تسلا راه اندازی شد خود ماشین سرویس بسته بندی

اکثریت اتومبیل های این روزها تمایل دارند تا در رنگ های تا حدودی ساده و تقریبا خسته کننده به فروش می رسه. بخشی

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399

اکثریت اتومبیل های این روزها تمایل دارند تا در رنگ های تا حدودی ساده و تقریبا خسته کننده به فروش می رسه. بخشی از دلیل آن این است که این رنگ ها به طور کلی تر پذیرفته شده و باعث می شود خودرو آسان تر به فروش می رسد، اما در همان زمان، از نظر پایین این است که آن را فاقد کمی شخصیت.

تبلیغات

با این حال ، خبر خوب این است که اگر شما یک صاحب تسلا ، به نظر می رسد این شرکت به طور رسمی راه اندازی شده است ماشین خود را بسته بندی خدمات. برای کسانی که ناآشنا هستند، پیچیدن ماشین جدید نیست و اساساً یک فیلم وینیل را در تمام ماشین شما قرار می دهد تا به تغییر رنگ آن کمک کند، و در برخی موارد، یک الگو اضافه می کند.

زیر و رو به لبه بندی است که شما نمی خواهد به بیش از رنگ موجود اسپری, بنابراین اگر شما تصمیم به فروش آن خاموش, شما فقط می توانید بسته بندی حذف و ماشین شما خواهد شد بازگشت به رنگ اصلی آن. صاحبان تسلا شده اند در حالی که ماشین های خود را برای پیچیدن در حالی که از طریق خدمات شخص ثالث، بنابراین این در واقع علامت ورود رسمی تسلا به ماشین لپینگ بازی.

متاسفانه، در حال حاضر این سرویس بسته بندی خودرو به نظر می رسد تنها در چین در دسترس باشد. با این حال، ما تعجب نمی کند اگر تسلا به گسترش در دسترس خود را به کشورهای دیگر که آنها در عمل نیز هست.

در زمینه سبز >حمل و نقل. بیشتر بخوانید در مورد اتومبیل های الکتریکی و تسلا. منبع: electrek.co



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب