Elder Scrolls VI جزئیات خواهد بود سال به دور از اعلام

با وجود بتسدا کم اهمیت جلوه دادن وجود Elder Scrolls VI شرکت ساخته شده و انتشار در سال 2018 و نشان داد که بازی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

با وجود بتسدا کم اهمیت جلوه دادن وجود Elder Scrolls VI شرکت ساخته شده و انتشار در سال 2018 و نشان داد که بازی در آن قبل از مراحل تولید اگر چه این شرکت را هشدار می دهند که این می تواند مدت زمان طولانی قبل از آن را به طور رسمی اعلام کرد.

تبلیغات

سریع به جلو به امروز دو سال پس از اولیه اعلام و آن را به نظر می رسد که ما هنوز به شنیدن بیشتر در مورد بازی. این است که با توجه به بتسدا را Pete Hines که در پاسخ به یک سوال در توییتر در مورد جزئیات بیشتر در مورد The Elder Scrolls VI که او در پاسخ گفت که آن را "سال از هم اکنون" قبل از اینکه در مورد جزئیات این بازی نشان داد.

دلیل این است که Bethesda است که با تمرکز بر آن بعدی, بازی Starfield و تا زمانی که بازی تمام شده و منتشر شده این شرکت است که انتظار نمی رود برای شروع کار بر روی The Elder Scrolls VI.

Starfield خواهد بود یک نام تجاری جدید آی پی برای شرکت و به عنوان آن می ایستد وجود دارد این است که هنوز هیچ تاریخ عرضه ای برای بازی های آینده. آن پیشنهاد شده است که ممکن است پرش کنسول های نسل فعلی به معنی آن است که در حال توسعه برای PS5 و Xbox سری X. این شرکت توضیح داد که در سال 2018 که تصمیم به اعلام Elder Scrolls VI خیلی زود بود برای جلوگیری از طرفداران از نا امید شدن.

همچنین برای جلوگیری از طرفداران از پرسیدن اگر بازی در حال توسعه اگر چه در حال حاضر به نظر می رسد که این شرکت هولناک که با پرسش از "که" این بازی منتشر خواهد شد.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره بتسدا و کتیبه ها بزرگتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن