اخلاق بیمه عمر: آنچه که قبل از گرفتن یک نقل قول

به دنبال یک راه ساده برای خرید بیمه عمر مدت? اخلاق ارائه می دهد بیمه عمر با آسان قول آنلاین روند. بهترین از هم

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

به دنبال یک راه ساده برای خرید بیمه عمر مدت? اخلاق ارائه می دهد بیمه عمر با آسان قول آنلاین روند. بهترین از همه, بسیاری از مردم می توانید یک سیاست بدون نیاز به تصویب یک آزمون پزشکی.

در این مقاله ما نگاهی به چگونگی اخلاق نقل قول فرایند کار اساسی قدرت مالی خود را حامل و بیشتر.

به عنوان بخشی از تحقیقات برای این قطعه ما shopped اخلاق برای انواع سیاست های زندگی مدت. شما می توانید پرش به ببینید که چقدر ما نقل شد و یا خواندن در مورد زندگی کامل بیمه خرید تجربه نمایید.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد اخلاق بیمه عمر

اخلاق با هدف تسهیل فرآیند خرید بیمه عمر آنلاین. خود را از طریق 100% آنلاین نرم افزار شما می توانید از طریق مسنجر دریافت نقل قول. و وجود دارد پشتیبانی زنده در دسترس است اگر شما نیاز به آن را در طول فرایند خرید.

فهرست مطالب

چه اخلاق ارائه می دهد

اخلاق دارای تخصص در مدت زندگی بیمه محصولات. شما می توانید انتخاب کنید از هر یک از شرایط زیر:

  • 10 سال
  • 15 سال
  • 20 سال
  • 30 سال

مقدار پوشش در شروع $100,000 و به عنوان به عنوان بالا به عنوان $1.5 میلیون. هر شهروند ایالات متحده بین سنین 20 و 65 می توانید درخواست برای یک مدت زندگی سیاست با اخلاق.

هر یک از سیاست های فروخته شده توسط این شرکت نیز ارائه می دهد یک شتاب نفع مرگ سوار بدون هیچ هزینه.

این به این معنی اگر شما را تبدیل به علاج ناپذیری بیمار در حالی که سیاست در نیروی, شما می توانید بخشی از سود مرگ در حالی که شما هنوز هم. این پول می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به با صورتحساب های پزشکی, در میان چیزهای دیگر.

هنگامی که شما می میرند سود خود را دریافت خواهد کرد در این صورت ارزش خود را از سیاست منهای هر چه بود در حال حاضر شنود گذاشته اگر شما را انتخاب مرگ شتاب بهره مند شوند.

هیچ پزشکی سیاست های

اگر شما به دنبال به خرید بیمه عمر بدون نیاز به یک معاینه پزشکی, اخلاق می گوید آن را ارائه می دهد سیاست است که با استفاده از الگوریتم های به جای امتحان است. سیستم خود را به نظر می رسد در خود را قبل از پزشکی و تجویز تاریخچه, در میان چیزهای دیگر برای ارزیابی سطح خطر خود را.

تبلیغات

اما در برخی موارد الگوریتم خود را قادر به تصمیم گیری در مورد شما. اخلاق می گوید: در این مورد "تعداد کمی" از متقاضیان را کامل پزشکی.

در آن موارد اخلاق با استفاده از یک Quest Diagnostics-وابسته به شرکت به نام ExamOne. این آزمون می تواند انجام شود در محل کار خود در خانه خود و یا در یک ExamOne ، این به طور معمول شامل موارد زیر است:

  • فیزیکی اندازه گیری قد و وزن)
  • فشار خون
  • قرعه کشی خون
  • نمونه ادرار

A. M. بهترین امتیاز

تمام سیاست های فروخته شده از طریق اخلاق صادر شده توسط, بنر, بیمه عمر شرکت های حقوقی و عمومی امریکا شرکت به عنوان حامل (در دسترس نیست در نیویورک).

A. M. بهترین شرکت می دهد بنر در زندگی یک A+ امتیاز. که دوم بالاترین علامت ممکن است از این رتبه بندی اعتباری شرکت است که با تمرکز بر صنعت بیمه. (A++ بالاترین).

A. M. بهترین طراحی و توسعه اختصاصی خود را رتبه بندی سیستم به دلیل قدرت و ثبات مالی بسیار مهم است زمانی که شما در حال انتخاب یک شرکت بیمه برای مسافت های طولانی. شما می خواهید تا مطمئن شوید که شرکت شما در حال گرفتن یک سیاست از امروز خواهد بود در 20 سال اگر خانواده شما نیاز به جمع آوری در یک ادعا است.

در حالی که هیچ کس می توانید ببینید به آینده A. M. بهترین مقیاس نزدیک ترین چیزی که ما باید به یک توپ کریستال. توسط به دنبال در یک شرکت بیمه ترازنامه مالی قدرت امتیاز دراز مدت صادر کننده رتبه بندی اعتباری و دیگر اطلاعات نقاط A. M. Best قادر است به بهترین حدس تحصیل در صنعت مورد یک شرکت خاص را در آینده ادعا می کند-توانایی پرداخت.

نقل قول آنلاین

دریافت نقل قول از طریق اخلاق آنلاین, شما نیاز به وارد کردن پنج قطعه از اطلاعات:

  1. جنسیت
  2. آیا شما در حال حاضر استفاده از نیکوتین ،
  3. چگونه است که سلامت خود را ؟ (به طور متوسط بزرگ و یا بسیار عالی)
  4. آنچه خانه خود را کد پستی?
  5. شما چه تولد?

ما کشیده نمونه به نقل چند مختلف مشتریان بالقوه همه آنها نیست استفاده از توتون و تنباکو. در اینجا آنچه ما در بر داشت:

مشخصات مشتری$500,000 سیاست$1 میلیون و سیاست
25 سال, پیر مرد
میانگین سلامت به دنبال یک 30 سال سیاست (نیوجرسی)
52 دلار/ماه97 دلار/ماه
35 سال زن در
سلامت بزرگ به دنبال یک 30 سال سیاست (کالیفرنیا)
48 دلار/ماه$90/ماه
45 سال مرد در
عالی سلامت به دنبال یک زن از 20 سال سیاست (گرجستان)
$71/ماه$135/ماه

اگر شما انتخاب می کنید برای خرید اما بعدا پشیمانی خریدار برای برخی از دلیل اخلاق می گوید این ارائه می دهد یک دوره بازپرداخت. این شرکت خود را بازپرداخت اولین حق بیمه در طول 30 روز اول که یک سیاست فعال است به هر دلیلی.

مدت زندگی ماشین حساب

Ethos life insurance coverage calculator

تبلیغات

برای خرید بیمه عمر است که اغلب پیچیده توسط این واقعیت است که بسیاری از مردم نمی دانند که چقدر پوشش به خرید.

برای رسیدگی به این معضل اخلاق ارائه می دهد یک پوشش calculator هنگامی که شما را به فرایند نقل قول.

هنگامی که اخلاق سیستم شما سن و تاریخ تولد و جنسیت و مصرف دخانیات بهداشت عمومی ارزیابی و کد پستی شما پاسخ به چهار پرسش که این شرکت می گوید کمک خواهد کرد هدایت شما در مسیر درست:

  1. چگونه بسیاری از بچه ها شما باید سن زیر 18 سال?
  2. چه درآمد سالانه خود را?
  3. آنچه باقی مانده خود را وام مسکن تعادل ؟
  4. چقدر بدهی دارید ؟

ماشین حساب خواهد شد و سپس نشان می دهد توصیه می شود پوشش مقدار برای یک مدت خاص از سال همراه با برآورد ماهانه نرخ حق بیمه.

پول متخصص کلارک هوارد به مدت طولانی توصیه می شود به خرید یک مقدار برابر با 10 برابر حقوق و دستمزد خود را قبل از مالیات است. بنابراین برای مثال بیایید می گویند شما را به 40 ، 000 $در سال است. تحت کلارک فرمول شما خرید $400,000 از بیمه عمر به جای درآمد خود را برای سود خود را در رویداد خود را از مرگ زودرس است.

فکر نهایی

مدت زندگی نیست پیچیده بیمه محصول. هیچ ارزش نقدی به سیاست های مانند وجود دارد که با کل زندگی است. اصطلاح زندگی فقط می پردازد مستقیم, مرگ, اگر شما می میرند در حالی که سیاست در نیروی.

اگر شما بچه ها یا مالی دیگر ذینفع برای ارائه, برای, شما نیاز به یک سیاست بیمه عمر در صورتی که شما مرگ زودرس می شوند.

و مدت زندگی ساده ترین و ساده ترین سیاست شما می توانید دریافت کنید. به علاوه آن را در میان ارزان ترین گزینه است. شما با پرداخت یک حق بیمه است که هرگز تغییر در طول زندگی از سیاست.

اما قبل از ساخت هر گونه تصمیم گیری خرید, شما به احتمال زیاد می خواهید به خواندن راهنمای ما به نحوه خرید بیمه عمر است.

بیشتر داستان در بیمه Clark.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن