چگونه برای جلوگیری از گوگل, اخبار, اطلاعیه ها بر روی تلفن خود را

بیمار از گوگل وارد گوشی خود را با اطلاعیه در مورد اخبار مقالات? آنها می تواند بسیار آزار دهنده است به خصوص اگر

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

بیمار از گوگل وارد گوشی خود را با اطلاعیه در مورد اخبار مقالات? آنها می تواند بسیار آزار دهنده است به خصوص اگر شما هیچ علاقه ای در بسیاری از داستان های ویژه. خوشبختانه یک راه آسان برای متوقف کردن گوگل اطلاعیه برای اخبار به طور کامل و یا کاهش و پالایش اخبار و اطلاعیه ها دریافت می کنید.

چگونه برای جلوگیری اخبار و اطلاعیه ها

به طور کامل خاموش کردن اخبار, اطلاعیه ها, آتش, گوگل, اخبار, برنامه, خود ضربه بزنید کاربر آیکون در گوشه بالا سمت راست و ضربه تنظیمات > اطلاعیه ها.

ضامن در بالای صفحه به شما اجازه شما به نوبه خود تمام گوگل, اخبار, اطلاعیه ها ،

اما شما ممکن است همچنان به دریافت اخبار و اطلاعیه ها از Google app. برای متوقف کردن آنها را در آتش تا برنامه Google و شیر بیشتر > تنظیمات > اطلاعیه ها.

شما می توانید غیر فعال کردن طیف عظیمی از اطلاع رسانی نوع از اینجا از جمله آنهایی که برای ورزش های فروش و اخبار.

چگونه برای کاهش اخبار و اطلاعیه ها

البته مگر اینکه گوگل واقعا نمی دانم شما در همه, هر, اخبار, اطلاع رسانی شما دریافت خواهد شد و بی ربط.

اگر شما مسئله اصلی این است که با تعداد مطلق از اخبار و اطلاعیه ها را دریافت, شما می توانید آنها را کاهش می دهد در Google News نرم افزار. در برنامه خود ضربه بزنید کاربر آیکون در گوشه بالا سمت راست ضربه تنظیمات > اطلاعیه ها و نگاهی به مقیاس دارای برچسب 'تعداد اطلاعیه ها'.

به طور پیش فرض این تنظیم خواهد شد 'استاندارد' که در واقع نشسته است بسیار نزدیک به انتهای بالایی مقیاس از پایان کم است.

به سادگی کشیدن نقطه به سمت چپ برای کاهش تعداد اخبار اطلاع رسانی شما دریافت از Google News. شانس هستند که شما نگه داشتن به دوباره این ابزار در جهت پیدا کردن تعادل مناسب.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند

چگونه خود را به اخبار و اطلاعیه های مربوط

بقیه تنظیمات اطلاعیه ها صفحه پر از پستی که شما می توانید استفاده کنید برای تصحیح این هشدار است که شما دریافت خواهید کرد از اخبار گوگل.

برای یک یادآوری از اخبار و اطلاعیه ها دریافت کرده اید در گذشته شما می توانید به اخبار گوگل برنامه صفحه اصلی خود را نماد کاربر و آمار 'اطلاعیه و اشتراک' را فشار دهید.

وجود شما پیدا کردن یک لیست طولانی پر از خبرها را که برنامه به شما هشدار داده و هنگامی که شما دریافت آن هشدار.

هنگامی که شما یک ایده مناسب و معقول از موضوعات و انواع داستان های شما می خواهم برای ادامه به دریافت اطلاعیه برای بازگشت به اطلاعیه تنظیمات صفحه (بازگشت به برنامه صفحه اصلی خود را نماد کاربر > تنظیمات > اطلاعیه ها).

در اینجا که در آن شما می توانید کمانچه با پستی که نشان دهنده زمینه های مورد علاقه.

آن را حس می کند برای حفظ و دریافت هشدار ها برای آخرین اخبار, مثلا, اما اگر شما علاقه مند در چیزهایی مانند اطلاعیه جدید مجله مسائل و محتوای ویژه شما می توانید این پستی ،

شما همچنین می توانید در ادامه به اصلاح این هشدار در اطلاعیه خود. فقط گسترش اطلاع رسانی با کشیدن انگشت خود را بر روی آن ضربه بزنید 'کمتر شبیه به این گزینه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن