چه مدت است که The Last of Us 2?

آخرین ما 2 است که در نهایت بر ما معنی بازیکنان در سراسر جهان در حال آماده به پرش به Ellie دلخراش ماجراجویی جدی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

آخرین ما 2 است که در نهایت بر ما معنی بازیکنان در سراسر جهان در حال آماده به پرش به Ellie دلخراش ماجراجویی جدید. اما دقیقا چه مدت طول خواهد آن را به ضرب و شتم نسبت به اولین بازی ؟

Naughty Dog اصلی کلاسیک با سنجش زمان در حدود 15 دقیقه یا کمتر اگر شما یک بازیکن با تجربه می دانستند که راه خود را در اطراف هر یک محل جدید و روبرو می شوند. در غیر این صورت آن را بسیار فربه تجربه زمانی که همه گفته و انجام می شود.

شما احتمالا انتظار یک وضعیت مشابه با عاقبت و ما خوشحال به آن را گزارش بیش از ارائه می شود وقتی که می آید به ارائه یک تجربه کامل شما می خواهید به بازگشت دوباره و دوباره.

مرتبط: بهترین بازی PS4

چه مدت است که The Last of Us 2?

من اول playthrough The Last of Us 2 زمان من 22 ساعت و نیم و من عجله برای رسیدن به این بازی روایت نتیجه گیری. من ساخته شده یک نقطه به بررسی هر یک از رها نمای کشف هر مجله ورود و جستجو برای منابع در هر oppurtunity.

من در بر داشت که در بازی تایمر نیست پیشرفت هنگامی که در منوی مکث بنابراین هر دقیقه ثبت شد در زمان واقعی به عنوان من. اضافی playthroughs از مبارزات انتخاباتی را نمی خواهد این اگر شما برنامه ای برای استفاده از بازی های جدید+ که حامل بیش از همه از مربوطه خود را ارتقا سلاح و توانایی و تجهیزات. شما همچنین قادر خواهید بود برای گرفتن هر نوشته های مجله یا کلکسیونی اتومبیل شما ممکن است از دست رفته.

دقیقا چگونه شما تصمیم می گیرید به بازی را نیز دیکته دقیق زمان پخش. شما می توانید تصمیم به بازی به شدت شلیک بر هر مزدور و آلوده شما در سراسر آمده است. در flipside شما می تواند چیزهای پنهانی و حرکت را از طریق مناطق بدون یک قطره خون ریخته شده است. The Last of Us 2 اجازه می دهد تا مقدار زیادی از روش های مختلف اضافه می کند که بیشتر به پتانسیل ارزش پخش.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن