اپل کارت به زودی می تواند اجازه می دهد تا کاربران را به خرید محصولات اپل در اقساط

اپل محصولات ارزان نیست و این یک واقعیت شناخته شده است. اما خبر خوب این است که اگر شما صاحب یک اپل کارت و یا طر

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

اپل محصولات ارزان نیست و این یک واقعیت شناخته شده است. اما خبر خوب این است که اگر شما صاحب یک اپل کارت و یا طرح درخواست برای یک, آن می تواند تبدیل به لحاظ مالی آسان تر به خرید محصولات اپل را. دلیل این است که با توجه به گزارش بلومبرگ اپل می تواند به زودی معرفی قسط برنامه برای اپل کارت.

تبلیغات

این گزارش ادعا می کند که به زودی اپل ممکن است معرفی 6 ماه یا 12 ماه قسط برنامه برای اپل کارت در هنگام خرید انواع محصولات اپل. این قسمت برنامه های در حال بهره اگر چه مدت بستگی به محصول است که شما در حال خرید. تا کنون به نظر می رسد که کوتاه تر قسط مدت برای اپل "ارزان" محصولات مانند AirPods, HomePod و تلویزیون اپل.

اما گران تر از محصولات مانند اپل کامپیوترهای Mac اپل مداد, اپل, صفحه کلید و مک XDR نمایش در دسترس خواهد بود در 12 ماه اقساط. قبل از این اپل در واقع معرفی 24 ماه برنامه نصب برای آی فون ، بنابراین اگر این گزارش درست است که آنها خواهد شد گسترش این پوشش بیشتر دستگاه های اپل.

اگر درست است پس این جالب خواهد بود و بدون شک کمک به خار تصویب محصولات اپل اگر چه با فروش آن در نصب برنامه های اپل اجرا می کند خطر ابتلا به برخی از مشتریان بالقوه defaulting در پرداخت های خود را.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره اپل کارت. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن