فراموش نکنید Netflix − YouTube بوده و بهترین دوست ما در طول coronavirus مستند

غالب جریان پلت فرم در طول coronavirus مستند نشده است Netflix بکشد و یا دیزنی اما YouTube. که با توجه به Sandvi

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

غالب جریان پلت فرم در طول coronavirus مستند نشده است Netflix بکشد و یا دیزنی اما YouTube.

که با توجه به Sandvine جدید Covid-19 جهانی اینترنت پدیده گزارش که از تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنت در سراسر جهان بین تاریخ 1 فوریه و مارس 19.

یوتیوب اختصاص 15.94 درصد از تمام ترافیک جهانی در طول چند ماه اول جهانی shutdown با Netflix فقط با یک 11.42% به اشتراک بگذارید.

مرتبط با: Disney Plus vs Netflix

"یوتیوب فرم کوتاه تصویری حتی در زمان binge-تماشای هنوز آگهی راه محور تا حد زیادی توسط جوانان است که هرگز خرید یک کابل اشتراک و بسیاری از که حتی نمی خواهد خرید خدمات OTT (و یا حداکثر یک یا دو)" Sandvine گزارش می خواند.

"در طول COVID-19 همه گیر یوتیوب است که منبع اصلی اطلاعات برای مصرف کنندگان – و نه فقط در آنچه که در جهان اتفاق می افتد اما همچنین در دستور العمل های جدید, برنامه های تناسب اندام, DIY, ماسک, و یک میزبان کامل از موضوعاتی که مردم به دنبال صدای معتبر در – که یوتیوب در نظر گرفته شده است به رهبر در سراسر جهان در."

Netflix را در بالا آمده در شمال و جنوب امریکا گرفتن 19.11 درصد سهم ترافیک به طور کلی در منطقه است. یوتیوب بعدی محبوب ترین خدمات جریان با یک 14.43 درصد سهم پس از Amazon Prime (2.89%) Hulu (2.85%) و دیزنی به علاوه (2%).

"آمریکا تنها بخش یا منطقه در COVID-19 پدیده گزارش که در یوتیوب است نه یک عدد کلی است. Netflix همواره قوی ترین در شمال امریکا و پس از خاموش شدن شروع Netflix بکشد ترافیک سطح شروع به پریدن کرد به طور قابل توجهی طراحی شده توسط binge-تماشای هر دو محتوای اصلی و دارای مجوز محتوا" در این گزارش توضیح می دهد.

"Netflix رونق در گزارش دوره و در واقع رشد قوی تر به عنوان تعطیلی کشیده نشان می دهد که این نشان می دهد که مصرف کنندگان ممکن است خود را به پایان رسید اولین موج از شراب خواری-مشاهده و در حال حاضر تبدیل به Netflix بکشد کتابخانه گسترده ای برای سرگرمی است."

در اروپا یوتیوب شده است بی چون و چرای top dog حسابداری برای 16.23 درصد از ترافیک. بعدی محبوب ترین سرگرمی های منبع شده است ahem, بیت تورنت (8.38%) و پس از Netflix (7.69%).

"به عنوان طبیعی است در EMEA, BitTorrent یکی از برجسته برنامه های کاربردی در منطقه است. بر خلاف آمریکا که در آن مردم در حال شراب خواری-مشاهده از طریق خدمات OTT بسیاری از EMEA مصرف کنندگان شراب خواری-سازمان دیده بان توسط pirating کل فیلم یا مجموعه تلویزیونی از طریق بیت تورنت مشتریان به اطراف پرداخت برای چند OTT خدمات" این گزارش می گوید.

آن می افزاید: "یوتیوب بود جلوتر از متوسط جهانی است اما Netflix بکشد عقب مانده جهانی آن تعداد که ... تا حد زیادی به کار با محتوای کتابخانه در سراسر اروپا است."

مرتبط: بهترین وی پی ان برای جریان

بالا 10 محبوب ترین فیلم های ویدیویی خدمات در طول این مستند به شرح زیر است:

  • YouTube
  • Netflix
  • HTTP رسانه های جریان (جریان بر روی وب)
  • Facebook تصویری
  • Infinite
  • آمازون نخست
  • Hulu
  • دیزنی به علاوه
  • حرکت یا کشش ناگهانی
  • IPTV

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن