اپل AirPods Pro vs Sony WF-1000XM3: که درست بی سیم از earbuds برای شما ؟

اپل AirPods Pro و Sony WF-1000XM3 دو بسیار محبوب جفت واقعی بی سیم از earbuds. اما چه تفاوت که شما باید انتخاب

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

اپل AirPods Pro و Sony WF-1000XM3 دو بسیار محبوب جفت واقعی بی سیم از earbuds. اما چه تفاوت که شما باید انتخاب کنید تا ؟

AirPods Pro رونمایی شد به عنوان یک مرحله از اپل AirPods آوردن یک طراحی جدید و کیفیت بهتر صدا و ANC برای همیشه محبوب واقعی بی سیم از earbuds در £90 premium. WF-1000XM3 در ضمن آمد و به عنوان پیگیری برای سونی WF-1000X واقعی بی سیم earbuds با ارتقاء در سر و صدا لغو اتصال بی سیم و صدا.

با هزینه بیش از 200 پوند/$200 RRP شما می خواهید تا مطمئن شوید که هدفون شما دریافت می کنید برای شما مناسب است. خوانده شده در برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های کلیدی صوتی با کیفیت و در آن از دو جفت متفاوت است.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

اپل AirPods Pro vs Sony WF-1000XM3 – قیمت

در حال حاضر خرید یک جفت از AirPods Pro شما را به مجموعه ای 249 پوند با یک شارژ بی سیم مورد. که 50 پوند بیش از منظم AirPods با شارژ بی سیم و £90 بیش از آنها را بدون.

که همچنین £29 بیشتر از سونی WF-1000XM3 که هزینه فقط £220. سونی مجموعه نمی آیند با شارژ بی سیم, اما هنوز هم در نظر گرفته شده توسط بسیاری از استاندارد برای صدا و ویژگی های ساخت اپل 249 پوند احساس کمی گران جانبی در مقایسه با.

اپل AirPods Pro vs Sony WF-1000XM3 – طراحی

دو earbuds مبارزه خواهد به نگاه متفاوت است. این AirPods Pro سفید و براق و ویژگی های بدنام AirPods بنیادی. WF-1000XM3 بسیار ظریف تر در مقایسه با یک جمع و جور مات طراحی موجود در سیاه و سفید و نقره ای رنگ انواع.

هر دو از earbuds آمده با سیلیکون گوش, نکات امیدوار کننده بطور دنج قرار گرفتن مناسب و غیر فعال لغو سر و صدا در بالای ANC.

WF-1000XM3 earbuds از ویژگی های پانل های لمسی برای کنترل موسیقی است که می تواند سفارشی در برنامه هدفون در حالی که AirPods' کنترل های لمسی در پایین قرار دارد و از ساقه.

یک ارتقاء بزرگ از AirPods به AirPods نرم افزار به معرفی یک IP امتیاز. این AirPods نرم افزار دریافت IPX4 امتیاز معنی هدفون می توانید نگه دارید خود را در برابر باران و عرق. WF-1000XM3 ندارد امتیاز و بنابراین ممکن است کمتر به خوبی برای سفر به ورزشگاه.

مرتبط: بهترین سر و صدا لغو هدفون

اپل AirPods Pro vs Sony WF-1000XM3 – امکانات

هر دو AirPods Pro و Sony WF-1000XM3 قابلیت لغو سر و صدا فعال (ANC) است. WF-1000XM3 لغو سر و صدا طراحی شده توسط HD سر و صدا لغو پردازنده QN1e تراشه. علاوه بر این از یک تطبیقی کنترل صدا از ویژگی های اجازه می دهد تا هدفون برای اندازه گیری سطح سر و صدا و تنظیم لغو سر و صدا در پرواز بدون نیاز به بلند کردن انگشت.

این ANC در AirPods Pro است که کمتر قابل تغییر است اما هنوز هم بسیار موثر است. وجود دارد یک حالت شفاف به اجازه سر و صدا در زمانی که مورد نیاز مانند قطار اطلاعیه ها و قهوه سفارش و یا شما می توانید غیر فعال کردن در کامپیوتر است.

تا آنجا که عمر باتری نگران است AirPods نرم افزار ارائه می دهد چهار و نیم ساعت از زمان پخش هر شارژ با 24 ساعت عمر باتری در شارژ بی سیم مورد. WF-1000XM3 بیشتر چشمگیر با شش ساعت در هر earbud اضافه کرد تا مجموع از 32 ساعت در مورد. این مورد را نمی توان به شارژ بی سیم.

WF-1000XM3 است قادر به نگه داشتن ثبات بیشتر اتصال بلوتوث از سلف. به گفته سونی این است که به لطف طراحی آنتن ساختار و یک پرش به سمت چپ/راست به طور همزمان انتقال به جای سیگنال در حال حرکت از چپ به راست. این AirPods همچنین به رخ کشیدن یک ارتباط قوی با راه اندازی مسطح در کنار دیگر دستگاه های اپل. گفت که این هدفون بازی خواهد کرد و با هر بلوتوث-پشتیبانی از دستگاه پس نگران نباشید اگر شما یک آی فون 11.

اپل AirPods Pro vs Sony WF-1000XM3 – صدا

کیفیت صدا قطعا نبود اصلی AirPods کت و شلوار قوی با ضعیف مهر مستعد ابتلا به اجازه دادن به سر و صدا منحرف کردن اذهان از صوتی است. این AirPods نرم افزار دریافت یک افزایش بزرگ در این رابطه با باس عمیق تر و دقیق تر خواننده در سراسر طیف گسترده ای از ژانرهای موسیقی است. این هدفون همچنین ارائه یک گرمی که غایب بود از اصلی AirPods.

سونی WF-1000XM3 نیز قادر به عملکرد چشمگیر در سراسر طیف وسیعی از سبک های موسیقی, با صدای امضاء قابل مقایسه با سونی WH-1000XM3 بیش از گوش. WF-1000XM3 هستند همه کاره همه طفیلی قادر به دست زدن به هر دو ظریف آهنگ پویا تر و آهنگ. صدا گسترده است و خواننده در حال رندر با وضوح در حالی که باس عملکرد صاف و بافت بدون گسسته آهنگ.

پس چگونه این دو هدفون ایستادن به یکدیگر از نظر صدا ؟ در بررسی ما از AirPods نرم افزار موبایل ویرایشگر حداکثر پارکر نوشت: "من می گویم سونی WF-1000 XM3 صدا بهتر ارائه یک کمی بیشتر فولر صدا است که می تواند پمپ بلندتر اما تفاوت نیست همه آشکار است".

اپل AirPods Pro vs Sony WF-1000XM3 – حکم

اپل AirPods Pro و Sony WF-1000XM3 دو بسیار متفاوت به دنبال earbuds با رقابتی مختصر و مفید از امکانات و قیمت مشابه دسته.

هر دو مجموعه از هدفون به رخ کشیدن ANC و ارتباطات پایدار هر چند AirPods ممکن است بهتر انتخاب برای کاربران آیفون به سادگی برای چگونه به راحتی دو جفت.

سونی از earbuds باید طولانی مدت باتری آنها را بهتر برای رفت و آمد در حالی که AirPods' IP امتیاز به این معنی که بهتر است انتخاب کنید برای کسانی که برنامه ریزی برای استفاده از هدفون در ورزشگاه.

تا آنجا که به کیفیت صدا مربوط می شود WF-1000XM3 فقط ممکن است در بالا آمده اما تفاوت های ظریف هستند و شما نمی نا امید خواهد شد با AirPods Pro. اما اگر خود را بزرگترین اولویت صدا Sony جفت شده است بهترین خود را انتخاب کنید. کیفیت صوتی از WF-1000XM3 همراه با ANC و تطبیقی کنترل صدا دشوار است به بازی در یک مجموعه واقعی بی سیم از earbuds.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن