آینده گوگل Android TV دانگل به بیرون درز

تصویر های اعتباری – توسعه دهندگان XDAتبلیغاتاگر شما می خواهید به صورت بی سیم جریان محتوا از تلفن خود و یا کامپ

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

تصویر های اعتباری – توسعه دهندگان XDA

تبلیغات

اگر شما می خواهید به صورت بی سیم جریان محتوا از تلفن خود و یا کامپیوتر به تلویزیون خود راه های مختلفی وجود دارد شما می توانید در مورد آن بروید. یکی از راه های آن می توان به استفاده از گوگل Chromecast یک دانگل HDMI است که شما اجازه می دهد به صورت بی سیم بازیگران محتوا از دستگاه تلفن همراه خود و یا کامپیوتر به تلویزیون خود را تنظیم کنید.

اما, آن است که اساسا یک آینه از تلفن خود, اما اگر شما می خواهید بیشتر ؟ در حال حاضر به لطف مردمی در بیش از XDA توسعه دهندگان آنها موفق به گرفتن دست خود را بر روی تصاویر از آینده گوگل Android TV دانگل موسوم به "سابرینا". نام دستگاه مشخص نیست اما انتظار می رود راه اندازی می شود تحت گوگل آشیانه نام تجاری است.

از نظر طراحی به نظر می رسد شبیه به آن از Chromecast فوق العاده و البته با اندکی تغییرات و گزینه های رنگ. این دستگاه که گفته می شود جانشین Chromecast فوق العاده, اما آن را به گرفتن برخی از ارتقاء آن نیز خواهد آمد با Android TV پردازنده. این به این معنی است که اگر شما یک غیر-تلویزیون های هوشمند و یا اگر تلویزیون اندروید است که پلت فرم خود را از انتخاب با استفاده از این دانگل به ارمغان خواهد آورد اندروید قابلیت های تلویزیون به تلویزیون خود را.

XDA هم گزارش می دهد که جدید Android TV دانگل را با کنترل از راه دور خود را در نتیجه به چالش کشیدن امثال تلویزیون اپل. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که این دستگاه خاص اعلام خواهد شد اما ما خواهید بود به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای اطلاعات بیشتر.

در زمینه تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره اندیشه تلویزیون Chromecast گوگل. منبع: xda-developers



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن