OnePlus جوانه: OnePlus تایید آن اول درست هدفون بی سیم

وان پلاس رسما تایید کرد که اولین جفت واقعی بی سیم از earbuds – به درستی به نام OnePlus جوانه – خواهد رسید در ک

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

وان پلاس رسما تایید کرد که اولین جفت واقعی بی سیم از earbuds – به درستی به نام OnePlus جوانه – خواهد رسید در کنار فوق العاده مقرون به صرفه OnePlus Nord این ماه است.

با توجه به وان پلاس, جوانه ها ارائه خواهد شد پخش صدا با کیفیت بالا در حالی که عدم وجود سیم آنها را ایده آل برای بر روی بروید گوش دادن.

"با جدید OnePlus جوانه, ما در حال ساخت و ساز بیشتر از نمونه کارها ما را از محصولات که به کاربران یک burdenless تجربه" گفت: مدیر عامل وان پلاس Pete Lau.

"کاربران ما به دنبال ترکیب مناسب کیفیت صدای عالی بدون درز اتصال و آسان برای استفاده از تجربه است."

این هدفون ها برای تعیین جانشین آوریل OnePlus گلوله های بی سیم Z و برای اولین بار در شرکت صوتی محدوده برای رفتن به طور کامل بی سیم و به رها کردن 'گلوله' نام تجاری است. در حالی که ما هنوز برای دیدن یک تصویر رسمی از جوانه فرض کنیم وان پلاس قصد دارد برای انجام دور با گلوله های سری' سیلیکون neckband. در حالی که این قابلیت بسیار قدردانی توسط دوندگان ما هیجان زده برای دیدن این شرکت راه اندازی به درستی بی سیم جفت به رقیب امثال سامسونگ و اپل.

ما برای اولین بار گرفتار باد از این هدفون های جدید خود را در ماه دسامبر زمانی که leakster Max J. مشترک آنچه او ادعا کرد که یک OnePlus مفهوم تصویر در توییتر عبارت "گوش دادن بدون کابل در راه خود را" احتمالا در اشاره به آن تا زمانی که-در حال حاضر سیمی earbud خانواده است.

در پایین حرکت برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر از جمله آخرین اخبار, شایعات, تاریخ انتشار و جزئیات قیمت گذاری.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

OnePlus جوانه تاریخ انتشار که می شود آنها منتشر شده است ؟

وان پلاس جوانه پرده برداری خواهد شد در جولای 21, کنار بسیار پیش بینی OnePlus Nord.

ما در حال حاضر 21 مشخص شده را در ما خاطرات به عنوان OnePlus قبلا منتشر شده آن گلوله هدفون در کنار گوشی های هوشمند است. فقط در این شرکت پرده برداری از گلوله های بی سیم Z در طول OnePlus 8 راه اندازی.

اعلام برگزار خواهد شد در طول یک مجازی علیرضا رویداد. شما می توانید راه اندازی زندگی می کنند با استفاده از وان پلاس, Nord AR app در دسترس از Google Play و Apple App Store.

OnePlus جوانه قیمت چه مقدار از آنها هزینه خواهد شد

وان پلاس هنوز به دادن هر گونه نشانه ای در قیمت گذاری اما انتظار ما این است که وان پلاس جوانه به نشستن در جایی در پایان بالاتر, وان پلاس صوتی محدوده.

گلوله های بی سیم 2 راه اندازی شد برای 99 پوند در سال 2019. بی سیم 2 شده اند با تخفیف به £69.30 بنابراین OnePlus جوانه به طور بالقوه می تواند جای خود را در بالای خط در اطراف £100 خوانده شده را علامت.

ما به عنوان خوانده شده بررسی OnePlus گلوله های بی سیم 2

OnePlus جوانه امکانات چه ویژگی را دارند ؟

با توجه به حداکثر J. که قبلی 'جوانه' نام نشت ثابت درست وان پلاس' هدفون های جدید خود را شبیه به رندر زیر. اگر این دقیق است که انتظار می رود در گوش به تحمل برخی از شباهت به اپل AirPods.

یک جفت OnePlus هدفون خال خال شد در SGS Fimko گواهینامه پلت فرم در هفته گذشته (از طریق MySmartPrice). این مثال اشاره به یک جفت بی سیم بلوتوث گوشی از وان پلاس تحت نام مدل E501A. با توجه به صدور گواهینامه همراه با منابع در صنعت هدفون قابلیت 7.5 W شارژ.

ما خواهید بود به نگه داشتن این صفحه به روز با آخرین اخبار و شایعات برای وان پلاس' آینده هدفون بنابراین حفظ اعتماد بررسی bookmark شده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن