آمازون نخست روز شده و دوباره به تعویق افتاد

در حال حاضر که اقتصاد خیلی خوب نیست به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس ما مطمئن هستیم که همه ما می تواند ا

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399
در حال حاضر که اقتصاد خیلی خوب نیست به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس ما مطمئن هستیم که همه ما می تواند استفاده از یک معامله خوب است, راست? اگر شما امیدوار بودند که آمازون نخست روز کمک خواهد کرد که شما nab برخی از معاملات خوب شما ممکن است نا امید به یاد بگیرند که این رویداد شده است به تعویق افتاد و ما هیچ تاریخ در چشم.
تبلیغات

این است که با توجه به یک گزارش از TechCrunch که در آن یک سخنگو از آمازون در این باره در بیانیه ای با این مضمون که "در این سال ما می شود برگزاری روز نخست بعد از حد معمول در حالی که اطمینان از ایمنی کارکنان و حمایت از مشتریان و فروش شرکای. ما هیجان زده اعضای نخست در هند را ببینید صرفه جویی در اوت 6-7 و اعضای همه در سراسر جهان را تجربه نخست روز بعد از این سال. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر به زودی."

اگر این تاخیر برای تلفن های موبایل آشنا به این دلیل است که در خرداد ماه گزارش شد که این مراسم قرار بود در ماه سپتامبر اما در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد که ممکن است اتفاق می افتد. نخست روز معمولا طول می کشد محل در تابستان آن سال گذشته آن را زد بین 15 تا 16 جولای.

طبق این بیانیه به نظر می رسد که این بیماری همه گیر کوروناویروس می تواند باعث آمازون برخی از مسائل تدارکات رو به تاخیر بیاندازد. در سال گذشته این شرکت مجبور شد به تاخیر غیر ضروری نخست تحویل آنها به عنوان ضعف های افزایش سفارشات.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آمازون است. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن