چگونه به تماشای مولان (2020) در دیزنی پلاس

چگونه به تماشای مولان 2020 در دیزنی پلاس: پس از تعدادی از تاخیر, دیزنی قرار دادن آخرین نسخه از مولان بر روی دی

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

چگونه به تماشای مولان 2020 در دیزنی پلاس: پس از تعدادی از تاخیر, دیزنی قرار دادن آخرین نسخه از مولان بر روی دیزنی پلاس. در اینجا چگونه به تماشای فیلم مولان زنده اکشن.

با این اکران، مشترکان دیزنی+ قادر خواهند بود فیلم را از آسایش خانه خودشان تماشا کنند، اما کمی پیچیده تر از آن است که فقط به این سرویس اشتراک کنند. پس چطور ميتوني ببينيش ؟ در اینجا چگونه به تماشای مولان 2020 در دیزنی پلاس.

مرتبط: دیزنی به علاوه بررسی بریتانیا

چگونه به تماشای مولان 2020 آنلاین در انگلستان

برای جریان مولان 2020 آنلاین, اشتراک به دیزنی پلاس مورد نیاز است (£ 5.99/m), و همچنین پرداخت یک خاموش برای دسترسی برتر £ 19.99.

دیزنی می بیند دسترسی برتر به عنوان متفاوت به اجاره VOD استاندارد و یا خرید سنتی. هنگامی که شما برای دسترسی برتر پرداخت, شما می توانید فیلم را به عنوان چند بار که شما می خواهید تماشا کنید.

پرداخت برای دسترسی برتر را می توان از طریق وب سایت دیزنی پلاس و یا خرید در برنامه در دستگاه های آندروید، iOS و Roku انجام می شود. هنگامی که پرداخت مولان 2020 را می توان در هر یک از دستگاه های متصل خود را مشاهده, که شامل آسمان Q. آسمان Q کاربران قادر به خرید فیلم را از طریق پلت فرم Q, با این حال.

[محتوای جاسازی شده]

برنامه دیزنی+ در آمازون آتش تلویزیون، تلویزیون اپل (جنس 4 به بعد)، آندروید تلفن همراه و سیستم عامل تلویزیون در دسترس است؛ Chromecast, iOS, PS4, Roku streaming players, Xbox One; آسمان Q, در حال حاضر تلویزیون; تلویزیون های ال جی، روکو و سامسونگ تیزن.

دیزنی پلاس پشتیبانی از HDR 4K در تلویزیون های سازگار, که بدان معنی است که شما می توانید فیلم در HDR یا دالبی چشم انداز HDR با صدای دالبی Atmos جریان.

مرتبط: بهترین دیزنی به علاوه فیلم ها و نشان می دهد به تماشای

مولان 2020 چه زمانی بیرون می آید؟

مولان ۲۰۲۰ در ۴ سپتامبر از طریق Premier Access وارد دیزنی+ می شود. از آن تاریخ مشترکان دیزنی پلاس نیاز به پرداخت اضافی £ 19.99 در بالای زیر ماهانه یا ماهانه فعلی خود را به جریان حماسه ماجراجویی جلوتر از هر دیگری.

اگر شما علاقه مند به 'خرید' فیلم، پیشنهاد دسترسی برتر تنها تا 2 نوامبر در دسترس است. پس از آن، شما نیاز به صبر کنید تا مولان می شود 'آزاد'، که شما می توانید در زیر پیدا کنید.

مولان 2020 چه زمانی برای مشترکان دیزنی+ رایگان خواهد بود؟

اگر ایده پرداخت ۱۹٫۹۹ پوند به شما علاقه ای ندارد، آنگاه مولان به عنوان بخشی از اشتراک عادی دیزنی+ در ۴ دسامبر ۲۰۲۰ در دسترس خواهد بود. ايلي نميخواي پول اضافي بدي سه ماه صبر ميکنه

از نظر فنی رایگان نیست، همانطور که شما هزینه اشتراک را پرداخت می کنید، اما ما فکر می کنیم شما می دانید منظور ما چیست.

پس از تعدادی تاخیر، دیزنی تصمیم گرفته است نسخه سال ۲۰۲۰ مولان را بر روی سرویس استریم دیزنی+ خود منتشر کند. قرار بود این فیلم در مارس ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود، اما بسته شدن پرده ها در سراسر جهان به این معنی بود که قبل از لغو آن تاریخ اکران در نهایت به اوت عقب رانده شد.

مولان آخرین اقتباس زنده-اکشن از کلاسیک های انیمیشن دیزنی است که علاءالدین، زیبایی و جانور و شیر شاه را دیده است که بازسازی های زنده-اکشن (یا در مورد دومی، یک پوست پوست CG) داده است. کارگردانی شده توسط نیکی کارو، بازسازی ویژگی های بازیگران است که شامل Yifei لیو در نقش عنوان؛ دانی ین، تزی ما، جیسون اسکات لی، گونگ لی و جت لی.

اگر شما لذت بردن از جریان محتوا آنلاین، پس از آن ضروری است که شما همچنین داده های خصوصی خود را امن نگه دارید در حالی که گشت و گذار در وب است. این آسان تر از همیشه برای هکرها به نفوذ به شبکه شما و سرقت اطلاعات شخصی خود را, اما نه با VPN در دست. ما چندین سرور مجازی در اینجا در بررسی های مورد اعتماد تست و دست انتخاب بهترین معاملات VPN است که در حال حاضر برای راحتی شما در دسترس هستند.

ما ممکن است یک کمیسیون درآمد اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما به خوبی مطلع و خوشحال از خرید خود را، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید نیازهای مشاوره خود را تکیه می کنند.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن