Google Maps در حال حاضر با پشتیبانی از جالبترین ویژگی CarPlay، باعث می شود اپل دیده بان بازگشت

گوگل در حال راه اندازی یک نقشه گوگل جدی revamp برای دستگاه های اپل، از جمله یک نام تجاری جدید اپل برنامه دیده

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

گوگل در حال راه اندازی یک نقشه گوگل جدی revamp برای دستگاه های اپل، از جمله یک نام تجاری جدید اپل برنامه دیده بان و تجربه به روز شده CarPlay.

امروز، گوگل مپ برای iOS پشتیبانی از قابلیت داشبورد اپل CarPlay را به ارمغان می آورد، که در iOS 13 اوایل سال جاری وارد شده است.

ویژگی داشبورد به رانندگان امکان می دهد تا کنترل های رسانه ای یا قرار ملاقات های تقویم، یک نقشه زنده را مشاهده کنند و به جای اینکه نیاز به تعویض بین برنامه های مختلف صفحه کامل داشته باشند، با جهت های روشن بر روی صفحه نمایش یکسان به نوبه خود تغییر کنند.

تا به امروز، فقط اپل مپ از داشبورد پشتیبانی می کرد، اما اکنون گوگل نیز در هیئت مدیره است، با قابلیت در حال حاضر پشتیبانی جهانی.

مرتبط با : بهترین آی فون 2020

در وبلاگ امروز، گوگل نوشت: "در داشبورد CarPlay شما هم اکنون می توانید آهنگ ها را از برنامه رسانه های مورد علاقه خود تغییر دهید یا مکث کنید، پادکست ها یا کتاب های صوتی را به جلو عقب بکشید یا به سرعت قرار های تقویم را چک کنید بدون اینکه هیچ وقت به نوبه خود در Google Maps پیمایش کنید. اطلاعات در یک نمای صفحه نمایش تقسیم نمایش داده می شود تا شما بتوانید اطلاعاتی را که نیاز دارید در حالی که تمرکز خود را بر روی جاده ها حفظ می کنید، دریافت کنید."

ویژگی برای برنامه های ناوبری شخص ثالث با راه اندازی iOS 13.4 در ماه مارس امسال به بازی آمد، بنابراین آن را گرفته گوگل کمی از زمان به عمل بر روی ویژگی و آن را به کاربران iOS.

در جای دیگر، گوگل تجربه Google Maps را برای سازمان دیده بان اپل تازه کرده است و برنامه Apple Watch را که از سکوی بازگشت در سال ۲۰۱۷ حذف می کند، دوباره راه اندازی کرده است. برنامه جدید ارائه می دهد در نمایش گام به گام پیاده روی، رانندگی و دوچرخه سواری جهت بر روی مچ دست.

"به سرعت زمان های ورود و جهت گام به گام به مقصدهایی که ذخیره کرده اید، مانند Home یا Work و میانبرهای دیگری که در برنامه تعیین کرده اید، تخمین زده می شود. برای همه مقاصد دیگر، شما می توانید شروع به مرور از تلفن خود و بلند کردن جایی که شما در ساعت خود را ترک کرد، "گوگل می گوید.

گوگل می گوید نسخه جدید برنامه اپل وچ گوگل مپ به زودی در حال آمدن است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن