Moto G 5G پلاس در مقابل آیفون SE 2

نیاز به یک گوشی جدید است اما نمی توانیم به پوسته از 1000 پوند برای آخرین کهکشان S20 فوق العاده و یا آی فون 11

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

نیاز به یک گوشی جدید است اما نمی توانیم به پوسته از 1000 پوند برای آخرین کهکشان S20 فوق العاده و یا آی فون 11 Max نرم افزار ؟ سپس شما به احتمال زیاد با توجه به جدید Moto G 5G پلاس و آیفون SE 2 به عنوان گزینه های احتمالی.

هر ورود به موتورولا Moto G خط همواره به دست آورده از یک محل به عنوان یکی از, اگر نه بهترین و مقرون به صرفه تلفن آندروید در بازار در هر سال. و از آنچه که ما تا کنون دیده ام این به احتمال زیاد خواهد شد در ادامه با موتورولا جدیدترین Moto G 5G به همراه گوشی است.

اما در طرف دیگر از حصار وجود دارد اپل فوق العاده هستند و جای تعجب مقرون به صرفه آیفون SE 2. اگر آن را در اندازه کوچک, SE 2 پر از برش لبه تکنولوژی و ارزان ترین آی فون جدید ما دیده ایم پس رنگارنگ آیفون 5C, ساخت آن بسیار شیرین انتخاب برای هر خریدار.

در اینجا برای کمک به مطمئن شوید که شما گوشی که مناسب برای نیازهای خاص خود را ما شکسته که چگونه Moto G 5G پلاس و آیفون SE 2 مقایسه کنید.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

Moto G 5G پلاس در مقابل آیفون SE 2: مشخصات و ویژگی ها

در مقایسه با iOS و گوشی های آندروید است که همیشه مشکل از نرم افزار دیدگاه. برای شروع هم پیشنهاد دسترسی به بازار های مختلف و کاملا متفاوت اکوسیستم. پس از آن وجود دارد متفاوت یویس و برنامه ارائه شده است.

اما به عنوان یک قاعده کلی در iOS است که معمولا راحت تر به حرکت و یک گزینه بهتر برای مردم تعبیه شده در اپل گسترده تر اکوسیستم. اندروید باز تر و بهتر برای افرادی که می خواهند عمیق تر گزینه های سفارشی سازی و استفاده از خدمات رقابت را از گوگل یا شخص ثالث oem ها مانند سامسونگ و مایکروسافت. این مورد باقی مانده با Moto G 5G پلاس و آیفون SE 2.

اما اگر شما از تنظیمات سر چیز کمی جالب تر به عنوان Moto G 5G پلاس و آیفون SE 2 هر دو باید چند نقطه فروش کلیدی افتراق آنها از یکدیگر است. شما می توانید در تفکیک این دو گوشی اصلی مشخصات در جدول زیر.

مشخصات Moto G به همراه 5G آیفون SE 2
صفحه نمایش 6.7 اینچ ال سی دی Full HD+ با وضوح 90Hz 4.7 اینچ صفحه نمایش IPS,

1334 x 750 وضوح 60Hz

CPU Snapdragon 765 A13 مصنوعی
دوربین عقب 48MP اصلی 5MP کلان 8MP ultra-wide angle 12MP گسترده ای دوربین
5G بله هیچ
مقاومت در برابر آب هیچ IP6

به دنبال که در آن شما را ببینید Moto G 5G به علاوه دارای دو کلید بیت تکنولوژی است که هنوز راه خود را به هر آی فون. این اولین بار است که 5G اتصال.

5G جدید شبکه فن آوری است که در حال حاضر نورد از سراسر جهان است. این ارائه می دهد کاربران گیگابیت در ثانیه سرعت است که آشکار دود 4G و باز کردن درب برای خدمات جدید مانند سه گانه یک بازی در جریان GeForce در حال حاضر و 4K HDR جریان بر روی تلفن همراه.

آن را نیز تنها یکی از این دو با نرخ تجدید صفحه نمایش که بر روی کاغذ آن را نرم و صاف استفاده کنید و بیشتر پاسخگو نسبت به آی فون SE 2 صفحه نمایش است که قفل شده است و در 60 هرتز.

بنابراین Moto G 5G به علاوه برنده روشن در مشخصات? متاسفانه نه. بر اساس تجربه ما تست دیگر Snapdragon 765-طراحی گوشی های SE 2 سریع تر خواهد بود در حال اجرا کردن اپل لبه برش A13 Bionic چیپ ست. SE 2 نیز تنها یکی از این دو به یک IP مقاومت در برابر آب امتیاز خواهد شد که یک کلید اطمینان برای حادثه مستعد کاربران است.

مرتبط: بهترین اواسط محدوده گوشی های

Moto G 5G پلاس در مقابل آیفون SE 2: قیمت

نیز وجود دارد نه به عنوان بزرگ اختلاف در قیمت به عنوان شما می خواهم انتظار بین دو گوشی. موتور G 5G به علاوه قیمت شروع می شود در £299 برای مدل پایه. در ضمن بالاترین ظرفیت ذخیره سازی 64GB آیفون SE قیمت £419. £120 صدا ممکن است مانند بسیاری از, اما شما همچنین باید به حساب پشتیبانی نرم افزار.

با وجود موتورولا یکی از بهترین oem ها وقتی که می آید به آندروید به روز رسانی نرم افزار اپل غیر قابل انکار است بهتر است در ادامه پشتیبانی از سخت افزار آن. موتور G 5G به علاوه به احتمال زیاد دریافت حداکثر دو به روز رسانی به نسخه های جدید اندروید. آیفون SE 2 را در همین حال همچنان در حال بروز رسانی به نسخه های جدید از iOS تا زمانی که سخت افزار آن می توانید آن را اداره کند.

دستگاه های اپل نیز نمی سقوط در ارزش به عنوان به سرعت به عنوان گوشی های اندروید, بنابراین اگر شما قصد فروش گوشی خود را هنگامی که شما در نهایت فراموش ارتقاء شما می توانید بسیاری از برای یک سال, SE 2 از شما خواهد شد به طور مشابه سالخورده Moto G 5G به علاوه.

Moto G 5G پلاس در مقابل آیفون SE 2: حکم اولیه

فریب 5G و 90Hz صفحه نمایش همراه با قیمت پایین تر را Moto G 5G به علاوه فریبنده بسته بندی برای هر خریدار جاسازی شده در اپل اکوسیستم. همچنین پشته شگفت آور و وقتی که می آید به core مشخصات بر روی کاغذ.

اما برای طرفداران اپل در تکنولوژی شرکت با دیواره باغ آیفون SE 2 است که هنوز هم بسیار فریبنده گوشی ارائه سوزان و سریع عملکرد و کیفیت ساخت عالی و رسمی مقاومت در برابر آب رتبه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن