چگونه به لغو یک شرکت تلویزیون عبور محاکمه آزاد و یا ورزشی پاس

در حال حاضر تلویزیون می تواند یک بیت از یک میدان مین به دلیل تعداد زیاد برنامه ها و عبور از آن را ارائه می دهد

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

در حال حاضر تلویزیون می تواند یک بیت از یک میدان مین به دلیل تعداد زیاد برنامه ها و عبور از آن را ارائه می دهد. در کل هر چند لغو در حال حاضر تلویزیون تصویب و یا در حال حاضر تلویزیون آزمایشی رایگان است آسان است. اما بدانند چگونه به لغو یک کوتاه مدت در حال حاضر تلویزیون ورزشی پاس کمی سختتر است. در اینجا این است که چگونه به همه آنها را انجام دهید.

اولین چیزی که توجه داشته باشید این است که شما فقط می توانید خود را لغو کنید در حال حاضر تلویزیون اشتراک در حال حاضر وب سایت تلویزیون − شما نمی توانید آن را از طریق در حال حاضر برنامه تلویزیون.

دومین نکته این است که اگر شما به دنبال برای انصراف از پاس های متعدد هر یک باید لغو شود به صورت جداگانه.

چگونه به لغو یک شرکت پاس تلویزیون

اگر شما یک مشتری پرداخت, شما می توانید انصراف از شما در حال حاضر در تلویزیون تصویب (یا عبور) با در نظر گرفتن مراحل زیر است:

  • آتش در حال حاضر تلویزیون های سایت و ورود به حساب خود را
  • آمار "حساب من" را فشار دهید در گوشه بالا سمت راست
  • را انتخاب کنید 'می گذرد & کوپن' گزینه از منوی کشویی
  • آمار انصراف از تصویب' را فشار دهید که به نظر می رسد در کنار عبور شما می خواهید به لغو (به یاد داشته باشید, شما باید برای انجام این کار برای هر عبور شما می خواهید به لغو)
  • به دنبال دستورالعمل های روی صفحه نمایش و تایید می کنند که شما می خواهید برای صرفنظر کردن از خود عبور

شما باید یک ایمیل تایید دریافت از در حال حاضر تلویزیون در عرض سه ساعت و شما قادر خواهید بود به نگه دارید حال حاضر در حال تماشای تلویزیون تا تاریخ بعدی خود را پرداخت می شده اند به علت.

چگونه به لغو یک شرکت تلویزیون آزمایشی رایگان

در حال حاضر تلویزیون ارائه می دهد هفت روز تست رایگان خود, سرگرمی, سینما, کودکان و نوجوانان و Hayu عبور برای مشتریان جدید است. پس از آن هفت روز گذشت عبور خود را به طور خودکار تجدید و در حال حاضر شما شروع به شارژ شما.

اگر شما تصمیم می گیرید که شما می خواهم به جای تبدیل شدن به یک مشتری پرداخت همه شما باید انجام دهید این است که انصراف از محاکمه آزاد خود را قبل از آن به پایان می رسد. در اینجا مراحل شما نیاز به:

  • ورود به حساب خود را در حال حاضر وب سایت تلویزیون
  • رفتن به "حساب من" > 'می گذرد & کوپن'
  • آمار انصراف از تصویب' را فشار دهید که به نظر می رسد در کنار محاکمه آزاد خود را قبل از محاکمه آزاد خود را به پایان می رسد
  • به دنبال دستورالعمل های روی صفحه نمایش و تایید می کنند که شما می خواهید برای صرفنظر کردن از محاکمه آزاد خود را

چگونه به لغو یک شرکت تلویزیون ورزشی پاس

لغو در حال حاضر تلویزیون ورزشی پاس کمی سختتر است. چرا که در علاوه بر این به صورت ماهانه و دراز مدت ورزش می گذرد در حال حاضر تلویزیون ارائه می دهد روز ورزش و ورزش در هفته می گذرد. لغو فرآیند متفاوت است − و خیلی بیشتر رنج آوری برای این کوتاه مدت اشتراک.

شما فقط می توانید خود را لغو ورزشی پاس روز یا هفته ورزشی پاس اگر شما آن را خریداری در 14 روز گذشته و شما فعال نیست آن نشده است. اما حتی اگر شما واجد شرایط نیست قایقرانی ساده.

به لغو ورزشی خود را در طول روز و یا هفته ورزشی, عبور, شما نیاز به به چت, به حال, تلویزیون, مشاور آنلاین. شما می توانید به آن مرحله است که با دنبال کردن این لینک و انتخاب موضوع است که اعمال می شود به شما.

مرتبط: بهترین VPN

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن