است Deathloop یک PS5 منحصر به فرد است ؟

سونی در نهایت پرده برداری بیشتر PS5 جزئیات و با آن آمد یک میزبان از بازی های هیجان انگیز و اطلاعیه ها. یکی از

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

سونی در نهایت پرده برداری بیشتر PS5 جزئیات و با آن آمد یک میزبان از بازی های هیجان انگیز و اطلاعیه ها. یکی از این عناوین بود Deathloop یک بازی از Arkane لیون استودیو پشت محبوب Dishonoured حق رای دادن. سوال این است که آیا شما نیاز به یک PS5 به بازی آن ؟

Deathloop یک تیرانداز اول شخص است که به پیروی از داستان کلت یک قاتل به دام افتاده در زمان دلخراش حلقه در 60s-الهام جزیره Blackreef.

است Deathloop یک PS5 منحصر به فرد است ؟

Deathloop راه اندازی خواهد شد به طور انحصاری در PS5 و کامپیوتر. این به این معنی که نمی توان آن را سازگار با قبلی کنسول پلی استیشن یا ایکس باکس سری X.

در حالی که شما قادر خواهید بود به بازی این بازی بر روی کامپیوتر شما نمی ممکن است قادر به استفاده از بازخورد لمسی و سازگار ماشه ویژگی های شما می توانید با PS5 جدید DualSense کنترل. Arkane ادعا می کند این PS5 امکانات را هر برخورد در بازی احساس منحصر به فرد و تاثیرگذار بنابراین شما نمی خواهید به دست.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

کلت محکوم به تکرار همان روز بارها و بارها تنها تفاوت که شخصیت های این بازیکن در دیدار و سرنخ آنها را جمع آوری در طول راه. این می تواند طیف وسیعی از روابط به برنامه چگونه بهترین برای حمله به دشمنان خاص. هدف این است که به شکار کردن و کشتن هشت کلید اهداف شکستن چرخه و آزاد کلت از assassin's شخصی خود Groundhog Day.

پس از آن وجود دارد Julianna یک رقیب کیش ساخته شده است که آن ماموریت خود را برای محافظت از آن زمان حلقه با کشتن کلت در هر فرصتی. در حالت چند نفره شما حتی می توانید به عنوان Julianna سوراخ سوراخ شدن خود را در برابر دوستان خود را به جای اجازه دادن به کامپیوتر و انجام کار کثیف.

مرتبط با: PS5 مقابل PS5, نسخه دیجیتال,

شما محدود نمی شود وقتی که می آید به روش بازی یا. Deathloop برگ آن را تا به شما برای تصمیم می گیرید که به اب زیر کاه و زمانی که به اجرا در تفنگ-اولین, این یک بازی است که تجدید نظر به طیف وسیعی از مردم است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن