چگونه به سازمان دیده بان Frozen 2 در دیزنی به علاوه در انگلستان

خبر خوب برای طرفداران دیزنی, انیمیشن علاقه مندان و هر کسی که در حال اجرا از راه برای سرگرم کردن بچه ها در خانه

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

خبر خوب برای طرفداران دیزنی, انیمیشن علاقه مندان و هر کسی که در حال اجرا از راه برای سرگرم کردن بچه ها در خانه – منجمد 2 رفتن به دیزنی به علاوه دو هفته زود است.

شماره 1 فیلم انیمیشن از همه زمان راه اندازی خواهد شد در دیزنی به علاوه در انگلستان و ایرلند در جولای 3.

"یخ زده 2 به شرح زیر السا به همراه انا به کریستوف اولاف و سون در قابل توجه و الهام بخش, سفر به ناشناخته برای کشف منبع قدرت جادویی خود را و صرفه جویی در پادشاهی Arendelle" می خواند دیزنی توضیحات.

"از والت دیزنی استودیوهای انیمیشن و جایزه اسکار®برنده تیم از مدیران جنیفر لی و کریس باک, تهیه کننده, Peter Del Vecho و ترانه سرایان کریستن اندرسون-لوپز و رابرت لوپز".

فیلم زیر از دیزنی 2013 آمار موسیقی منجمد. کریستن بل (خوب محل, Veronica Mars), Idina Menzel (برادوی را اجاره و ستمکاران), Josh Gad (برادوی است کتاب مورمون, هیولا کمی) و Jonathan Groff (برادوی را بهار بیداری و همیلتون) بازگشت در کنار Sterling K. Brown (Black Panther, این با ما است) و اوان ریچل وود (Westworld, میلدرد پیرس).

مرتبط: چگونه برای به دست آوردن دیزنی به علاوه در یک تلویزیون هوشمند

چگونه به سازمان دیده بان منجمد 2

Frozen 2 در دسترس است در دیزنی به علاوه از جولای 3 در انگلستان است. به منظور تماشای یخ زده 2, شما نیاز به یک دیزنی به علاوه حساب.

دیزنی به علاوه یک پرداخت, جریان, خدمات, قیمت £5.99 یک ماه یا £59.99 برای 12 ماه. اگر شما در میانهی شب امضا در حال حاضر شما همچنین می توانید تماشای منجمد 2 خود را در هفت روز محاکمه – فقط مطمئن شوید که برای ثبت نام خیلی زود, اگر شما در حال برنامه ریزی در لغزش با این طرح پرداخت. پس از همه, Frozen 2 نخواهد بود فرود برای چند هفته.

هنگامی که شما همه امضا به سادگی باز کردن دیزنی به علاوه وب سایت و یا نرم افزار و ورود به سیستم دسترسی بارهای از دیزنی ساخته شده و دارای مجوز محتوا از پیکسار و مارول به جنگ ستارگان حق رای دادن و حتی National Geographic.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

به عنوان یک عمده انتشار Frozen 2 به احتمال زیاد به نظر می رسد در یک بنر در بالای صفحه. اگر آن را نمی کند به سادگی جستجو "یخ زده" برای پیدا کردن فیلم و آمار بازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب