آیفون 12 سال 2020: همه آخرین شایعات در اپل گوشی های هوشمند آینده

آیفون 12 تنظیم شده است به اولین آن در سال جاری و آن را به نظر می رسد به عنوان یک به روز رسانی بزرگ با تمرکز بر

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

آیفون 12 تنظیم شده است به اولین آن در سال جاری و آن را به نظر می رسد به عنوان یک به روز رسانی بزرگ با تمرکز بر 5G و احتمالا یک طراحی جدید است. اینجا اوایل نشت شایعات و همه ما تا کنون می دانیم.

اپل به تازگی راه اندازی یک بودجه جدید گوشی آیفون SE 2 و ما شده ایم به طور کامل تحت تاثیر آن است. اما بیشتر توجه است که هنوز ثابت مستقیما بر نام تجاری گل سرسبد بعدی. طبق معمول شایعات در مورد چرخش آی فون 12 در حال حاضر شلاق تا یک دیوانگی و ما گرد کرده ام تا همه ما تا کنون می دانیم. نشانه های اولیه می گویند ما باید یک طراحی جدید 5G شبکه پشتیبانی و شاید حتی کوچکتر درجه یک.

در ادامه برای همه چیز ما (فکر می کنم) ما تا کنون می دانیم.

Al شایعات در یک نگاه

  • آنچه در آن است ؟ پیگیری 2019 آی فون 11, آیفون, 11 نرم افزار و آی فون 11 Pro Max
  • هنگامی که آن را ؟ احتمالا سپتامبر سال 2020 اما coronavirus همه گیر ممکن است باعث تاخیر در زمانی که آن را در واقع
  • چه هزینه خواهد داشت ؟ ما انتظار می رود قیمت به خط با مدل های فعلی تا بیش از £700 – اگر چه این می تواند افزایش یابد و در عین حال بالاتر اخیر با توجه به افزایش هزینه های تولید.
  • را آی فون 12 باید 5G اتصال? مسلما اما ما مطمئن نیستیم که آیا این اعمال می شود به تمام مدل های جدید.
  • چه خواهد شد به آی فون 12 نگاه مانند? ما می تواند طراحی بیشتر شبیه به زاویه ای آیفون 5 به جای نرمتر منحنی از آی فون 11

آیفون 12 تاریخ انتشار – هنگامی که آن را بیرون می آیند ؟

شده اند وجود دارد هیچ مقام رسمی جزئیات در اطراف آی فون 12 تاریخ انتشار; اما ما شنیده ایم مقدار زیادی از شایعات در مورد زمانی که آن را ممکن می رسند. با توجه به Covid-19 همه گیر بسیاری از آنها نشان می دهد که حتی اگر گوشی دریافت کند و سنتی سپتامبر رونمایی آن را در واقع ممکن است وارد در قفسه کمی بعد. و یا ما می توانیم یک تقسیم, انتشار, با, بالاتر تلفن پایان رسیدن کمی بعد. قبلا ما شاهد این با انتشار آیفون X.

وال استریت ژورنال گزارش ادعا می کند که تولید شده است تحت فشار قرار دادند پشت یک ماه پس همیشه وجود دارد شانس ما هنوز هم می تواند دیدن یک سپتامبر انتشار.

شما می توانید نسخه قبلی برنامه برای آی فون زیر.

آخرین نسخه از اپل سیستم عامل تلفن همراه (احتمالا به نام iOS 14 این زمان در اطراف) نیز به طور سنتی باعث می شود ورودی آن در حدود همان زمان از سال و بدون شک باید از قبل لود شده بر روی تمام مدل های جدید به عنوان استاندارد. در iOS به طور معمول می شود بزرگ خود رونمایی در WWDC در ماه ژوئن پس از یک آرایه عمومی و توسعه-تنها نسخه های بتا در اجرا تا به راه اندازی رویداد.

آیفون 12 قیمت – چقدر هزینه خواهد داشت ؟

اگر یکی از چیزهایی که هر کس فکر می کند آنها می دانند که در مورد اپل این است که آنها نمی آیند ، اما به نظر می رسد که اپل در تلاش است که برای تغییر تصویر نام تجاری در سال جاری در مرحله اول با آیفون SE 2 و در مرحله دوم با علاوه بر جدید به صفحه اصلی آی فون 12 محدوده که خیلی بیشتر مقرون به صرفه است.

جان Prosser که منبع زیادی از اطلاعات خودی در آی فون SE 2 تا اینها به راحتی قابل اطمینان ترین قیمت ما در حال حاضر در مورد آیفون 12 سری.

با توجه به لیست وجود دارد خواهد بود در مجموع از چهار مدل در این محدوده با سه اقدام مستقیم به عنوان جانشینان موجود آیفون, 11, آیفون, 11 نرم افزار و آی فون 11 Pro Max و باقی مانده مدل بودن یک نام تجاری جدید طراحی با 5.4 اینچ صفحه نمایش و بیشتر مقرون به صرفه قیمت با شروع از $649 (~£525).

اما با شروع قیمت ها را به تمام راه را به $1099 (£890) برای مدل premium, بنابراین آن را به عنوان اگر شما قادر خواهید بود به کیسه های بالا به پایان آی فون برای یک صدای تیک تیک.

آی فون طراحی 12

UBS تحلیلگران بر این باورند که اپل عرضه خواهد کرد بلکه چهار جدید اپل در سال 2020 با مشخصات زیر:

  • 6.7-اینچ, آی فون با 6GB رم و یک سه گانه-لنز دوربین عقب با 3D سنجش
  • یک 6.1 اینچی آیفون با 6GB رم و یک سه گانه-لنز دوربین عقب با 3D سنجش
  • یک 6.1 اینچی آیفون با 4GB رم و دو لنز دوربین عقب
  • یک 5.4 اینچ, آی فون با 4GB رم و دو لنز دوربین عقب

این امر می تواند غیر معمول برای دیدن سیب انتشار یک تخته سنگ از چهار گوشی جدید اما قابل درک است که هر یک انجام یک تابع متفاوت برای نام تجاری از یک گزینه مقرون به صرفه تمام راه را به یک بدون نگه می دارد-منع, supersize حق بیمه, دستگاه. اما چه خواهد شد آنها نگاه مانند?

توییتر leaker بن Geskin گزارش کرده است که اپل در حال کار بر روی یک چهره جدید شناسایی سیستم با کوچکتر اپتیک (در بالا) است که می تواند در نتیجه دقیق تر درجه یک که آغوش بالای گوشی نزدیک تر شاید حتی اتصالات در تلفن گودی. این امر می تواند یک تغییر طراحی رادیکال اگر آی فون 12 حال کوچکتر شکاف یا احتمالا هیچ شکاف در همه (با یک صفحه نمایش دوربین به جای). چند نشت و نکات نشان می دهد که اپل ممکن است همچنین معرفی TouchID در زیر نمایش.

تصویر های اعتباری: EverythingApplePro / حداکثر Weinbach

پس از آن یک ویدئو کامل از آی فون 12 Pro Max کدها ظاهر حسن نیت ارائه میدهد از حداکثر Weinbach (یک بار دیگر) و همه چیز اپل نرم افزار:

در حالی که طراحی آشنا به نظر می رسد وجود دارد چند کلید تغییرات. اولا اندازه صفحه نمایش شده است افزوده کمی برای رسیدن به 6.7 اینچ و در بالای این صفحه نمایش درجه یک نیز منقبض شده به طوری که در حال حاضر به نظر می رسد به اندازه حدود 2 سانتی متر در سراسر. در بالا از آن دستگاه خود را به نظر می رسد باریک با کمتر آشکار دوربین دست انداز در حال حاضر اندازه گیری 7.4 میلی متر ضخامت کلی.

اگر شما نیز به امید تجدید رنگ پالت, پس از آن وجود دارد برخی از اخبار خوب در راه است. فروشنده اسرار واطلاعات محرمانه حداکثر Weinbach که به تازگی جلا شهرت خود را با تب و تاب بسیار دقیق Samsung Galaxy S20 نشت اعلام کرده است که آیفون آینده 12 نرم افزار مجموعه موجود در نیروی دریایی آبی (در بالا نشان داده شده در تصویر رندر شده). مدل فعلی آی فون 11 Pro در دسترس است در زیر چهار تن: فضای خاکستری, نقره ای, نیمه شب, سبز, و, طلا, بنابراین ما مطمئن هستیم که اگر این رنگ جدید خواهد بود اضافی و یا جایگزینی است.

آخرین شایعات هستند اشاره است که اپل ممکن است رفتن به یک طراحی آن مورد استفاده بسیاری از سال پیش. مانند آخرین دور از iPad جوانب آن پیشنهاد شده آیفون 12 می تواند یک نگاه شبیه به آیفون 5 است. با توجه به مطلع Mark Gurman از بلومبرگ ، برخی از گوشی های در خط به بالا را شبیه چهارگوش بیشتر زاویه ای طراحی یکی از مورد علاقه ما اپل تا کنون است. Gurman همچنین نشان می دهد که حداقل دو بالا پایان, آیفون, 12 مدل را بهره مندی از طرح های جدید شاید ایجاد یک لایه طراحی سلسله مراتب است.

آیفون 12 نرم افزار – iOS 14 پس از رسیدن در ژوئن

جدیدترین نسخه از تلفن همراه اپل نرم افزار است که به طور معمول رونمایی از چند ماه قبل از راه اندازی تلفن و در این سال به نظر می رسد به عنوان اگر iOS 14 پرده برداری خواهد شد در WWDC سال 2020 در 22 ژوئن. که دو هفته بعد از حد معمول بنابراین به یاد داشته باشید که آی فون خود را ممکن است به طور مشابه به تعویق افتاد. شده است وجود دارد مقدار زیادی از گمانه زنی در مورد ویژگی های جدید گنجانده شده در بسته بندی جدید, اما در اینجا شش اولویت های ما در لیست علاقه مندی های:

  • بیشتر مزایای عملکرد
  • بهبود صفحه نمایش طرح
  • اطلاعات بیشتر قابل مشاهده بر روی صفحه نمایش قفل
  • توانایی برای تنظیم جایگزین به طور پیش فرض نرم افزار
  • دسترسی سریع به دوربین
  • بهتر است چند وظیفه ای رابط

ادامه مطلب: iOS 14: 6 پیشرفت های بزرگ ما می خواهیم از اپل در سال 2020

آیفون صفحه 12

با توجه به پرکار فناوری leaker یخ جهان اپل زبان اصلی با صفحه نمایش AMOLED تولید کنندگان (از جمله سامسونگ و ال جی) صفحه نمایش مورد نیاز و تجاری است و همچنین خانههای گلی خالی بیش از افزایش نرخ refresh از استاندارد 60 هرتز به یک فوق سریع 120Hz.

یک متغیر نرخ تجدید خواهد به این معنی است که آیفون جدید می تواند سوئیچ بین بالا و پایین نرخ تجدید و بسته به نوع استفاده – مانند ارتقاء تکنولوژی مورد استفاده در iPad Pro – به این معنی است که آی فون را گرفتن تا با آخرین نسل از گوشی های آندروید (از جمله صفحه 4, Samsung Galaxy S20 و وان پلاس 8 Pro).

اما یک متغیر نرخ تجدید شبیه به iPad Pro را ارتقاء تکنولوژی خواهد بود که علاوه بر خوش آمدید به محدوده و باید کمک به صرفه جویی در عمر باتری به عنوان آن را نمی خواهد فشار 120 هرتز یا 90Hz تمام وقت.

آیفون دوربین 12 – چهار-سنسور راه اندازی ؟

اپل به تازگی خریداری یک شروع و تا طیفی لبه که با استفاده از تصویربرداری مادون قرمز با تکنولوژی و یادگیری ماشین برای ایجاد "crisper و واقعی تر عکس ها". این شرکت کار کرده است را بهتر است سفید تعادل و همچنین ترکیب مادون قرمز عکس های با استاندارد عکس, برای گرفتن عکس های بهتر در بهینه مبهم و مه آلود شرایط.

می تواند این ارائه هر گونه سرنخ برای آنچه که ما می توانید انتظار از آیفون 12? حقیقت گفته شود, آن را احتمالا خیلی زود برای فن آوری در سوال به عضویت این سال را, آیفون, اما قطعا آن را به ما می دهد یک ایده خوب از ما خواهید دید در آینده و ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید که چگونه آن را در عمل.

در حال حاضر ما حداقل انتظار آیفون 12 Pro مدل های مشابه مجموعه به آی فون 11 Pro با سه دوربین عقب لنز (wide-angle ultrawide و تله) – اما آن را قطعا می تواند به خوبی برای دیدن یک تله سنسور اضافه شده به آی فون 12 مدل پایه برای متنوع سه گانه تجربه دوربین.

با توجه به این ویدئو ارسال شده توسط EverythingApplePro و حداکثر Weinbach (جاسازی شده بیشتر تا صفحه) Pro نسخه از این گوشی را نیز از ویژگی های LiDAR سنسور به منظور افزایش قابلیت های واقعیت افزوده (شبیه به یک بر روی آخرین iPad Pro). این امر به وسیله یک چهارم سنسور ساخت آن را حتی بیشتر از همه کاره است.

را آی فون 12 باید 5G?

شاخص Nikkei گزارش کرده است که اپل در حال آماده سازی برای کشتی در مجموع 80 میلیون واحد از 5G-فعال مودم برای این سال را به آی فون. این خبر مسلما بدان معنی است که هر یک تلفن پرچمدار جدید محدوده پشتیبانی خواهد کرد 5G در تکمیل U-نوبه خود از حذف تعجب آور در سال گذشته محدوده.

ما به دنبال به جلو به دیدن آنچه که اپل می تواند از فن آوری های جدید. تولید کننده به نظر می رسد به پایان رسیده این نسخه فقط حق, به عنوان, توسط, سپتامبر, شبکه های 5G را باید در شکل بسیار بهتر از آنها در حال حاضر آن را حتی بیشتر جذاب گزاره برای بیشتر مصرف کنندگان نسبت به قبل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن