سامسونگ کهکشان Z برابر 2 می تواند در اینجا بسیار خیلی زود

شروع به خالی کردن آن بانک piggy، طرفداران تلفن تاشو، چرا که سامسونگ کهکشان برابر 2 ممکن است بسیار زودتر از هر

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

شروع به خالی کردن آن بانک piggy، طرفداران تلفن تاشو، چرا که سامسونگ کهکشان برابر 2 ممکن است بسیار زودتر از هر کسی تصور می شود در اینجا.

برجسته نشت ایوان Blass حساب سامسونگ خواهد شد قبل از سفارشات برای کهکشان Z برابر 2 در 2 سپتامبر باز, با تاریخ در تاریخ فروش از سپتامبر 18.

ما در مورد درست بودن اطلاعات @evleaks شک نداریم، چون احتمالا ً او بهترین سابقه هر نشت کننده ای را دارد. با این حال، این می تواند یک شگفتی است.

سامسونگ به ما یک تیکه از نسل بعدی تاشو در رویداد Unpacked اوایل این ماه داد، وعده اطلاعات بیشتر در یک رویداد در سپتامبر 1. اگر اطلاعات درست باشد، سامسونگ روز بعد مستقیماً به پیش سفارش خواهد رفت.

اگر چه نشت قبلی پیشنهاد راه اندازی بسیار سریع، بسیاری از ناظران (از جمله این یکی) انتظار می رود سامسونگ منتظر تا سال جدید برای راه اندازی دستگاه. با این حال ، به نظر می رسد سامسونگ مشتاق است برای دریافت نسل بعدی گوشی را به وحشی و تبعید شبح راه اندازی کهکشان راه اندازی استکه متوقف کردن فولد که دیدم شرکت مکث rollout برای مقابله با مسائل دوام.

مرتبط با : سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 20 بررسی : دست در

دومین چاقو دارای لولا های جدیدی است که باید برخی از آن ترس ها را آسان کند، در حالی که سامسونگ نیز با صفحه نمایش بسیار بزرگتر و بیرون از طراحی را تصفیه کرده تا با گودی های بزرگ خنده دار روی اصل ها مقابله کند.

سامسونگ گفته است که این لولا را دوباره کار کرده است تا اجازه دهد گوشی به جای خود بشینه، به همین صورت به گلکسی زد فلیپ، در حالی که گوشی هم دارای یک هویه برنزی میستیک دوست داشتنی شبیه به گلکسی نوت ۲۰ و گالکسی واچ ۳ است. قیمت نقطه نیز چیزی برای تماشای. امید است که این شرکت اولین دستگاه نسل دوم را با یک نقطه قیمت توافق یتر آغاز کند.

شرکت هنوز اطلاعات مشخصات، چیپ ست و دوربین را سرو نکرده است، بنابراین ما هیجان زده ایم که ببینیم سامسونگ چگونه دستگاه را از راه های دیگر بهبود داده است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن