AT&T در حال تلاش برای ترساندن مشتریان به روز رسانی گوشی های خود را

به عنوان تکنولوژی تکامل می یابد که ما از آن در حال حاضر ممکن است مناسب باشد یا حتی سازگار با آینده تکنولوژی. ک

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399
به عنوان تکنولوژی تکامل می یابد که ما از آن در حال حاضر ممکن است مناسب باشد یا حتی سازگار با آینده تکنولوژی. که بسیار است اما به نظر می رسد که AT&T به تازگی stoked ترس از مشتریان با ارسال یک ایمیل نشان می دهد که تلفن های خود را ممکن است متوقف کردن کار اگر آنها نمی, آنها را ارتقا دهید.
تبلیغات

در این ایمیل که AT&T فرستاده است به برخی از مشتریان خود در آن آمده است: "ما به زودی به روز رسانی شبکه ما به آخرین فن آوری. اما دستگاه شما سازگار نیست با شبکه های جدید و شما نیاز به جایگزین کردن آن به ادامه خدمات." مشکل این است که بسیاری از پیدا کردن با این ایمیل است که در آن است و نه مبهم اگر چه این نقطه به حمایت از یک مقاله است که به یاد مشتریان که آنها را دور انداختن آن شبکه 3G در سال 2022 و این چیزی است که AT&T با اشاره به.

که گفت: هنگامی که کلمه به اطراف کردم که AT&T بود که ارسال این تا حدودی گیج کننده ایمیل حامل منتشر کرده است یک بیانیه برای اندروید پلیس برای روشن شدن آن است. در این بیانیه آمده است: "این ایمیل یکی از بسیاری از برنامه ریزی برای حفظ مشتریان در مورد خاموش کردن ما در شبکه 3G در اوایل سال 2022. آن را باید شامل تاریخ است که برخی از دستگاه های دیگر پشتیبانی می شود. ما عذر خواهی برای هر گونه سردرگمی این ممکن است باعث و روشن تر خواهد بود در آینده به روز رسانی."

که گفت:, اگر شما با استفاده از گوشی های هوشمند مدرن است که شما خریداری شده در چند سال گذشته شانس هستند که شما نمی خواهد تحت تاثیر قرار توسط این. اما اگر به هر دلیلی شما هنوز هم نگه داشتن بر روی یک واقعا پیر, دستگاه تلفن همراه, پس از آن واقعا ممکن است زمان برای در نظر گرفتن ارتقاء به هر حال.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره AT&T. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب