فایل توسط گوگل خواهد شد گرفتن یک رمز عبور حفاظت شده 'امن' پوشه

اگر شما با استفاده از فایل های گوگل برای ذخیره و مدیریت فایل های خود را و سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیر

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399

اگر شما با استفاده از فایل های گوگل برای ذخیره و مدیریت فایل های خود را و سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که گوگل به زودی می تواند معرفی یک راه برای شما برای بهتر محافظت از فایل های خاصی از چشم کنجکاو. این است که با توجه به APK teardown توسط 9to5Google که در آنها یافت می شود شواهد نشان می دهد که وجود دارد به زودی می تواند یک رمز عبور حفاظت شده "امن" پوشه.

تبلیغات

این است که نسبتا ساده از ویژگی های که در آن در این پوشه اختصاصی کاربران قادر خواهد بود برای ذخیره فایل ها در آنها و باید از آن محافظت شده توسط یک پین. این به این معنی است که حتی اگر کسی موفق به باز کردن قفل گوشی خود را و مشاهده فایل های خود را, آنها قادر نخواهد بود برای به دست آوردن دسترسی به این پوشه مگر اینکه آنها می دانند که این پوشه را پین کد.

همچنین باید اشاره کرد که این پین کد خواهد شد توسط کاربر خود را و نمی خواهد همان پین به عنوان گوشی خود را. این به این معنی است که حتی در صورتی که کسی حدس گوشی خود را پین آنها هنوز هم قادر نخواهد بود برای دسترسی به محتویات پوشه بنابراین پیشنهاد این است که شما احتمالا با استفاده از یک پین های مختلف از یک بر روی تلفن خود را.

چه جالب است که APK همچنین نکات که محتویات در پوشه رمزگذاری خواهد شد. این است که به دلیل وجود یک هشدار نشان می دهد که اگر شما بودند برای فراموش کردن PIN خود را, شما نمی خواهد بود قادر به بازیابی محتویات آن است. وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که این ویژگی خواهد شد نورد به کاربران اما با توجه به این که آن را کشف شد در آخرین APK برای, برنامه, امیدوارم ما شاهد خواهید بود آن را به زودی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل و امنیتی است. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن