آیفون 12 تاخیر را تایید کرد – اپل می گوید آن خواهید بود 'چند هفته اواخر

اپل تایید کرده است و به اصطلاح آیفون 12 گوشی راه اندازی خواهد شد "چند هفته بعد" از طبیعی است. در طول این شرکت

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

اپل تایید کرده است و به اصطلاح آیفون 12 گوشی راه اندازی خواهد شد "چند هفته بعد" از طبیعی است.

در طول این شرکت ها درآمد تماس اپل CFO Luca Maestri گفت: سال 2020 انتشار برنامه سقوط خواهد کرد فراتر از سنتی اواخر سپتامبر پنجره.

در سال گذشته اپل شروع به فروش آیفون 11 محدوده در سپتامبر 20, اما امروز اعلام معنی است که ما به احتمال زیاد خواهید بود انتظار طولانی به اکتبر – و شاید حتی ماه نوامبر تا قبل از اینکه قادر به انتخاب کنید تا آی فون 12.

Maestri نه استناد به یک دلیل برای تاخیر اما آن را تقریبا به طور قطع به تولید نگه یو پی اس های ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور است بسیاری از مشخصات بالا منتشر بازگشت در طول سال 2020 است.

تایید تاخیر می آید پس از ماه ها حدس و گمان این سال را به آی فون خواهد بود اواخر در اینده نزدیک. فقط دیروز کوالکام اشاره به تاخیر آشکار "اندکی تاخیر" از "گل سرسبد تلفن راه اندازی" قبل از پایان سال است.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

در جای دیگر اپل در جشن عظیم سه ماه گذشته از فروش با وجود coronavirus ravaging قدرت هزینه های مصرف کنندگان در سراسر جهان در طول نیمه اول سال است.

این شرکت به ارمغان آورد در $59.6 میلیارد دلار در سال درآمد با سود $11.25 میلیارد دلار رسیده که در صدر آمار و ارقام سال گذشته. آیفون SE 2 راه اندازی احتمالا کمک کرد با این اضافه کردن یک گوشی جدید به اواسط سال دوره برای اولین بار در چهار سال.

اپل همچنین گزارش داد اپل و مک فروش شد تا بیش از 20 درصد هر کدام در سال گذشته سه ماهه که باعث می شود یک تن از حس توجه بسیاری از مردم شده اند کار از خانه در طول چند ماه گذشته. بخش خدمات همچنان به لگد مقدار بسیار زیاد از کون با دو رقمی در سال در سال رشد دوباره.

"اپل رکورد ژوئن چهارم رانده شد رشد دو رقمی در محصولات و خدمات و رشد در هر یک از ما جغرافیایی بخش" گفت: تیم کوک مدیر عامل اپل در یک اطلاعیه مطبوعاتی. "در زمان نامشخص این عملکرد عهد به نقش مهم محصولات ما در مشتریان ما زندگی می کند و به اپل بی امان نوآوری است. این یک چالش لحظه برای جوامع ما و از جدید اپل 100 میلیون دلار نژادی عدالت و عدالت ابتکار به یک تعهد جدید به خنثی کربن تا سال 2030 ما در حال زندگی در این اصل که آنچه ما را و آیا باید با ایجاد فرصت و ترک دنیا بهتر از ما آن را در بر داشت."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن