Urbanears فقط پرده برداری از دو, رنگارنگ, جدید AirPods رقبای

Urbanears اعلام کرده است دو مجموعه جدید درست هدفون بی سیم با همان طراحی بنیادی به عنوان اپل AirPods – در نیمی

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

Urbanears اعلام کرده است دو مجموعه جدید درست هدفون بی سیم با همان طراحی بنیادی به عنوان اپل AirPods – در نیمی از قیمت.

Urbanears Luma و آلبی علامت برای اولین بار مبادرت به واقعی بی سیم از earbuds این هدفون ساز. در کمتر از £80 هر یک از این هدفون می تواند یک تعویض بازی برای هر کسی که به دنبال یاد AirPods سبک در بودجه است.

Luma هستند گرانتر از این دو مدل. این هدفون قابلیت لمسی و کنترل صدا برای ناوبری و پوشیدن تشخیص سنسور به این معنی که موسیقی به طور خودکار متوقف هنگامی که شما را از earbuds از گوش خود را.

تصویر: Urbanears

این هدفون قابلیت دو میکروفون در هر earbud برای پاک کردن تماس های تلفنی حتی در noisier محیط و همچنین به عنوان یک مناسب و معقول 25 ساعت از زمان پخش در شارژ بی سیم مورد که پنج ساعت در هدفون اضافی چهار اتهامات ذخیره شده در این مورد. با توجه به اپل مکان £40 حق بیمه خود را شارژ بی سیم مورد ما می گویند که یک قرارداد بسیار خوب است.

Luma هدفون چلپ چلوپ و sweatproof تا به IPX4 و در دسترس هستند در چهار colourways: زغال سیاه, فیروزه ای, سبز, گرد و خاکی سفید و فوق بنفش.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

این آلبی هدفون هزینه £20 کمتر از Luma با وجود اینکه در بسیاری جهات شبیه. مانند Luma های آلبی همچنین قابلیت لمسی و کنترل صدا و یک IPX4 ضد آب رتبه. این آلبی نیز در همان سیاه و سبز و سفید و بنفش رنگ انواع.

تصویر: Urbanears

ارزان تر گوشی انجام رنج می برند برخی از فداکاری است. هیچ پوشیدن تشخیص سنسور به طور خودکار توقف موسیقی و وجود تنها یک میکروفون در هر earbud. باتری نیز کوچکتر با سه ساعت زمان پخش در هدفون اضافه کردن به کل از 15 ساعت در (non-بی سیم) شارژ مورد.

این آلبی هدفون فراموش شامل سه گوش اندازه نوک که در آن Luma نمی ارائه پوشنده لباس خود را سفارشی بیشتر مناسب و سود اضافه شده به غیر فعال لغو سر و صدا.

مرتبط: بهترین هدفون

"ما هرگز یک نام تجاری است که به دنبال قوانین همیشه داشتن طرز لوازم جانبی با نام تجاری به جای یک تکنولوژی یکی" گفت: Urbanears نام تجاری جهانی, مدیر, پا مودار Studt.

"راه اندازی Urbanears Luma و Urbanears آلبی همراه با نام تجاری جدید مفهوم پشتیبانی از Urbanears تعهد به حفظ یک چشم انداز مترقی ساخت سبک توپر اظهارات. آن را در مورد جیغ, بلندترین, آن را در مورد داشتن اعتماد به نفس را از درست بودن".

تصویر: Urbanears

هر دو Urbanears Luma و Urbanears آلبی در دسترس هستند در فروشگاه و آنلاین در سراسر جهان در این تابستان. Luma, هدفون, قیمت £79.99 در حالی که آلبی هستند £59.99.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن