شبح از تسوشیما: همه آخرین اخبار در آینده PS4 منحصر به فرد

شبح از تسوشیما هیجان انگیز PS4 انحصاری RPG آینده در این تابستان. داستان این بازی طول می کشد محل در عنوانی جزیر

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

شبح از تسوشیما هیجان انگیز PS4 انحصاری RPG آینده در این تابستان. داستان این بازی طول می کشد محل در عنوانی جزیره تسوشیما, به عنوان, ژاپنی, آداب و رسوم در این جزیره در حال به چالش کشیده تهاجم مغولان. در اینجا همه چیز ما در مورد این بازی تا کنون است.

طراحی و توسعه توسط Sucker Punch ذهن پشت حیله گر کوپر و بدنام این بازی نشان دهنده یک تغییر در جهت توسعه دهندگان آن است. این استودیو در حال حاضر تعمق به سرزمین فئودالی ژاپن و نقش بازی کردن بازی ها به دور از ریشه های آن را در platforming و ماجراهای.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد ارواح تسوشیما از جمله آخرین اخبار, تاریخ انتشار, تریلر و بسیار خود ما گیم پلی, پیش نمایش, پیش از تابستان سال 2020 راه اندازی.

شبح از تسوشیما تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

این بسیار جالب تریلر سینمایی به همراه نسخه اصلی اطلاعیه از Sucker Punch. آن را چک کنید برای خودتان زیر و یا پایین برای آخرین تریلر گیم پلی.

اخیرا توسعه دهندگان ما ضربه با یک گیم پلی تریلر های بازی های مختلف مبارزه با خفا و اکتشاف ویژگی های. ما عاشق بازی مینیمالیستی, یک ظاهر طراحی شده – توجه داشته باشید فقدان کامل از یک HUD – و تصاویری. نگاهی به شرح زیر است.

آنچه که ارواح از تسوشیما?

مجموعه ای در استان تسوشیما ژاپن. شما بازی به عنوان یک سامورایی کاوش در یک جهان باز و درگیر شدن در ماموریت. از تمدید نگاهی به شبح از تسوشیما در سونی E3 سال 2018 کنفرانس مطبوعاتی به نظر می رسد که مخفیکاری را به بازی بخش قابل توجهی در این بازی به عنوان برخی از رک و پوست کنده وحشیانه مبارزه با غوغا.

یک زمان یک در یک دوئل نیز برجسته است که به نظر می رسد به شما تکیه نمی کردن تا لحظه دقیق از آن زمان به اعتصاب. این یک مبارزه است که به ما بهترین های ما نگاهی به عنوان مبارزه با, که به نظر می رسد به جای سنگین تاکید بر parrying دشمنان خود حمله.

هنگامی که ارواح از تسوشیما تاریخ انتشار?

ارواح از تسوشیما راه اندازی خواهد شد به طور انحصاری برای PS4 در تاریخ 17 ژوئیه سال 2020 است. این بازی در اصل قرار است برای ماه ژوئن آزاد شده است اما با تاخیر به دلیل در رفتن Covid-19 بحران است.

مرتبط با: Xbox One X vs PS4 Pro

ghosts of tsushima

شبح از تسوشیما پیش نمایش گیم پلی

شبح از تسوشیما تریلر نشان داده شده در طول سونی E3 سال 2018 کنفرانس مطبوعاتی آمد و بلافاصله بعد از The Last of Us Part 2 خشن عمل می کنند به دنبال برای هر کسی است. همچنین در سمت چپ بسیاری از بینندگان با سوالات بیشتر از پاسخ های آن کاملا خیره کننده ویترین

دیدن این تیم پشت بدنام' چشم انداز فئودالی ژاپن است که خیره کننده بزرگ جهان باز و چگونه Jin ما منجر شخصیت متناسب در آن خوب اول نگاه کنید. اما آن نبود تا در پشت درهای بسته جلسه با Sucker Punch co-founder, Chris Zimmerman که من کردم هیچ ایده چگونه بازی بازی خواهد کرد و باز نگاه اجمالی در فوق العاده هیجان انگیز داستان است که در انتظار نهفته است.

بازی چشم انداز فئودالی ژاپن نیست صالح با تاریخ است. زیمرمن یادداشت در طول ارائه است که این تیم اجازه می دهد خود را به بردگان به تاریخچه – سامانه رویدادهای گسسته در حال گرفتن مجوز هنری وقتی که می آید به دقت تاریخی. چگونه این شکل در ظاهر به پایان رسید هنوز مشخص نیست.

مرتبط: بهترین بازی PS4

ghosts of tsushima

این داستان است که آشکار می شود ذاتا جالب تر است. شما به عنوان Jin یک مرد مطرح شده در هنر سامورایی که باید دفاع از جزیره خود را از یک مغولی تهاجم. اما همه jin's کارشناسی ارشد کشته شده اند در جریان درگیری با تشکر مغولستانی نه منطبق با قوانین سامورایی منجر جین به سوال همه چیز را او آموزش داده شده است.

این پاسخ یک سوال بزرگ است که من تا به حال در مورد بازی. بودن یک تجربه جهانی است که در آن ما بازی یک سامورایی من می ترسید برای پیشرفت سیستم. Sucker Punch همیشه عالی تحویل سیما مکانیک و ء آنلاک از توانایی های جدید, اما من نمی توانستم تصور چگونه یک سامورایی می تواند باز کردن یک لباس جدید یا قدرت های ویژه. Zimemrman پاسخ به این طریق داستان: جین باید وفق دهند و تصمیم به کنار گذاشتن آموزه های خود را به منظور به ضرب و شتم مغولستانی و در نهفته است که چگونه این بازی اجازه خواهد داد که سلاح های جدید و تکنیک های به حالت قفل است.

او اشاره که بازیکن می تواند انتخاب کنید به بازی از طریق تجربه به عنوان یک سامورایی اما در این پست نسخه ی نمایشی Q&A یادداشت این نخواهد بود, روح تاریک به سبک تجربه که در آن بازیکن می تواند پایان بازی چگونه آنها آغاز شده و بدون هر گونه درست کردن.

ما سپس به مبارزه برای اولین بار در تریلر این زمان در حال بازی در زمان واقعی است. جین 'جوتسو', سامورایی, هنر از یک اعتصاب تحویل داده شده به عنوان شمشیر کشیده است یک مهارت است که در بازی به دست آورده و نشان داده شده است یک بار دیگر. زیمرمن اشاره می کند که مهارت های مانند این پتانسیل را دارند که برای ارعاب دشمنان دیگر در برخورد و دو دیگر مغولستانی به طرز محسوسی گام به عقب در ترس به عنوان اعتصاب سرزمین. زیمرمن همچنین می گوید که هر قطره خون که spatters پس از اعتصاب دنبال در زمان واقعی است.

هر مبارزه را گزارش بود سفت چالش به عنوان Sucker Punch می خواهد هر برخورد به احساس ارزشمند و معنی دار است. موفقیت خود را در دعوا پایین می آید به زمان بندی بلوک و مقابله با حملات. تماشای مبارزه با شمشیر اتفاق می افتد در زمان واقعی بازی نگاه هیجان است.

مربوط به: The Last of Us Part 2

ghosts of tsushima

من نگرانی در مورد دوربین ، تماشای توسعه دهنده کنترل نسخه ی نمایشی آن را مانند به نظر می رسد این دوربین به صورت دستی توسط بازیکن کنترل می شود و حملات انجام شده با استفاده از دکمه که می تواند ثابت کند رنجآوری در تونس – هر چند زیمرمن وعده داده شده به دوربین کنترل نمی ناعادلانه مجازات پخش. زمان خواهد شد بگویید که آیا یا نه این خواهد بود در این مورد.

هنگامی که جین روش خانه به نجات راهب زیمرمن تایید می کند که بازیکن می تواند رویکرد این ماموریت در راه های متعدد. اگر دوست دارید شما می توانید وارد کنید از طریق درب جلو و به چالش کشیدن تمام مغولستانی در داخل به مبارزه و یا شما می توانید انتخاب کردن برای یواشکی رویکرد و ورود بی سر و صدا از طریق سقف.

اما جالب ترین نکته در مورد این نسخه ی نمایشی است که تقریبا داروینی رویکرد به داستان. Jin's نیاز به کنار گذاشتن آموزه های خود را به منظور نه تنها صرفه جویی در خود را بلکه خود را زمین خواهد بود جالب برای دیدن آشکار شدن هر دو از یک روایت و گیم پلی چشم انداز. دیدن چگونه این نقش را بازی RPG-esque مکانیک از باز کردن سلاح های جدید و توانایی های بسیار جالب خواهد بود در این بافت تاریخی به خصوص از یک استودیو که بهترین و شناخته شده برای ایجاد زرق و برق دار جهان است که تمرکز بر روی یک supernatural منجر شود.

آن را می دهد روح تسوشیما خیلی بالقوه بیشتر از من فکر کردم آن بود و قطعا این ارائه به فروش می رسد آن را در مراتب بهتر است نور از آن تریلر E3 بود چرا که از چقدر بیشتر اتاق به نفس آن داده شده است.

پس از مارس سال 2020 تریلر گیم پلی ما نشان داده شده است حتی بیشتر از روح تسوشیما. این بازی به بازیکن جالب انتخاب بین محترم سامورایی مسیر و dishonourable, یواشکی مسیر از "شبح".

ما عاشق این بازی حداقل HUD و زیبایی انتخاب Sucker Punch ساخته شده است در قرار دادن این بازی با هم. آخرین وحی که بازی اجرا می شود در یک دانه دار, سینمایی, سیاه و سفید حالت برای ادای احترام به مدرسه سامورایی, فیلم لمس خوب است بیش از حد.

شبح از تسوشیما برداشت اول

با روح تسوشیما که بلافاصله پس رک و پوست کنده حیرت انگیز Last of Us Part 2 تریلر در کنفرانس سونی به من در ابتدا underwhelmed. گرفتن یک دوم چاقو در آن و داشتن این تیم در Sucker Punch راهنمای من از طریق این مفهوم در سطح بسیار بیشتر از جزئیات من در حال حاضر به مراتب بیشتر علاقه مند به آنچه در این بازی می تواند تبدیل به.

مرتبط با: Cyberpunk 2077

تصویر از طریق Sucker Punch و پلی استیشن اروپا

شبح از تسوشیما داستان – آن چه مورد ؟

در حالی که در تریلر نشان داده اند کمی در راه از جزئیات شرح این ویدئو نشان داد مقدار زیادی بیشتر در مورد بازی:

"در سال 1274. Samurai warriors هستند افسانه ای مدافعان ژاپن–تا زمانی که ژیان امپراطوری مغول حمله به جزیره تسوشیما ، wreaking ویران و غلبه مردم محلی است. به عنوان یکی از آخرین بازمانده سامورایی, شما افزایش از خاکستر به مبارزه با عقب. اما محترم تاکتیک نمی خواهد شما را منجر به پیروزی. شما باید حرکت خود را فراتر از سنت های سامورایی برای ایجاد یک راه جدید برای مبارزه با–راه Ghost–شما به عنوان دستمزد غیر متعارف جنگ برای آزادی از ژاپن است."

مرتبط با: آینده بازی PS4

بدون شک ما به شما در پیدا کردن خیلی بیشتر در مورد داستان و سرب آن شخصیت به ما نزدیک شدن به راه اندازی.

آیا شما به عنوان هیجان زده برای روح تسوشیما به عنوان ما هستند ؟ اجازه دهید ما می دانیم در Twitter و Facebook @TrustedReviews

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن