ستاره شناسان ممکن است شاهد تولد یک سیاره جدید برای اولین بار

چگونه شد جهان تشکیل شده است ؟ این سوال است که بسیاری از آنها بدون شک کنجکاو در مورد. آیا سیارات به طور ناگهانی

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

چگونه شد جهان تشکیل شده است ؟ این سوال است که بسیاری از آنها بدون شک کنجکاو در مورد. آیا سیارات به طور ناگهانی فقط پاپ آفريده است ؟ و یا آنها همیشه وجود دارد ؟ در حال حاضر به لطف مشاهدات اخیر ساخته شده با رصدخانه جنوبی اروپا را تلسکوپ بسیار بزرگ دانشمندان ممکن است یک ایده بهتر است.

تبلیغات

در مشاهدات آنها ساخته شده و به نظر می رسد که ستاره شناسان می تواند به خوبی شاهد تولد یک سیاره جدید برای اولین بار. تصاویر گرفته شده توسط تلسکوپ نشان می دهد یک چرخش گرداب گرد و غبار و گاز در اطراف AB Aurigae است که در واقع 520 سال نوری از زمین در صورت فلکی ارابهران.

به گفته دانشمندان این نوع از برجها از گرد و غبار و گاز نشان می دهد که وجود یک سیاره در حال حاضر که "ضربات" گاز و باعث اختلال در نتیجه این برجها از گرد و غبار و گاز است. درست در مرکز این کهکشان مارپیچی وجود دارد کمی "پیچ" است که در آن دانشمندان معتقدند این است که در آن سیاره است که ساخته شده است.

یافته های منتشر شده در یک مطالعه در نجوم & اخترفیزیک که در آن با توجه به همکاری نویسنده آن Dutrey, "پیچ و تاب و انتظار می رود که از برخی از مدلهای نظری از شکل گیری سیاره. آن را مربوط به اتصال دو spirals & twister rings — یک سیم پیچ داخل از مدار این سیاره دیگر در حال گسترش به بیرون — که عضویت در این سیاره محل سکونت. آنها اجازه می دهد گاز و گرد و غبار از دیسک برای accrete بر روی تشکیل سیاره و آن را رشد می کنند."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره علم و فضا. منبع: eso.org



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن