گوگل صفحه گوشی دریافت ویژگی های جدید به عنوان منتظر صفحه 4a می رود

در حالی که طرفداران اندیشه در انتظار راه اندازی صفحه 4a و صفحه 5 گوشی های هوشمند گوگل در مورد به روز رسانی محص

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

در حالی که طرفداران اندیشه در انتظار راه اندازی صفحه 4a و صفحه 5 گوشی های هوشمند گوگل در مورد به روز رسانی محصول در حال حاضر از صفحه دستگاه.

شرکت نورد از به روز رسانی آوردن تعدادی از ویژگی های جدید و آوردن صفحه 4 ویژگی ها به دستگاه های دیگر در این محدوده است.

اول از همه گوگل است و بهبود تطبیقی باتری برای صفحه 2 و بالاتر. این ابزار در حال حاضر می تواند پیش بینی زمانی که باتری خود را اجرا خواهد شد و بیشتر خواهد شد کاهش فعالیت های پس زمینه به منظور نگه داشتن گوشی در حال اجرا کمی طولانی تر.

گوگل همچنین یکپارچه سازی گوگل دستیار به برنامه های مانند ضبط بنابراین شما می توانید می گویند "هی گوگل شروع به ضبط ملاقات من" یا "هی گوگل نشان می دهد من ضبط شده در مورد سگ." متن را می توان به طور مستقیم به Google Docs.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

در میان تظاهرات گسترده در شهرهای آمریکا این شرکت در آوردن صفحه 4 ایمنی شخصی برنامه برای همه دستگاه ها در محدوده. این اطمینان حاصل شود اطلاعات پزشکی خود را می توانید با خدمات اورژانس در حالی که آن را نیز می تواند هشدار تماس های اضطراری خود را به محل. جدیدتر صفحه 3 صفحه 4 دستگاه برنامه را حتی تشخیص تصادفات و به طور خودکار برای کمک تماس بگیرید.

ایمنی ابزار چک نیز به امنیت برنامه که کاربران را تشویق به پاسخ به یک برنامه ریزی در چک. برای مثال اگر شما در حال بیرون رفتن برای اجرا و پیاده روی به تنهایی و پاسخ نمی دهند به بررسی خدمات اورژانس و تماس با ما اطلاع داده می شود با زمان واقعی محل سکونت.

در نهایت ساعت برنامه جدید خواب از ویژگی های که گوگل امیدوار است کمک خواهد کرد که کاربران به طور مداوم خواب خوب شبانه.

گوگل می نویسد: "خواب آرام برای تلفن های موبایل و محدود وقفه در حالی که شما خواب — و اگر شما اقامت تا در گوشی خود گذشته خواب شما یک تصویر لحظهای از چقدر زمان شما صرف بیدار و در آن برنامه های. هر روز صبح شما را از خواب بیدار می توانید با آهنگ های مورد علاقه خود و یا با به تدریج روشن تر صفحه نمایش با طلوع خورشید زنگ."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن