی ساخته می شود که برای همه سنین مناسب باشد به همین دلیل به یکی از محصولات پر کاربرد و پرفروش در سرتاسر جهان برای فصل تابستان تبدیل شده اند . Th is con​tent has ​been g​en er at ed ​wi᠎th t᠎he help of G SA Conte nt Gen er ator DE᠎MO.

این محصول منحصر به فرد چند کاره محصول شرکت اینتکس می باشد که یکی از پر طرفدارترینها در بین محصولات بادی کودک می باشد و دیواره این جامپینگ ها از پرتاب شدن کودک به روی زمین هنگام بازی و پرش ، جلو گیری می نماید . در هنگام نصب کردن استخر های بادی باید به میزان بادی که به استخر زده میشود توجه داشته باشید زیرا پر باد کردن بیش از اندازه باعث میشود بر اثر فشار باد استخر از روی پرس سوراخ یا پاره شود . در آماده سازی ابتدایی کیسه بکس بادی ابتدا باید مخزن آب آن را پر کرد و بعد مخزن باد ، در غیر این صورت مخزن آب کامل پر نخواهد شد . یکی از بهترین بازیها برای کودک بازی در آب است که موجب قوی شدن اعضای بدن و سرگرم شدن کودک میشود. این شرکت اولین و بزرگترین شرکت است که در زمینه محصولات بادی و تفریحی-ورزشی فعالیت می کند. بازی کردن در این استخر کمک میکند عضلات تمام بدن کودک به ویژه مچ دستان او تقویت شود و با راه رفتن روی توپ ها یاد بگیرد تعادل خود را بهتر بتواند حفظ کند.

در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با خرید و انتخاب یک سبد بسکتبال بادی بتوانید در کنار فرزندان خود به بازی بپردازید. اسباب بازی های بادی به راحتی آسیب نمیبینند و دچار سوراخ و پارگی نمی شوند مگر با برخورد محکم با اجسام تیز و سخت که در این صورت هم شما می توانید خودتان به راحتی اسباب بازی خود را تعمیر کنید. مواد تشکیل دهنده استخرهای بادی یا به طور جمع تر بخواهیم عرض کنیم ، اغلب محصولات بادی الیافی به نام پی وی سی می باشد که دارای شرایط لازم برای یک استفاده مناسب همراه با تماس بدن می باشد . تجهیزات بازی بادی خانه کودک در انواع مختلفی هستند که می توان به شناورهای آبی، عروسک های بادی، توپ های پلاستیکی رنگی، توپ های بزرگ طرح دار، استخر های بادی، سرسره بادی، سرسره بادی نخل، قلعه بادی شهربازی، استخر توپی خرسی، استخر توپی فیل و استخر توپ بادی قلعه اشاره کرد. با استفاده از تجهیزات و دستگاه های فوق پیشرفته و با استفاده از اجناس مرغوب انواع مختلفی از سرسره بادی را طراحی و تولید کرده اند.

بازه سنی مناسب برای این وسایل بازی با توجه به ابعاد و اندازهای که دارند و با توجه به کارایی آنها برای کودکان تعیین شده است. تمامی شرکت های معتبر بادی ساز دیگر دنیا که دارای استاندارد میباشند از همین شرکت منشعب شده اند. بازی دیگر بازی با توپ است که امروزه بازی در استخر توپ محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. سرسره بادی را می توان با استفاده از یک سری بندهای محکم روی زمین قرار داد. وسایل بازی بادی مهدکودک در انواع مختلفی طراحی می شوند که معمولاً در طراحی آنها از شخصیت های جذاب کارتونی و انیمیشن ها استفاده می شود. جنس همه استخرهای بادی از pvc ، درجه ضخامت استخر بادی معمولا از سه لایه ، طراحی روی بدنه آنها نیز از طرح های شرکت دیزنی کودکانه و برای بزرگسالان از طرح کف استخر به شکل کاشی ابی و سفید یک سانتی است ، حجم آب آنها نیز بستگی به قطر یا ابعاد آن دارد . به طبع استخر های بادی بزرگسال مناسب برای شنا کردن نمی باشند و با توجه به ابعادی که برای آن ها در نظر گرفته شده است این استخر ها صرفا قابلیت آب تنی را دارند . قصر بادی مانع از جلوگیری نفوذ آب و رطوبت به داخل آن می شود.

​Da᠎ta has  be en cre᠎ated by G SA Content Generator DEMO​!

آخرین مطالب