جدید Splinter Cell بازی در راه است با توجه به سام فیشر صدای بازیگر

که در دست نیست Splinter Cell? یوبی سافت حق رای بود که در خط مقدم بازی stealth برای سال و در حال حاضر در نهایت

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

که در دست نیست Splinter Cell? یوبی سافت حق رای بود که در خط مقدم بازی stealth برای سال و در حال حاضر در نهایت به نظر می رسد مانند ما می تواند یکی دیگر از قسط.

صدای بازیگر است که در طول تاریخ بازی سام فیشر در ایتالیایی لوکا Ward گفته است که این سری بازی است که در واقع بازگشت – با توجه به ایتالیایی, سایت بازی چند نفره.آن.

بخش همچنین نشان می دهد که این بازی در اصل قرار است برای این سال بوده ولی با تاخیر توسط coronavirus. پس از آن می تواند در سطح 2021 هنگامی که نسل بعدی کنسول ها در وحشی.

مرتبط: بهترین بازی PS4 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

"من مطمئن هستم که بازی Splinter Cell باز خواهد گشت و این یک واقعیت است" او گفت: این سایت. "وجود دارد این بازگشت از بازی Splinter Cell که قرار است به عنوان قطعی قسمت اما من مطمئن هستم که در مورد این قسمت... آنها هنوز نمیفهمد که آیا آن را در 2021. این بود که برای انتشار در سال 2020 و پس از آن COVID-19 اتفاق افتاد و چندین پروژه بزرگ در سال 2020 تاخیر کردم. دیگران رفت و مانند Cyberpunk 2077 که من تقریبا کار تمام شده."

این مطمئن است به لذت طرفداران. وجود نداشته است یک بازی جدید از حق رای دادن پس 2013 Splinter Cell Blacklist. با این حال یوبی سافت ساخته شده است آن را روشن در یک یا دو نوبت که آن را فراموش نکرده حق رای دادن – قابل توجه سام فیشر اضافه شد به Ghost Recon: Wildlands یک حرکت محوری که شخصیت را به محل موردتوجه وتماشای عموم. شاید که در نظر گرفته شده بود به عنوان سایهای برای انتشار است که بخش در حال حاضر به طعنه.

یکی دیگر از جالب نشت نیز اشاره کرد در جدید Splinter Cell عنوان. خرده فروش GameStop ارسال یک ماکت از سام فیشر در اسپلینتر سل عینک. توضیحات محصول مراجعه کننده به "10th انتشار در افق" (از طریق GamingBolt). احتمالا این اشاره به یک 10th, Splinter Cell, بازی همان یک بخش اشاره شده است.

در حال حاضر ما نمی دانیم که بیش از حد بیشتر در مورد بازی های آینده اما بازگشت از این سری است که چشم انداز هیجان انگیز. در ارتباط باشید برای به روز رسانی بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن