Razer کیشی کنترل کننده بازی برای دستگاه های آندروید منتشر شد

Razer است که یک شرکت شناخته شده برای ایجاد بازی لوازم جانبی و لوازم جانبی. اگر شما یک آندروید پرنیان, سپس شما

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

Razer است که یک شرکت شناخته شده برای ایجاد بازی لوازم جانبی و لوازم جانبی. اگر شما یک آندروید پرنیان, سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که این شرکت پس از آن اعلام کرد آخرین کنترل کننده بازی برای دستگاه های آندروید در قالب Razer کیشی. این یک افزودنی در لوازم جانبی است که به اندیشه پارسه دسترسی به کنترلگران فیزیکی.

تبلیغات

بازی های تلفن همراه می تواند فوق العاده سرگرم کننده اما کنترل های روی صفحه به طور کلی نا امید کننده برای استفاده و گاهی اوقات احساس نمی کاملا به عنوان پاسخگو در مقایسه با کنترلگران فیزیکی. این است که در آن کنترل کننده مانند کیشی می آید. این دستگاه در اصل رونمایی در CES سال 2020 در ماه ژانویه در اوایل این سال و در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را در دسترس خواهد بود برای خرید.

ویژگی های 8-راه D-pad یک زن و شوهر از آنالوگ باعث و دو سپر دکمه در پشت. بهترین قسمت در مورد کیشی است که بر خلاف دیگر کنترل کننده است که ممکن است تکیه بر بلوتوث تجربه نسبتا باید بدون تاخیر به عنوان آن را متصل به طور مستقیم به گوشی های هوشمند خود را از طریق USB-C connector.

البته نه همه دستگاه های سازگار با کیشی, اما برای اکثر, بخش, عمده گل سرسبد گوشی پشتیبانی می شوند. این شامل گل سرسبد سامسونگ گوشی قدمت آن به کهکشان S8 series و جدیدتر گوگل صفحه 2 گوشی و جدیدتر و البته Razer تلفن نسل اول و Razer تلفن 2. Razer کیشی است که در قیمت 80 دلار است و برای خرید در دسترس با نسخه آی فون انتظار برای تابستان امسال است.

در زمینه تلفن های همراه >بازی های. بیشتر بخوانید درباره اندیشه و Razer. منبع: phonearena



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن