صفحه 4a گزارش به تعویق افتاد و این می تواند طلسم عذاب برای صفحه 5

های اخیر حدس و گمان پیشنهاد صفحه 4a گوشی های هوشمند می رسند می تواند در هفته اول ماه ژوئن اما یک گزارش جدید در

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

های اخیر حدس و گمان پیشنهاد صفحه 4a گوشی های هوشمند می رسند می تواند در هفته اول ماه ژوئن اما یک گزارش جدید در حال حاضر بازیگران شک و تردید جدی در مورد اینکه آیا ما می توانید از اواسط محدوده صفحه قبل از پایان ماه ژوئیه.

اندروید پلیس تكیه دیوید Ruddock دریافت کرده است کلمه ای که گوگل قصد دارد با یک تیر اندازی برای ارزان تر 4a با هیچ تضمینی نمی توان آن را با تاخیر بیشتر ،

در یک صدای جیر جیر در پنجشنبه Ruddock نوشت: "می توانم تایید می کنند من از طریق خود منبع که آن را در حال حاضر به نظر می رسد صفحه 4a به تعویق خواهد افتاد به ماه جولای است. هیچ بازه زمانی دقیق. هیچ ایده اگر آن را می تواند با تاخیر بیشتر است."

با بسیاری امیدوار صفحه 4a خواهد آمد در کنار اعلام آندروید 11 بتا عمومی در ژوئن 3, این خبر آمده می تواند به عنوان تا حدودی از ضربه. این نماینده مبارزه مصرف کننده فناوری تولید کنندگان پایدار در آوردن محصولات به بازار در پنجره های سنتی است. سال گذشته پیکسل 3a اعلام شد در کنفرانس Google I/O در ماه مه به معنی آن را در حال حاضر دیر است.

این تاخیر به معنای آزادی در حال حاضر می تواند بسیار نزدیک به انتظار ورود از صفحه 5 گل سرسبد گوشی که انتظار می رود بیشتر به شدت قیمت این زمان در اطراف. در چاشنی اندروید watcher Ruddock نظر متراکم از این پنجره می تواند خبر بدی برای آینده بالا پایان آزادی است.

مرتبط با: صفحه 5 تبدیل خواهد شد گوشی های هوشمند جهان بر سر آن

او ادامه داد: "این به این معنی صفحه 4a خواهد آمد حدود 3 ماه قبل از صفحه 5 است اعلام خواهد شد. مگر در مواردی که بیش از حد می شود به تعویق افتاد. اما هنوز زمان بندی در حال حاضر احساس بسیار عجیب و غریب — 4a در حال رفتن به سرحد در مقابل صفحه 5 در راه است که نوع معنا ندارد در حال حاضر."

Ruddock می گوید: ممکن است cannibalisation از صفحه 5 فروش توسط 4a می تواند نسل پنجم مدل پایین فروش نشده است. و تمام حساب های گل سرسبد صفحه فروش در حال حاضر خیلی خیلی کم است.

آیا شما در یادگیری نسبت به یک صفحه 4a بیش از یک صفحه 5 با توجه به شایعات? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن