iPad Mini 6 (8.5 اینچ): تاریخ انتشار شایعات مشخصات و ویژگی های

اپل iPad Mini 6 شایعه به آینده در سال آینده و این می تواند تغییرات بزرگ برای تبلت کوچک. در اینجا این است که هم

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

اپل iPad Mini 6 شایعه به آینده در سال آینده و این می تواند تغییرات بزرگ برای تبلت کوچک. در اینجا این است که همه چیز ما تا کنون می دانیم.

کوچکترین عضو از iPad خانواده آورده بود در سال 2019 به عنوان iPad Mini 5 پس از چندین سال و بدون به روز رسانی و ما نمی تواند شادتر بوده است.

در حالی که طراحی باقی مانده آشنا داخلی مشخصات بودند مدرن و در آن باقی می ماند قوی عضو اپل محدوده اگر شما بعد از چیزی است که به راحتی می توانید لغزش را در یک کیسه و یا ارائه یک تجربه خواندن.

است که می گویند آن کامل بود و هر چند مقدار زیادی وجود دارد ما می خواهیم از مدل بعدی.

iPad Mini 6 (8.5 اینچ) تاریخ انتشار و قیمت

بهترین ایده در مورد زمانی که iPad Mini 6 ممکن است راه اندازی می آید از این معمولا بسیار قابل اعتماد تحلیلگر Ming-Chi Kuo. در یک پژوهش توجه داشته باشید (از طریق MacRumors) Kuo می گوید که iPad Mini 6 خواهد آمد که در نیمه اول 2021. به احتمال زیاد پس از آی پد ایر 4 و بودجه جدید اپل که گفته می شود پس از رسیدن به بعد از این سال.

اگر iPad Mini 6 بود که منتشر شد در ماه مارس سال 2021 این خواهد بود تا دو سال پس از قبلی-gen نسخه که اعلام شد در ماه مارس 2019. این به روز رسانی به ارمغان آورد اپل مداد پشتیبانی (بدون صفحه کلید هر چند) همراه با سریع تر A12 تراشه در داخل.

مرتبط با: آیفون, 12: همه چیز به ارزش دانستن

شما می توانید کیسه های فعلی آی پد مینی برای £399/$399 اگر شما چاق و چله برای پایه 64GB مدل. یک 256GB نسخه در دسترس است بیش از حد به عنوان یکی از با اتصال سلولی. این قیمت می تواند برای مدل های جدید اگر برخی از زیر شایعات را به نوبه خود درست است اما ما هنوز فکر می کنم آن خواهید بود یک mid-قیمت تخته سنگ.

IPad Mini 6 در حال رفتن به می آیند در یک اندازه جدید

هیجان انگیز ترین شایعات شنیده ایم که تا کنون مورد بعدی آی پد مینی است که آن را ممکن است در یک جدید 8.5 اینچ اندازه. که حاشیه ای بزرگتر از 7.9 اینچ صفحه نمایش شما در پیدا کردن مدل فعلی.

این اطلاعات را دوباره می آید از Ming-Chi Kuo (دوباره از طریق MacRumors) و تحلیلگر است که قبلا اعلام, اندازه صفحه نمایش خواهد شد یا 8.5 یا 9 اینچ.

در حال حاضر این است که یک حرکت جالب است که ما فکر می کنیم خواهد پرداخت. اپل قبلا بالا برده اندازه صفحه نمایش خود را, قرص, و بدون ملاحظه ای در ساخت دستگاه های خود را بزرگتر از آن را به عنوان در حال غرق, دلپذیری, گودی. اپل مینی با طراحی از آخرین آی پد جوانب یک mouthwatering فکر می کردم که باید حفظ ابعاد کلی زمان کوتاه فقط با یک صفحه نمایش بزرگتر است.

IPad Mini 6 ممکن است کوچک LED

محصولات اپل شده اند شایعه به گرفتن یک مینی رهبری قبل در حالی که برای در حال حاضر. این صفحه نمایش های جدید را جایگزین Lcd ها در محصولات و ارائه یک تجربه بیشتر شبیه به OLED.

یک شایعه از ماه مارس پیشنهاد اپل خواهد بود از جمله صفحه نمایش جدید تکنولوژی در آینده, اپل, مینی, اما این همچنین گفت: این امر می تواند یک 7.9 اینچ صفحه نمایش دستگاه است که می رود در برابر آنچه ما می دانیم در حال حاضر. هنوز که 8.5 اینچ صفحه نمایش در حال حاضر می تواند Mini LED.

مرتبط: بهترین تبلت

مینی اپل 6 مشخصات و ویژگی های دیگر

کمی دیگر شناخته شده است در مورد iPad Mini 6 در این مرحله حتی اگر آن را حس می کند برای آن به دنبال قبلی iPads و با استفاده از همان تراشه به عنوان iPad و iPad Air.

اپل مداد پشتیبانی اضافه شده برای iPad Mini 5 و ما انتظار داریم آن را به چوب در اطراف احتمالا با پشتیبانی از دومین نسل اپل با مداد. یک صفحه کلید و برگ و لوازم جانبی خوبی خواهد بود اگر چه آن کار می کنند و همچنین در مراتب کوچکتر تبلت می تواند به یک موضوع.

یکی دیگر از شایعه نشان می دهد که iPad Mini 6 ممکن است چوب با پورت رعد و برق به جای پریدن به USB-C استاندارد شما پیدا سراسر iPad Pro محدوده.

مرتبط: چگونه برای دانلود iOS 14

اگر iPad Mini 6 را وارد در اوایل سال 2021 و سپس آن را به می آیند در حال اجرا در iOS 14 که در حال حاضر در دسترس به عنوان بتا جلوتر از آزادی کامل در آینده این پاییز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن