Poco X3 NFC به نظر می رسد مانند یکی دیگر از پیروزی Xiaomi

شیائومی offshoot Poco است با یکی دیگر از بودجه تلفن آندروید، و Poco X3 NFC به ارمغان می آورد برخی از ویژگی های

توسط POSHTIBANNEWS در 17 شهریور 1399

شیائومی offshoot Poco است با یکی دیگر از بودجه تلفن آندروید، و Poco X3 NFC به ارمغان می آورد برخی از ویژگی های بزرگ به این بخش به طور جدی رقابتی است.

با اینکه پوکو فقط چند تلفن منتشر کرده است، اما در حال حاضر آشکار می شود که با یکی از این ها چه می خواهید دریافت کنید. مشخصات بزرگ، ویژگی های گل سرسبد و قیمت پایین است. با X3 آن جعبه ها قطعا تیک تیک.

اسکن را از طریق سنگین مشخصات ورق، برجسته قطعا به نظر می رسد صفحه نمایش است که دوباره 6.67 اینچ 120Hz HDR10 پانل، با نرخ پاسخ لمسی 240Hz برای بازی فوق العاده پاسخگو است. Poco همچنین ادعا می کند این FHD + ال سی دی تا به نزدیک به 90٪ از Gamut رنگ DCI - P3 تحت پوشش و معمولی 450 نیت روشنایی.

مقدار زیادی از پتانسیل با دوربین بیش از حد وجود دارد, حتی اگر آن را احساس می کند مانند سنسورهای اضافی اضافه شده به سادگی قادر به تماس با این تلفن 'چهار دوربین' وجود دارد. دوربین اصلی شما یک سنسور 64MP سونی IMX682 است, سپس یک سنسور فوق العاده گسترده 13MP و ماکرو 2MP جفت شده با سنسور عمق 2MP وجود دارد. آن دو اخیر به راحتی فراموش شده اند، بنابراین آن را به دوربین های اصلی برای انجام بلند کردن سنگین خواهد بود. شما همچنین یک دوربین 20MP در قطع کوچک، مرکزی واقع شده است

هیچ پشتیبانی 5G در اینجا وجود دارد, هر چند Snapdragon 732G چیپست بسیار مربع در gamers با هدف, با افزایش عملکرد گرافیکی از آدرنو 618 GPU. همچنین یک رم سالم 6GB و یا 64 یا 128GB ذخیره سازی قابل گسترش وجود دارد.

مرتبط: بهترین گوشی آندروید

باتری 5160mAh بزرگ است و پشتیبانی از شارژ 33w وجود دارد. شما حتی یک شارژر 33w در جعبه، چیزی است که همیشه با تلفن های مقرون به صرفه تر داده نمی شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به یک پورت هدفون ۳٫۵ میلی متری، بلندگوهای استریو دوگانه، حسگر اثر انگشت نصب شده کناری و پوشش ضد چلپ چلوپ اشاره کرد.

این طراحی که در آن Poco X3 NFC ممکن است کمی سقوط است. از تصاویر مطبوعاتی، آن را نسبتا استاندارد به نظر می رسد و ما طرفداران بزرگ از نام تجاری POCO بزرگ در پشت نیست. این نسبتا سنگین در 215g (انتظار می رود با آن باتری بزرگ) و دارای یک پشت پلاستیکی احاطه شده توسط قاب آلومینیوم. شاید دیدگاه ما وقتی گوشی را برای خودمان داریم نرم شود. ما کمی با نام بیش از حد اشتباه گرفته: آیا فریاد در مورد پشتیبانی NFC واقعا تیتر گرفتن ویژگی در سال 2020؟

با این حال ، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا وجود دارد و با قیمت شروع £ 199 این می تواند سخت به ضرب و شتم در فضای بودجه است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن