جستجو در گوگل جدید Anxiety Self-Assessment Tool

آیا شما احساس اضطراب? آیا شما فکر می کنم ممکن است یک چیز موقت است یا آن چیزی است که شما ممکن است تجربه شده است

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399
آیا شما احساس اضطراب? آیا شما فکر می کنم ممکن است یک چیز موقت است یا آن چیزی است که شما ممکن است تجربه شده است در حالی که نیست ؟ بدون شک وجود دارد که زمان بیماری همه گیر کوروناویروس واز بسیاری از ما نگران و مستند است که قطعا نه کمک به سلامت روان ما یا, اما گوگل می خواهد برای کمک به.
تبلیغات

این شرکت اعلام کرده است که آنها راه اندازی یک جدید anxiety self-assessment tool در گوگل جستجو کنید. این خود ارزیابی ابزار متشکل از چند بالینی-اعتبار سوالاتی که کاربران می توانند پاسخ در برای دیدن اگر آنها ممکن است دچار نوعی اضطراب و در حالی که آن را نمی خواهد ارائه دهد تا درمان, آن را به حداقل اجازه می دهد تا کاربران برای درک بهتر آنچه که آنها احساس و به دنبال کمک های حرفه ای در صورت لزوم.

به گفته گوگل "اضطراب می تواند نشان می دهد تا به عنوان یک طیف گسترده ای از علائم جسمی و روحی و می توانید آن را دهه برای افرادی که اولین تجربه علائم به درمان. با ارائه دسترسی به اطلاعات معتبر و منابع و ابزار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اضطراب ما امیدواریم که برای توانمند سازی بیشتر مردم به اقدام و به دنبال کمک."

این خود ارزیابی ابزار را می توان هر زمان که کاربران برای جستجوی اطلاعات مرتبط با اضطراب در گوگل, اما اگر شما علاقه مند به چک کردن آن شما می توانید سر به طور مستقیم به صفحه نظر سنجی و شرکت در پرسش است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره گوگل و سلامت. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن