Infinite قاشق تا مرد پشت دیزنی به علاوه

کوین مایر ترک نقش خود را به عنوان دیزنی رئیس جریان برای تبدیل شدن به مدیر عامل جدید از آخرین رسانه های اجتماعی

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

کوین مایر ترک نقش خود را به عنوان دیزنی رئیس جریان برای تبدیل شدن به مدیر عامل جدید از آخرین رسانه های اجتماعی, کرگدن, Infinite. جالب آن سوئیچ در زمانی که هر دو شرکت با بهره گیری از محل موردتوجه وتماشای عموم.

مایر نیز خواهد بود COO از Infinite پدر و مادر شرکت ByteDance. این حرکت را بالا پرواز exec دور از بسیار محبوب جریان خدمات دیزنی Plus – که او را کمک به راه اندازی و به جهان از رسانه های اجتماعی.

این حرکت به احتمال زیاد به علاقه برخی در lookers به عنوان آن می تواند به عنوان نشان مایر داشتن شک و تردید در دیزنی به همراه پروژه. سرویس جریان رو به یک بسیار موفق شروع با Mandalorian ساخت به خصوص قابل توجه تصور پاپ-فرهنگ سال گذشته است. اما این بالا رفتن در برابر برخی از رقابت بزرگ در امثال Netflix و Amazon Prime که هر دو ستون شده اند منابع به برنامه نویسی و راه اندازی موفقیت آمیز خود را جدید نشان می دهد.

مرتبط با: Mandalorian فصل 2 اخبار دیزنی به علاوه طرفداران افزایش عظیم

"کوین تا به حال یک تاثیر فوق العاده ای در شرکت ما در طول سال اخیرا به عنوان رئیس ما مستقیم به مصرف کننده کسب و کار" گفت: مدیر عامل شرکت دیزنی, باب Chapek. "او انجام داده است یک کار استادانه از نظارت و رو به رشد نمونه کارها ما را از جریان, خدمات, در حالی که گرد هم آوردن خلاق و فن آوری دارایی های مورد نیاز برای راه اندازی بسیار موفق دیزنی+ در سطح جهان است. مشغول به کار در کنار کوین برای سال های بسیاری در مدیریت ارشد تیم من بسیار سپاسگزار او را برای حمایت و دوستی و برای او آرزوی موفقیت فوق العاده ای رفتن به جلو است."

بایت رقص موسس و مدیر عامل شرکت Yiming ژانگ گفت: "کوین ثروت از تجربه ساختمان موفق کسب و کار جهانی باعث می شود او فوق العاده مناسب برای ماموریت ما الهام بخش خلاقیت برای کاربران در سطح جهان است. به عنوان یکی از ترین در جهان انجام شده, سرگرمی, مدیران, Kevin فوق العاده خوبی قرار داده شده به ByteDance نمونه کارها از محصولات خود را به سطح بعدی. من مشتاقانه منتظر به همکاری بسیار نزدیک با کوین در ما توسعه جهانی و فصل بعد از ByteDance داستان است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب