جدید Geforce در حال حاضر به روز رسانی به شما اجازه بازی Cyberpunk (و بیشتر) در Chromebook

سرویس شبکه ابر جریانی Nvidia در حال حاضر به طور رسمی به Chromebooks می اید، و به مشترکین اجازه می دهد تا بازی

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

سرویس شبکه ابر جریانی Nvidia در حال حاضر به طور رسمی به Chromebooks می اید، و به مشترکین اجازه می دهد تا بازی AAA را در لپ تاپ های دوستدار بودجه انجام داده، به شرطی که به اتصال سریع اینترنت متصل شوند.

سرویس GeForce Now Nvidia قبلاً فقط در اندروید، ویندوز، macOS و Shield TV قابل پخش بود. از امروز، راه اندازی بتا کاربران Chromebook را قادر خواهد ساخت تا در عمل به آن بپیوندید.

برخلاف دیگر پلتفرم ها، ChromeOS برنامه اختصاصی GeForce Now را از خود نشان نمی دهد، بلکه به کاربران اجازه خواهد داد که به جای آن از طریق آدرس وب "play.geforcenow.com" وارد سیستم شوند. Nvidia روشن این آدرس وب تنها از طریق Chromebook قابل دسترسی خواهد بود, امید های بی باک از استفاده از آن با آی فون.

مرتبط با : بهترین کتاب کروم 2020

Nvidia همچنین کنترل کننده های بازی تایید, موش ها و صفحه کلید ها همه با پلت فرم ChromeOS کار می کنند, تا زمانی که آنها می تواند به کرومبوک خود متصل. با راه اندازی جدید Chromebook که به عنوان بتا برچسب گذاری شده است، معلوم نیست که آیا هر گونه ویژگی اصلی GeForce Now در ChromeOS در حال راه اندازی قادر به انجام آن نیست، اما این در ابتدا به نظر نمی رسه که این طور باشه.

شما البته نیاز به یک اشتراک انویدیا GeForce در حال حاضر به منظور استفاده از این سرویس، با طرح حمایت از Chromebook استفاده بدون هزینه اضافی. GeForce در حال حاضر رایگان برای استفاده است، اگر چه پرداخت £ 4.99 در ماه به شما اجازه می دهد به پرش صف سرور، طول جلسات گسترده و بهره مندی از ویژگی های فانتزی مانند ردیابی اشعه.

برای کسانی که با GeForce Now ناآشنا هستند، سرویس جریان ابری انویدیا یک فروشگاه دیجیتال اختصاصی مانند گوگل استادیا را در خود نمی دارد. در عوض، این سرویس بازی های کامپیوترسازگار را از کتابخانه های بخار، حماسه بازی و کتابخانه های Uplay خود را می کشد، که به شما اجازه می دهد تا نسخه خریداری شده قبلی خود را بازی کنید، می گویند Witcher 3، از طریق سرورهای انویدیا.

مرتبط با : انویدیا جیفورس در حال حاضر

GeForce در حال حاضر تعدادی از مسائل صدور مجوز از زمان راه اندازی مواجه شده است، با ناشران مانند وارنر Bros، Codemasters و ایکس باکس استودیو بازی کشیدن پشتیبانی. خوشبختانه، هنوز تعدادی از حق رای دادن بازی های بزرگ در این سرویس مانند کیش یک آدم کش، هیتمن و توم ریدر وجود دارد، در حالی که انویدیا متعهد به اضافه کردن عناوین جدید هر پنجشنبه است.

امیدوارم حمایت از بازی در آینده بهبود می بخشد، اما این هنوز هم یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازی باقی می ماند، به خصوص در حال حاضر با پشتیبانی Chromebook.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن