سونی Teases آینده ZV1 دوربین احتمالا بشود Vloggers

Vlogging هنوز هم به نظر می رسد بسیار محبوب چیزی است که بسیاری از کاربران youtube انجام می دهند این روز است. به

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

Vlogging هنوز هم به نظر می رسد بسیار محبوب چیزی است که بسیاری از کاربران youtube انجام می دهند این روز است. به طوری که به نظر می رسد که سونی می خواهد به تهیه کردن به این کاربران به طور خاص و در یک سری از بازی فکری شرکت به نظر می رسد کار بر روی یک دوربین جدید که آنها را می توان با هدف به طور خاص در vloggers.

تبلیغات

این بود که قبلا گزارش شده است که سونی می تواند کار بر روی یک دوربین جمع و جور. فرض بر این بود که این می تواند یک جدید سونی RX, دوربین, اما آن را نیز پیشنهاد کرد که این می تواند چیزی کاملا متفاوت است. دومی در حال حاضر به نظر می رسد اثبات درست به گزارش مدعی هستند که این دوربین خواهد شد شناخته شده به عنوان Sony ZV1.

همانطور که می بینید در تیزر و تصاویر به نظر می رسد بسیار بسیار شبیه به یک دوربین جمع و جور اما یکی از تفاوت های اصلی این است که عقب منظره یاب در حال حاضر چرخش به سمت. قبلا منظره یاب در پشت خواهد تلنگر به سمت بالا اما به نظر می رسد که سونی است که به در نظر گرفتن که vloggers ممکن است بخواهید به ضمیمه یک میکروفون و کوه در می رم از منظره یاب به سمت بالا می تواند تداخل با آن است.

در این نقطه در زمان معلوم نیست چه ویژگی های دیگر این ZV1 می تواند بسته بندی, اما این شرکت مجموعه ای اعلام رسمی برای 26 مارس بنابراین ما باید تمام مقامات جزئیات آن.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های کامپکت دیجیتال دوربین های دیجیتال و سونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن